eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LIPINY - LIPINIEC 1+242,94 M

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Margonin: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LIPINY - LIPINIEC 1+242,94 M
Numer ogłoszenia: 56176 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin , ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.margonin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ LIPINY - LIPINIEC 1+242,94 M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: - przebudowę istniejącej nawierzchni drogi na odcinku 1+242,94m, - wykonanie poboczy gruntowych, - przebudowę systemu odwodnienia w postaci rowów drogowych odparowujących, - wycinkę drzew kolidujących z przebudowywanym odcinkiem drogi gminnej, - przebudowę istniejących zjazdów, - wykonanie zieleni - humus z osianiem mieszanką trawa, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami dwudzielnymi typu Arot, - roboty porządkowe Przebudowa drogi gminnej Lipiny - Lipiniec na odcinku 1+242,94 m Wyszczególnienie robót Ilość j.m. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE ODTWORZENIE TRASY I PKT WYSOKOŚCIOWYCH Odtwarzanie trasy i punktów wysokościowych oraz wznowienie i stabilizacja pasa drogowego 1,242km ; USUNIECIE DRZEW I KRZAKÓW Wycinka drzew o średnicy pnia poniżej 15 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 9szt. ; Wycinka drzew o średnicy pnia 16-20 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 9 szt. ; Wycinka drzew o średnicy pnia 21-30 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 8 szt.; Wycinka drzew o średnicy pnia 31-40 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 2 szt.; Wycinka drzew o średnicy pnia 41-65 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 11szt.; Wycinka drzew o średnicy pnia 66-85 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 11 szt.; Wycinka drzew o średnicy pnia 86-105 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 10 szt. ; Wycinka drzew o średnicy pnia powyżej 106 cm oraz usuniecie karpin wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 3 szt. ; Zabezpieczenie drzew na czas prowadzenia robót 9 szt. ; ZDJĘCIE WARSTWY HUMUSU Mechaniczne usunięcie w-wy ziemi urodzajnej śr. grubości 15cm wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz transportem na odkład materiału niewykorzystanego na miejscu 5566 m2 ; ROZBIÓRKI ELEMENTÓW DRÓG I ULIC Rozbiórka mechan. nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie śr. gr. 15cm wraz z załadunkiem, rozładunkiem i transportem na odkład 6115 m2 ; ROBOTY ZIEMNE WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH NIESKALISTYCH Mechaniczne wykonanie wykopów wraz z załadunkiem, rozładunkiem oraz transportem 246 m3; WYKONANIE NASYPÓW Mechaniczne wykonanie nasypów wraz z załadunkiem, rozładunkiem oraz transportem z dokopu w miejsce wbudowania 2328 m3; ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO KANALIZACJA DESZCZOWA Wykonanie przykanalików z rur PCV o średnicy 160mm 13 m ; Wykonanie studzienki wpustowej PCV o średnicy 450mm 1 kpl ; PODBUDOWY KORYTO WRAZ Z PROFILOWANIEM I ZAGESZCZANIEM PODŁOŻA Mechaniczne wykonanie profilowania i zagęszczania podłoża z gruntu kategorii III-IV 7457 m2; OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH Mechaniczne oczyszczenie i skropienie w-w konstr.-niebitumicznych 6627 m2; Mechaniczne oczyszczenie i skropienie w-w konstr.-bitumicznych 6476 m2; PODBUDOWA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 twardego gr. 20cm 6934 m2; ULEPSZONE PODŁOŻE Z MIESZANKI ZWIĄZANEJ CEMENTEM Wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5 Mpa o gr. 10 cm 7381 m2; NAWIERZCHNIE NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO - WARSTWA WIĄŻĄCA Wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr. 4 cm 6476 m2; NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO - WARSTWA ŚCIERALNA Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 4 cm 6325 m2; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE UMOCNIENIE POWIERZCHNIOWE SKARP, ROWÓW I ŚCIEKÓW Wykonanie umocnienia skarp i terenów zielonych warstwą humusu grubości 10 cm wraz z plantowaniem i obsianiem trawą 6983 m2; Wykonanie umocnienia skarp i dna rowu darnią 1052 m2; Umocnienie rowów w miejscu wylotu przykanalika 2,5 m2; SKANALIZOWANIE ROWÓW DROGOWYCH Skanalizowanie rowów drogowych rura typu HDPE dn 400 mm wraz z umocnieniem wylotu brukiem na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 10 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementowo - piaskową (1:2) 55 m; UMOCNIENIE POBOCZY Umocnienie poboczy mieszanką żwirowo-gliniastą - warstwa grubości 10 cm 1833 m2; URZADZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU Wykonanie oznakowania pionowego 8 szt.; ELEMENTY ULIC ŚCIEKI Z PREFABRYKOWANYCH ELEMENTÓW BETONOWYCH Wykonanie ścieku drogowego -korytkowego- wg KPED-01.04 na pods. cem.-piask 1:4 gr. 3 cm 53 m; Wykonanie ławy betonowej (53m x 0,06m2) z betonu C16/20 (B20) pod ściek drogowy korytkowy 3,5 m3; INNE ROBOTY Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej rurą osłonową, dwudzielną typu AROT 43,0 m; Regulacja wysokościowa studni telekomunikacyjnej 1 kpl.; Zamawiający informuje, że warunkiem niezbędnym do prowadzenia robót budowlanych jest temperatura powyżej + 5°C. Odkład drzew na teren wskazany przez inwestora. Przystąpienie do robót budowlanych możliwe jest po uzyskaniu wszelkich wymaganych prawem, pozwoleń, decyzji. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania gdy nie leży to w interesie publicznym, w szczególności uchylenia przewidzianych prawem decyzji, pozwoleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został: w projekcie budowlanym, przedmiarze robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych, operacie dendrologicznym - plan wyrębu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 25.000,00 zł , słownie: (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Chodzież oddz. Margonin 81 8945 0002 1300 0101 2000 0060 z adnotacją wadium - Przebudowa drogi gminnej Lipiny - Lipiniec na odcinku 1+242,94 m 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie 25.02.2013r. do godz. 10:00, sposób przekazania: kserokopia wpłaty, kopie gwarancji i poręczeń załączyć do oferty oraz oryginały przedłożyć przed złożeniem oferty w pokoju nr 7. 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej o charakterze podobnym, co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.1.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg. Warunek uznaje się za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.2.wraz ze złożeniem oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 8 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg. Warunek uznaje się za spełniony na podstawie przedstawionego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.2.wraz ze złożeniem oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załącznik nr 8 do SIWZ wg rozdziału VI pkt. C.3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - opłacona polisa OC w wysokości co najmniej 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 5 Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym - zał. nr 3 Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę - zał. nr 9 Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 2 Zobowiązanie innego podmiotu do oddania w wykonawcy w dyspozycji niezbędnych zasobów - zał. nr 10 (o ile dotyczy) Kosztorys ofertowy - uproszczony z podaniem cen jednostkowych wykonania robót oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy z Wykonawcą na n/w zasadach: Zmiana terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w następujących przypadkach: a. wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym, b. koniecznością usunięcia błędów w dokumentacji projektowej ujawnionych w trakcie realizacji inwestycji oraz związaną z tym koniecznością przeprojektowania dokumentacji projektowej w tym zakresie, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, c. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedza techniczną d. działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. We wszystkich przypadkach określonych w punktach określonych w punktach od lit. a do d, termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. Powyższe musi być udokumentowane stosownymi dokumentami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.margonin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64- 830 Margonin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Margoninie ul. Kościuszki 13 64- 830 Margonin pokój - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.