eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin › BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄPRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Koszęcin: BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄPRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE ETAP II
Numer ogłoszenia: 56184 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KĄPIELISKA SEZONOWEGO WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄPRZY ULICY SPORTOWEJ W KOSZĘCINIE ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę Kąpieliska Sezonowego wraz z infrastrukturą techniczną przy ulicy Sportowej w Koszęcinie Etap II obejmujący : 1.Budowa obiektów kubaturowych : -nowy budynek kasy ,budynek techniczny-dobudowa magazynu i piętra , modernizacja budynku technicznego parter, wyposażenie budynku technicznego/toalety, pomieszczenie dla ratowników, przebieralnia/ 2 Zagospodarowanie terenu: -Budowa zjeżdżalni, remont chodników i przejść pieszych, wykonanie mostka dla pieszych, zagospodarowanie boiska do siatkówki, wykonanie trybun widowni ,wykonanie w plaży trawiastej. 3.Instalacje elektryczne ;budynku technicznego, kasy ,oświetlenie terenu basenu, monitoring terenu basenu. 4.Instalacje elektryczne : budynku technicznego, kasy, oświetlenie terenu basenu, monitoring terenu basenu . 5.Instalacje sanitarne ; przyłącze wody do ww .obiektów kubaturowych, przyłącze sanitarne do ww obiektów kubaturowych ,budynek kasy - instalacje wewnętrzne, budynek techniczny -instalacje wewnętrzne, instalacja kolektorów słonecznych. 6.Roboty drogowe : droga pożarowa - ciąg pieszo jezdny,budowa ciagu pieszego ,budowa parkingu, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej ,obowiązującymi przepisami Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego dokumentów potwierdzających ich parametry w celu dokonania kontroli. Zabrania się wykonawcy stosowania materiałów które nie odpowiadają wymaganiom przypisanych im norm lub posiadają parametry gorsze niż wskazane w dokumentacji. Wyroby budowlane które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w tym w szczególności ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Zastosowanie takich materiałów i urządzeń nie może w konsekwencji doprowadzić do rozwiązań wariantowych które w niniejszym postępowaniu nie są przewidziane. Jeżeli przedmiot zamówienia w dokumentacji projektowej został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń a wskazaniu takiemu towarzyszą każdorazowo wyrazy lub równoważy. Wskazania takie mają charakter przykładowy i stanowią punkt odniesienia zastosowanych rozwiązań a Wykonawca nie jest zobowiązany do ich zastosowania. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że ofertowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawcy zaleca się sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wizja na ternie robót nie będzie organizowania przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Wymagana jest gwarancja liczona od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych na okres minimum 60 miesięcy, na zamontowane urządzenia i wyposażenie obowiązuje okres gwarancji udzielonej przez producenta jednak nie krótszy niż 24 miesiące..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art. 67 ust 1 p. 6 i 7) Nie przekraczających 20 % wartości zamówienia polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót .tj W zakresie sieci i instalacji i urządzeń i wyposażenia wod- kan, sieci instalacji i urządzeń energetycznych, Robót związanych z budową budynków kubaturowych ,robót drogowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu 58.000,00zł słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych Dopuszczalne formy wadium: - Pieniądz. - Poręczenia bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - Gwarancje bankowe. - Gwarancje ubezpieczeniowe. - Poręczenia udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Informacje dodatkowe o wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego zamawiającego wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego wykonawców lub pełnomocnika. 2. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 ustawy - prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastąpi przelewem na rachunek wykonawcy wskazany na piśmie, a wniesionego w innej formie - w kancelarii zamawiającego. 3. Zwrot wadium nastąpi, jeśli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, d) na wniosek wykonawcy, jeśli wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, e) na wniosek wykonawcy, jeśli został on wykluczony z postępowania, f) na wniosek wykonawcy, jeśli jego oferta została odrzucona. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt. 2 i 3, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Urzędu Gminy w Koszęcinie w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 10:00 dnia 27.03.2015 r była zabezpieczona wadium: BS KOSZĘCIN 84 82880004 2000 0000 0013 0010 Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Bankowe i winny zawierać niżej wymienione elementy: - nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, -dokładne określenie nazwy postępowania, na które wnoszone jest wadium - kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, -termin ważności nie krótszy niż termin związania ofertą -- warunki wygaśnięcia, - zobowiązanie gwaranta do (nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty), - warunki utraty wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 5 ustawy), jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy ,lub jeżeli w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw ,chyba ,że udowodni ,że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie zamawiającego - w kasie przed terminem składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na postawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. .22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie ,wraz z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót ,określających ,czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących ,czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone minimum 1 roboty budowlanej z zakresu remontu ,modernizacji, ,budowy obiektu kubaturowego, wraz z zagospodarowaniem terenu obejmującym między innymi-parkingi ,chodniki, łącznej wartości 1 obiektu kubaturowego wraz zagospodarowaniem terenu minimum 2 700 000,00 zł brutto/ . Dowodami są: a/poświadczenie. b/inne dokumenty-jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.a/, c/w niniejszym postępowaniu Wykonawca w miejsce poświadczeń ,o których mowa w pkt a/może przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie stosowane w postępowaniach wszczętych przed dniem 20 lutego 2013 r /n p. protokół odbioru końcowego robót/. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku a/ co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń jako kierownik budowy, wymagane wykształcenie wyższe doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych. b/co najmniej 1 osoba w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych , wymagane doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych.. c/ co najmniej 1 osoba do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ,instalacji i urządzeń elektrycznych , wymagane doświadczenie w zawodzie 3 lata od dnia uzyskania uprawnień, kwalifikacji zawodowych.. Na podstawie art.12a ustawy Prawo budowlane Wykonawca może dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych. .Na podstawie art.104 ustawy Prawo budowlane posiadane wcześniej nadane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe zachowują swoją moc w zakresie w jakim zostały nadane. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż kwota 2 500 000,00 zł wymóg opłacenia polisy a w przypadku jej braku ,innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia powinien być spełniony na dzień upływu terminu składania ofert b/Wykonawca zobowiązany jest wykazać ,że dysponuje środkami finansowymi w kwocie co najmniej 2 000000,00 zł, ,lub posiada zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2 000 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą zerojedynkową według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie badania złożonego oświadczenia tj. złożone prawidłowo oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek nie złożone z zastrzeżeniem art.26 ust 3.ustawy Pzp nie spełnia tego warunku. Uwaga ; Wartości podane w walutach innych niż wskazane powyżej Zamawiający przeliczy wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca na podstawie art.26 ust.2 b ustawy Pzp. Może polegać na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-/wg wzoru Załącznik nr 8/ Jeżeli Wykonawca ,wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Pzp .Wykonawca składa dla każdego z tych podmiotów : 1.W przypadku polegania na zasobach dotyczących zdolności finansowej-opłaconą polisę, a w przypadku jej braku ,inny dokument potwierdzający ,że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej prowadzącej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa innego podmiotu ,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Dokumenty dotyczące : a/zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu. b/sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę ,przy wykonaniu zamówienia, c/ charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. d/zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców ,wobec których występują podstawy do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1i 2 ustawy Pzp. 4.Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1/Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 2.W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Publicznego. 4.Przy ocenie spełnienia warunków dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienia musi wykazać ,iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach ,o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie ,że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp. 6.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony pismem maszynowym lub czytelnym pismem odręcznym, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy Formularz Ofertowy na lub wg druku Załącznika Nr2. 2. Pełnomocnictwa (jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).9 Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. 10.Kosztorys Ofertowy, opracowany metoda kalkulacji uproszczonej, obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia zgodny z Przedmiarem Robót tj. Załącznikiem nr 1 i STWiORB 11 Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców na lub wg druku Załącznika nr 10. Kopia dokumentu wniesienia wadium.Zobowiązanie .wynikające art. 26 ust 2b-Załącznik nr 8

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień niniejszej umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a/ ustawowej zmiany stawki podatku VAT za usługę objętą przedmiotem umowy części niezrealizowanej przed zmianą podatku VAT. b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych oraz zmiany nazwy zadania w układzie wykonawczym budżetu gminy. d) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy skutkującego zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego Wynagrodzenia. e) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 (wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia). f) konieczności wykonania robót dodatkowych nieobjętych przedmiotem umowy, a koniecznych do realizacji zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia- zmianie może ulec termin realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych. g) zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Wykonawcy, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodująca zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, h) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania lub terminu realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http ://new.bazagmin.pl/bip_koszecin
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Koszęcin pokój nr 4, 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców Śląskich 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Koszęcin pokój nr 10 Sekretariat Urzędu Gminy 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców Sląskich 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w ramach Priorytetu Programu Operacyjnego 3 Turystyka, nr ,działania 3.2 Infrastruktura około turystyczna..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.