eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu w terminie do 31 grudnia 2007 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-03

POZYCJA 56227

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Oświęcim: produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu w terminie do 31 grudnia 2007 r. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, do kontaktów: Andrzej Pierzchała - Naczelnik Wydziału Komunikacji i Transportu tel. (033) 844-96-20, ul. Wyspiańskiego 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8434476, fax (033) 8422249, e-mail: promocja@powiat.oswiecim.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.oswiecim.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu w terminie do 31 grudnia 2007 r. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu w terminie do 31 grudnia 2007r 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.wypełniony formularz ofertowy wg załącznika numer 1 do siwz, 2.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.24, ust.1 i 2 oraz art.22, ust. 1 PZP wg załącznika nr 2 do siwz 3.w przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz. 8.minimum dwa dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane należycie - brak referencji spowoduje nie zaliczenie wykazanych dostaw. 9.projekt umowy ( stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ ) powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, 10.aktualny oryginał certyfikatu zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 11.dowód wpłacenia wadium 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: ZWYCZAJNE: samochodowe-17 000; na przyczepy-450; motocyklowe-380; motorowerowe-380; TYMCZASOWE: samochodowe-80; motocyklowe-15; motorowerowe-15; INDYWIDUALNE: samochodowe-4; motocyklowe-2; ZABYTKOWE: samochodowe-4; motocyklowe-2; ŁĄCZNIE: 18 332. Ostateczna wielkość zamówienia może być mniejsza niż wyżej wymieniona wielkość planowana. Zostanie ona określona w kolejnych jednostkowych zleceniach Zamawiającego, odpowiadających jego bieżącym potrzebom. Zamówienia na poszczególne rodzaje tablic mogą również przekroczyć określone wyżej wielkości, kosztem zmniejszenia planowanych ilości innych rodzajów tablic 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł należy wnieść w terminie do dnia 14.11.2006 r. do godz. 11.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu; w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oświęcimiu - nr rachunku: 32 8123 0000 0012 00001 2000 0100. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 PZP 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 PZP. 2.Mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. 3.Posiadają aktualny certyfikat zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych. 4.Wykonają zamówienie w wymaganym terminie do 31.12.2007 r. 5.Termin płatności faktury musi wynosić min. 25 dni. 6.Udzielą wymaganej gwarancji na okres min. 3 lat. 7.Przedstawią minimum 2 referencje dotyczące dostaw objętych przedmiotem zamówienia z zaznaczeniem, że zostały wykonane należycie. 8.Spełniają wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.Wniosą wadium w kwocie 2 500,00 zł w terminie do dnia 14.11.2006 r. do godziny 11.00 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków, udziału w postępowaniu zostanie dokonana w następujący sposób: 1.Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: -złoży oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, -spełni przesłanki art. 22 ust. 1 pkt. 1 PZP - ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części V B pkt 6 SIWZ, -spełni warunek określony w części III pkt 3 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w części V B pkt 10 SIWZ, -spełni warunek określony w części III pkt 7 - wykonawca potwierdzi to na podstawie dokumentu o którym mowa w części V B pkt 7, 8 SIWZ. 2.Warunki określone w części III pkt. 4 - 6 wykonawca potwierdzi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1.wypełniony formularz ofertowy wg załącznika numer 1 do SIWZ, 2.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24, ust.1 i 2 oraz art. 22, ust. 1 PZP wg załącznika numer 2 do SIWZ. 3.w przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki, 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 8.minimum dwa dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi o których mowa w pkt. 7 zostały wykonane należycie - brak referencji spowoduje nie zaliczenie wykazanych dostaw. 9.projekt umowy ( stanowiący załącznik nr 4 SIWZ ) powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę, 10.aktualny oryginał certyfikatu zgodności na produkcję i dystrybucję tablic rejestracyjnych lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 11.dowód wpłacenia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2006, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu; 32 - 600 Oświęcim ul. Wyspiańskiego 10, woj. małopolskie; Wydział Komunikacji i Transportu (parter),pok. nr 8.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.