To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Lublin: Dostawa materiałów promocyjnych (oznaczenie sprawy: PN/04 - 2012/DOP-p)
Numer ogłoszenia: 56209 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23075 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych (oznaczenie sprawy: PN/04 - 2012/DOP-p).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych podzielonych na następujące zadania: Zadanie nr 1: dostawa materiałów informacyjno promocyjnych a) indeks - 5 000 sztuk b) plakat drzwi otwarte A2 - 1 000 sztuk c) plakat drzwi otwarte rozgrywki sportowe i wydarzenia kulturalne B1 - 200 sztuk d) ulotka drzwi otwarte A4 - 5 000 sztuk Zadanie nr 2: dostawa materiałów informacyjnych a) ulotka ogólna 1 A4 - 5 000 sztuk b) ulotka ogólna 2 A5 - 5 000 sztuk c) plakat ogólny A2 - 7 000 sztuk d) plakat ogólny A3 - 5 000 sztuk Zadanie nr 3: dostawa materiałów reklamowych a) roll up - 25 sztuk b) baner reklamowy - 14 sztuk Zadanie nr 4: dostawa materiałów informacyjnych a) informator ogólny - 5 000 sztuk b) informator angielski - 1 000 sztuk c) informator ukraiński - 2 000 sztuk d) broszura rekrutacyjna A5 - 30 000 sztuk e) broszura rekrutacyjna A5 - 10 000 sztuk f) folder studia podyplomowe - 1 000 sztuk g) zakładka do książki - 3 000 sztuk Zadanie nr 5: dostawa siatki reklamowej a) siatka reklamowa (31,0-11,5 m) - 3 sztuki Zadanie nr 6: dostawa cukierków krówek a) cukierki krówki - 50 kg..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe JANTER s.c. Sławomir Terlikowski, Marek Jankowicz, ul. Chrobrego 41, 11-300 Biskupiec, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4231,20
Oferta z najniższą ceną: 4231,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8302,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów informacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STUDIO WIG HONEK GRZEGORZ HONEK
jakie przetargi wygrała firma
STUDIO WIG HONEK GRZEGORZ HONEK
- Studio WiG Honek, ul. Planty 16c/18, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19803,00
Oferta z najniższą ceną: 2730,60 / Oferta z najwyższą ceną: 44649,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa materiałów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA LIGHT, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5678,07
Oferta z najniższą ceną: 5678,07 / Oferta z najwyższą ceną: 19741,28
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów informacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TAMPON DRUK Robert Zawadzki, ul. Daliowa 44, 05-120 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98781,30
Oferta z najniższą ceną: 98781,30 / Oferta z najwyższą ceną: 143295,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa siatki reklamowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDIA LIGHT, ul. Bursaki 6, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19638,00
Oferta z najniższą ceną: 19638,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58442,22
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa cukierków krówek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULTIPRESS" G.WODECKI, D.WODECKA, B.WODECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MULTIPRESS" G.WODECKI, D.WODECKA, B.WODECKI SPÓŁKA JAWNA
- Multipress G. Wodecki D. Wodecka s.c., ul. Ceramiczna 7B, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1626,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 922,50
Oferta z najniższą ceną: 922,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2214,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup części zamiennych, akumulatorów, oleju i ogumienia na potrzeby obsługi samochodów służbowych WPR SP ZOZ w Lublinie
- Dostawa odczynników chemicznych do realizacji zajęć dydaktycznych (2)
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z oznakowaniem na potrzeby Ministerstwa Infrastruktury.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Zaprojektowanie, wykonanie i montaż czterech tablic informacyjno-promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.