eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56157 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Złotniki Kujawskie: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie dla Działania 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 33224-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złotniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny 9235080800000, ul. ul. Powstańców Wielkopolskich  6, 88180   Złotniki Kujawskie, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 35 17 160, faks 52 35 17 160 wew. 51, e-mail a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.1.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich" 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1.ROBOTY ROZBIÓRKOWE OBEJMUJĄCE - demontaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisów znajdujących się na elewacji budynku, klinkietów, - rozbiórka izolacji cieplnej ze styropianu, - demontaż barierek, - demontaż stolarki okiennej i parapetów zewnętrznych, - demontaż stolarki drzwiowej i bramy garażowej, - rozebranie podjazdu i schodów, - rozebranie rynien i rur spustowych, - demontaż przewodów uziemiających i odgromowych, - rozebranie pokrycia dachowego z płyt azbestowo - cementowych, 2.2.STOLARKA - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych oraz dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba bezpieczna okno 01, 02, 03,04,05,06, 07, 08,09, 010, - montaż okien rozwieranych i uchylno - rozwieranych jednodzielnych i dwudzielnych z PCV z obróbką obsadzenia, okleina jednostronna grafit, szyba zwykła okno 02,03,04, 011,012,013,014, - montaż parapetów wewnętrznych z PCV, - montaż drzwi stalowych szarych, drzwi aluminiowych ciepłe z szybą bezpieczną malowane proszkowo jednostronnie w kol grafit oraz wrota do garażu w kolorze grafit. 2.3. DACH DWUSPADOWY KRYTY GONTEM BLASZANYM - wzmocnienie krokwi, - wykonanie impregnacji ogniochronnej elementów drewnianych, - ołacenie połaci dachowych łatami 50 x 40, - przemurowanie kominów cegłą klinkierową pełną grafitową, - pokrycie dachu gontem blaszanym w kolorze grafitowym wraz z wykonaniem wiatrownic bocznych, - wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, - montaż rynien i rur spustowych w kolorze grafitowym 2.4. DACH PŁASKI KRYTY STYROPAPĄ - przygotowanie podłoża poprzez oczyszczenie, - jednokrotne gruntowanie emulsją, - wykonanie izolacji z folii polietylowej, - krycie dachów styropapą gr 20 cm, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, - odpowietrzenie styropapy, - montaż wywietrzników dachowych, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej powlekanej 2.5. ORYNNOWANIE I AKCESORIA - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 150 mm z polichlorku winylu, - montaż rur spustowych okrągłych z PCV o srednicy 120 mm, - montaż denek przy rynnach dachowych półokrągłych z polichlorku winylu o śr 170 mm, - montaż lejów spustowych przy rynnach dachowych półokrągłych stalowych, - montaż kolanek z polichlorku winylu o średnicy 125 mm, - montaż pasów nadrynnowych , okapów, - montaż śniegołapów systemowych, - wykonanie obróbek blacharskich komina, murów ogniowych i miejsc różnicy wysokości, deski czołowej i okapu 2.6.PODCINANIE FUNDAMENTÓW POZIOMA - odkopanie fundamentów, - osuszenie fundamentu i ścian cokołu, - wykonanie podcinki - ściana odcinkami 1,0 m, - wykonanie izolacji poziomej, - wbijanie klinów z tworzywa sztucznego - uzupełnienie fugi zaprawą z dodatkiem środka spęczającego PIONOWA PIWNIC - odbicie tynków, - oczyszczenie ścierne murów, - wyrównanie powierzchni masą wyrównawczą, - gruntowanie podłoża, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej 2.7.ELEWACJA COKÓŁ - oczyszczenie i zmycie ścian fundamentowych, - wykonanie tynków cementowych kat.II na ścianach fundamentowych, - jednokrotne gruntowanie, - przyklejenie na ścianach fundamentowych styropianu XPS 10 cm, - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej z gruntowaniem powierzchni, - zasypanie wykopów, - przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach cokołu i nałożenie podkładowej masy tynkarskiej od mozaikę - wykonanie tynku mozaikowego CZĘŚĆ NADZIEMNA - zamurowanie otworów okiennych i uzupełnienie zagłębień po otworach styropianem, - oczyszczenie i zmycie ścian, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, - jednokrotne gruntowanie emulsją, - montaż listew startowych, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm, - zatopienie warstwy siatki, - gruntowanie podłoża, - wykonanie tynków cienkowarstwowych mineralnych, - malowanie elewacji farbą silikonową, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - parapety zewnętrzne, - montaż tablic informacyjnych, uchwytów do flag, napisu /Gmina Złotniki Kujawskie/ i /Urząd Gminy w Złotnikach Kujawskich/, - renowacja i montaż orła oraz montaż herbu, - zakup i montaż daszku nad drzwiami wejściowymi ze stali nierdzewnej 1,90 x 0,95 kolor satyna biel, 2.8.ROBOTY ZEWNĘTRZNE - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wyrównanie schodów przy kotłowni i poszerzenie schodów wejściowych, - przygotowanie podłoża podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów oraz wykonanie okładziny z płytek antypoślizgowych w kolorze grafitowym, - wykonanie opaski wokół budynku poprzez wykonanie koryta, ustawienie obrzeży, wykonanie posypki cementowo - piaskowej i wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm, - wykonanie i montaż balustrad malowanych proszkowo 2.9.ROBOTY ELEKTRYCZNE Oświetlenie zewnętrzne - wykonanie oświetlenia zewnętrznego podświetlenia elewacji budynku poprzez montaż lamp, naświetlaczy i gniazd zewnętrznych bryzgoszczelnych podwójnych, - oświetlenie zewnętrzne zasilane będzie z istniejącej tablicy rozdzielczej przewodem YDYżo 3 x 2,5 mm2 - badanie kabla 3 żyłowego, sprawdzenie i pomiar 1- fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badanie i pomiary instalacji skuteczności zerowania, sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, Instalacje odgromowe - instalację odgromową na dachu wykonać jako zwody poziome niskie z drutu stalowego ocynkowanego O 8. Zwody na dachu należy mocować za pomocą wsporników dystansowych w odległości nie mniejszej niż 2 cm od powierzchni dachu, odległość pomiędzy wspornikami nie może być większa niz 0,5 m, oko z siatki wykonane ze zwodów poziomych niskich nie może być większe niż 20 m x 10 m, - przewody odprowadzające i uziemniające, sztuczne przewody odprowadzające należy wykonać z drutu stalowego ocynkowanego O 8, przewody odprowadzające należy instalować min 2 cm od ściany za pomocą wsporników dystansowych / dopuszczalne jest także mocowanie bezpośrednio na ścianie/, odległość między wspornikami nie może być większa niż 1,0 m, przewody odprowadzające powinny być prowadzone wzdłuż prostych i pionowych tras po możliwie najkrótszej drodze pomiędzy zwodem a przewodem uziemiającym, - połączenia przewodów odprowadzających z przewodem uziemiającym należy wykonać za pomocą zacisków pobierczych, usytuowanych pomiędzy przewodem odprowadzającym a uziemiającym na wysokości 0,3 - 1,8 mod powierzchni ziemi, zaciski pobiercze powinny mieć co najmniej 2 śruby zaciskowe M6 lub M10 należy je umieszczać i osłaniać w taki sposób, aby były łatwo dostępne dla potrzeb okresowych kontroli oraz pomiaru rezystancji. Część nadziemną przewodów uziemiających należy układać na zewnętrznych powierzchniach ścian obiektu i chronić przed uszkodzeniami mechanicznymi przy użyciu osłon do wysokości 1,5 m od powierzchni ziemi i do głębokości 0,2 m w ziemi, - przewody uziemiające należy wykonać z bednarki stalowo ocynkowanej, - złącza kontrolne należy ponumerować, - badanie instalacji odgromowej, - wykonanie pomiaru uziemienia 3.0.ROBOTY BRANŻY SANITARNEJ Instalacja ciepłej wody użytkowej - przygotowanie ciepłej wody użytkowej odbywać się będzie poprzez montaż podgrzewacza ciepłej wody użytkowej o pojemności 120 l z wężownicą spiralną, posiadający wbudowaną grzałkę elektryczną, zainstalowanie w pomieszczeniu kotłowni,instalację c.w.u. wykonać z rur PP stabilizowanych, Instalacja centralnego ogrzewania - do zasilenia projektowanej instalacji centralnego ogrzewania należy wykorzystać istniejący kocioł na paliwo stałe posadowiony w pomieszczeniu kotłowni, - projektuje się ogrzewanie tradycyjne dwururowe z rozprowadzeniem dolnym przewodów w warstwie wylewki, jako przewody przewidziano rury z tworzywa polipropylenowe stabilizowane przewidziane do pracy ciągłej przy temperaturze maks. 80°C o połączeniach zgrzewanych i skręcanych, - jako elementy grzejne przewidziano grzejniki stalowe płytowe z zaworami termoregulacyjnymi na zasilaniu i zaworami odcinającymi na powrocie, - odpowietrzenie instalacji c.o. odpowietrznikami automatycznymi zabudowanymi w najwyższych punktach instalacji, - odpowietrzniki z zaworem odcinającym i lokalnie przy grzejnikach, które posiadają wbudowane zawory odpowietrzające, - instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano jako dwururową o parametrach pracy 80/60 o C, przewody poprowadzić od kotła do rozdzielaczy rurowych a następnie poprzez szafki rozdzielaczowe do grzejników, - sieć rozdzielczą należy izolować otuliną o grubości izolacji 2 cm, - po zakończeniu prac montażowych należy przeprowadzić próbę ciśnieniową na zimno i próbę szczelności na gorąco Instalacja fotowoltaiczna - w skład instalacji fotowoltaicznej wchodzi 16 paneli fotowoltaicznych o mocy 250 W oraz 1 szt inwerter, licznik energii, - zadaniem instalacji fotowoltaicznej jest wytworzenie energii elektrycznej o parametrach sieci elektroenergetycznej a następnie wpuszczenie jej do istniejącej instalacji wewnętrznej budynku, energia ta wykorzystywana będzie na własne potrzeby do ogrzewania ciepłej wody użytkowej. 3.1.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), natomiast przedmiar robót jest jedynie elementem pomocniczym dla Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45421000-4, 45330000-9, 45310000-3, 45100000-8,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT562627.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MARINBUD Mariusz Robakowski,  mariusz.robakowski81@gmail.com,  Piotrków Kujawski,  88-230,  Palczewo 33,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 692032.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 692032.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 721777.56
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.