eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Sukcesywna dostawa materia³ów do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-07-15



Og³oszenie nr 562300-N-2020 z dnia 2020-07-15 r.

G³ogowskie Centrum Edukacji Zawodowej: Sukcesywna dostawa materia³ów do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: G³ogowskie Centrum Edukacji Zawodowej, krajowy numer identyfikacyjny 20576173000000, ul. ul. Piaskowa  1 , 67-200  G³ogów, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 768 332 358, e-mail adambogusz@gmail.com, faks 768 335 170.
Adres strony internetowej (URL): http://ckz.glogow.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.ckz.glogow.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobi¶cie
Adres:
G³ogowskie Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie, ul. Piostra Skargi 29, 67-200 G³ogów - sekretariat 1 piêtro


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sukcesywna dostawa materia³ów do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie
Numer referencyjny: ZP 1/07/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materia³ów do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie zgodnie z zestawieniem okre¶lonym w SIWZ. I czê¶æ zamówienia - sukcesywne dostawy prêtów stalowych, p³askowników, blach, kszta³towników i k±towników: 1) prêt stalowy O 6 - 50 kg; 2) prêt stalowy O 6 ci±gniony - 50 kg; 3) prêt stalowy O 8 - 200 kg; 4) prêt stalowy O 10 - 30000 kg; 5) p³askownik stalowy 10x5 - 500 kg; 6) p³askownik stalowy 12x6 - 200 kg; 7) p³askownik stalowy 30x4 - 1000 kg; 8) p³askownik stalowy 30x5 - 1000 kg; 9) p³askownik stalowy 40x4 - 3000 kg; 10) p³askownik stalowy 40x5 - 10000 kg; 11) p³askownik stalowy 50x4 - 2000 kg; 12) p³askownik stalowy 50x5 - 2000 kg; 13) p³askownik stalowy 60x4 - 1000 kg; 14) p³askownik stalowy 60x5 - 2000 kg; 15) p³askownik stalowy 60x6 - 2000 kg; 16) p³askownik stalowy 100x8 - 4000 kg; 17) blacha stalowa 3x1500x3000 - 1000 kg; 18) k±townik stalowy 35x35x4 - 1000 kg; 19) k±townik stalowy 50x50x5 - 10000 kg; 20) k±townik stalowy 60x60x5 - 1000 kg; 21) k±townik stalowy 60x60x6 - 1000 kg, II czê¶æ zamówienia - sukcesywne dostawy nakrêtek: 1) nakrêtka M20 czarna - 5000 kg, III czê¶æ zamówienia - sukcesywne dostawy drutu spawalniczego: 1) drut spawalniczy O 0,8/18 kg rolka razy 150 rolek - 2700 kg. Dostarczone materia³y do produkcji musz± byæ fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadaæ minimum 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ycia, licz±c od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materia³ów, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów "równowa¿nych". Wykonawca sk³adaj±c ofertê na materia³y równowa¿ne bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za zaoferowane materia³y. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, i¿ zaoferowane materia³y s± równowa¿ne w stosunku do produktów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Za materia³y równowa¿ne nale¿y uznawaæ materia³y fabrycznie nowe, których jako¶æ, parametry techniczne, s± co najmniej takie jak materia³ów oryginalnych. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci umowy w granicach +/- 30% okre¶lonej w § 2 projektu umowy. Z tego wzglêdu Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia w okre¶lonej powy¿ej granicy. Materia³y bêd± dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiaj±cego przez ca³y okres trwania umowy do siedziby zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. Wielko¶æ dostarczenia ka¿dej partii materia³ów bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego. Wykonawca musi zapewniæ transport i roz³adunek na koszt w³asny dostarczanych do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów. Dostawa realizowana bêdzie na ka¿dorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiaj±cego. Wymagany termin realizacji zamówienia - zgodny z SIWZ. Dostawa realizowana bêdzie w G³ogowskim Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 14:00. W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiaj±cy zwróci wadliw± partiê towaru Wykonawcy, który wymieni j± na partiê woln± od wad w ci±gu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiaj±cego b±d¼ te¿ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe. Wykonawca zobowi±zuje siê realizowaæ przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 31.08.2021 roku, b±d¼ do wyczerpania maksymalnej warto¶ci brutto zgodnie z ofert±. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z postanowieniami projektu umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ zamówienia b±d¼ te¿ na I, II i na III czê¶æ zamówienia. Ka¿da z czê¶ci bêdzie oceniana odrêbnie.

II.5) G³ówny kod CPV: 14622000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44531600-7
44333000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2021-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnieñ w niniejszym postêpowaniu z uwagi na brak regulacji nakazuj±cych ich posiadanie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji finansowej lub ekonomicznej w niniejszym postêpowaniu z uwagi na brak regulacji nakazuj±cych ich posiadanie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w niniejszym postêpowaniu z uwagi na brak regulacji nakazuj±cych ich posiadanie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Kompletna oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: a) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1A, 1B, 1C do niniejszej SIWZ; b) o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ; -je¿eli Wykonawca zamierza zleciæ osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek czê¶ci zamówienia, nale¿y przedstawiæ informacjê dla ka¿dego z podwykonawców, których to dotyczy, odrêbnym o¶wiadczeniem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, -je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SIWZ, nale¿y przedstawiæ informacjê dla ka¿dego z podmiotów, których to dotyczy, odrêbnym o¶wiadczeniem stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, -w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. c) zobowi±zanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy wystêpuj± inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty nale¿y do³±czyæ Pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza; e) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo; f) dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 340), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin dostawy zamówienia - du¿e20,00
temin p³atno¶ci20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie: Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia warto¶ci umowy w granicach +/- 30% okre¶lonej w § 2 projektu umowy. Z tego wzglêdu Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia w okre¶lonej powy¿ej granicy, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany korzystne dla niego, Dopuszcza siê zmiany umowy wynikaj±ce ze zmiany przepisów, których strony nie mog³y przewidzieæ w momencie podpisania umowy, Zamawiaj±cego, b±d¼ te¿ gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-23, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Sukcesywne dostawy prêtów stalowych, p³askowników, blach, kszta³towników i k±towników.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy prêtów stalowych, p³askowników, blach, kszta³towników i k±towników do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie zgodnie z zestawieniem okre¶lonym w SIWZ. I czê¶æ zamówienia - 1) prêt stalowy O 6 - 50 kg; 2) prêt stalowy O 6 ci±gniony - 50 kg; 3) prêt stalowy O 8 - 200 kg; 4) prêt stalowy O 10 - 30000 kg; 5) p³askownik stalowy 10x5 - 500 kg; 6) p³askownik stalowy 12x6 - 200 kg; 7) p³askownik stalowy 30x4 - 1000 kg; 8) p³askownik stalowy 30x5 - 1000 kg; 9) p³askownik stalowy 40x4 - 3000 kg; 10) p³askownik stalowy 40x5 - 10000 kg; 11) p³askownik stalowy 50x4 - 2000 kg; 12) p³askownik stalowy 50x5 - 2000 kg; 13) p³askownik stalowy 60x4 - 1000 kg; 14) p³askownik stalowy 60x5 - 2000 kg; 15) p³askownik stalowy 60x6 - 2000 kg; 16) p³askownik stalowy 100x8 - 4000 kg; 17) blacha stalowa 3x1500x3000 - 1000 kg; 18) k±townik stalowy 35x35x4 - 1000 kg; 19) k±townik stalowy 50x50x5 - 10000 kg; 20) k±townik stalowy 60x60x5 - 1000 kg; 21) k±townik stalowy 60x60x6 - 1000 kg, Dostarczone materia³y do produkcji musz± byæ fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadaæ minimum 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ycia, licz±c od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materia³ów, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów "równowa¿nych". Wykonawca sk³adaj±c ofertê na materia³y równowa¿ne bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za zaoferowane materia³y. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, i¿ zaoferowane materia³y s± równowa¿ne w stosunku do produktów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Za materia³y równowa¿ne nale¿y uznawaæ materia³y fabrycznie nowe, których jako¶æ, parametry techniczne, s± co najmniej takie jak materia³ów oryginalnych. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci umowy w granicach +/- 30% okre¶lonej w § 2 projektu umowy. Z tego wzglêdu Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia w okre¶lonej powy¿ej granicy. Materia³y bêd± dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiaj±cego przez ca³y okres trwania umowy do siedziby zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. Wielko¶æ dostarczenia ka¿dej partii materia³ów bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego. Wykonawca musi zapewniæ transport i roz³adunek na koszt w³asny dostarczanych do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów. Dostawa realizowana bêdzie na ka¿dorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiaj±cego. Wymagany termin realizacji zamówienia - zgodny z SIWZ. Dostawa realizowana bêdzie w G³ogowskim Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 14:00. W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiaj±cy zwróci wadliw± partiê towaru Wykonawcy, który wymieni j± na partiê woln± od wad w ci±gu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiaj±cego b±d¼ te¿ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe. Wykonawca zobowi±zuje siê realizowaæ przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 31.08.2021 roku, b±d¼ do wyczerpania maksymalnej warto¶ci brutto zgodnie z ofert±. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z postanowieniami projektu umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ zamówienia b±d¼ te¿ na I, II i na III czê¶æ zamówienia. Ka¿da z czê¶ci bêdzie oceniana odrêbnie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 14622000-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy zamówienia - du¿e20,00
termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Sukcesywne dostawy nakrêtek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy nakrêtek do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie zgodnie z zestawieniem okre¶lonym w SIWZ. II czê¶æ zamówienia: 1) nakrêtka M20 czarna - 5000 kg, Dostarczone materia³y do produkcji musz± byæ fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadaæ minimum 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ycia, licz±c od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materia³ów, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów "równowa¿nych". Wykonawca sk³adaj±c ofertê na materia³y równowa¿ne bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za zaoferowane materia³y. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, i¿ zaoferowane materia³y s± równowa¿ne w stosunku do produktów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Za materia³y równowa¿ne nale¿y uznawaæ materia³y fabrycznie nowe, których jako¶æ, parametry techniczne, s± co najmniej takie jak materia³ów oryginalnych. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci umowy w granicach +/- 30% okre¶lonej w § 2 projektu umowy. Z tego wzglêdu Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia w okre¶lonej powy¿ej granicy. Materia³y bêd± dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiaj±cego przez ca³y okres trwania umowy do siedziby zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. Wielko¶æ dostarczenia ka¿dej partii materia³ów bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego. Wykonawca musi zapewniæ transport i roz³adunek na koszt w³asny dostarczanych do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów. Dostawa realizowana bêdzie na ka¿dorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiaj±cego. Wymagany termin realizacji zamówienia - zgodny z SIWZ. Dostawa realizowana bêdzie w G³ogowskim Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 14:00. W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiaj±cy zwróci wadliw± partiê towaru Wykonawcy, który wymieni j± na partiê woln± od wad w ci±gu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiaj±cego b±d¼ te¿ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe. Wykonawca zobowi±zuje siê realizowaæ przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 31.08.2021 roku, b±d¼ do wyczerpania maksymalnej warto¶ci brutto zgodnie z ofert±. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z postanowieniami projektu umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ zamówienia b±d¼ te¿ na I, II i na III czê¶æ zamówienia. Ka¿da z czê¶ci bêdzie oceniana odrêbnie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 44531600-7,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy zamówienia - du¿e20,00
termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Sukcesywne dostawy drutu spawalniczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostawy drutu spawalniczego do produkcji na potrzeby G³ogowskiego Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie zgodnie z zestawieniem okre¶lonym w SIWZ. III czê¶æ zamówienia: 1) drut spawalniczy O 0,8/18 kg rolka razy 150 rolek - 2700 kg. Dostarczone materia³y do produkcji musz± byæ fabrycznie nowe, zgodne z zestawieniem, posiadaæ minimum 12 miesiêczny okres przydatno¶ci do u¿ycia, licz±c od dnia ich dostarczenia do siedziby zamawiaj±cego. Ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia zosta³y wskazane znaki towarowe, marki patenty lub pochodzenie materia³ów, Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów "równowa¿nych". Wykonawca sk³adaj±c ofertê na materia³y równowa¿ne bierze na siebie pe³n± odpowiedzialno¶æ za zaoferowane materia³y. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek udowodnienia, i¿ zaoferowane materia³y s± równowa¿ne w stosunku do produktów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. Za materia³y równowa¿ne nale¿y uznawaæ materia³y fabrycznie nowe, których jako¶æ, parametry techniczne, s± co najmniej takie jak materia³ów oryginalnych. Zamawiaj±cy w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci umowy w granicach +/- 30% okre¶lonej w § 2 projektu umowy. Z tego wzglêdu Wykonawcy nie przys³uguje wobec Zamawiaj±cego roszczenie odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia w okre¶lonej powy¿ej granicy. Materia³y bêd± dostarczane sukcesywnie, partiami stosownie do potrzeb zamawiaj±cego przez ca³y okres trwania umowy do siedziby zamawiaj±cego na koszt Wykonawcy. Wielko¶æ dostarczenia ka¿dej partii materia³ów bêdzie wynikaæ z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacjê przedmiotu umowy ze strony Zamawiaj±cego. Wykonawca musi zapewniæ transport i roz³adunek na koszt w³asny dostarczanych do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów. Dostawa realizowana bêdzie na ka¿dorazowe telefoniczne zlecenie potwierdzone pisemnie przez Zamawiaj±cego. Wymagany termin realizacji zamówienia - zgodny z SIWZ. Dostawa realizowana bêdzie w G³ogowskim Centrum Kszta³cenia Zawodowego w G³ogowie w dni robocze w godzinach od 8:15 do 14:00. W razie stwierdzenia wad lub braków, Zamawiaj±cy zwróci wadliw± partiê towaru Wykonawcy, który wymieni j± na partiê woln± od wad w ci±gu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania przekazanego od Zamawiaj±cego b±d¼ te¿ uzupe³ni w tym terminie braki ilo¶ciowe. Wykonawca zobowi±zuje siê realizowaæ przedmiot umowy od dnia jej zawarcia do 31.08.2021 roku, b±d¼ do wyczerpania maksymalnej warto¶ci brutto zgodnie z ofert±. Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot zamówienia z nale¿yt± staranno¶ci± zgodnie z postanowieniami projektu umowy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na jedn± czê¶æ zamówienia b±d¼ te¿ na I, II i na III czê¶æ zamówienia. Ka¿da z czê¶ci bêdzie oceniana odrêbnie.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 44333000-3,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin dostawy zamówienia - du¿e20,00
termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.