eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Modernizacja obiektów inżynierskich w ciągu Al. Królowej Jadwigi we Włocławku w ramach zadania pn."Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56146 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Włocławek: Modernizacja obiektów inżynierskich w ciągu Al. Królowej Jadwigi we Włocławku w ramach zadania pn.: "Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22430 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, krajowy numer identyfikacyjny 910866910, ul. ul. Zielony Rynek  11/13, 87-800  Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (54) 414 40 00, faks (54) 414 42 57, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wloclawek.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów inżynierskich w ciągu Al. Królowej Jadwigi we Włocławku w ramach zadania pn.: "Modernizacja obiektów inżynieryjnych w ciągu ul. Wroniej i Al. Królowej Jadwigi"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry i zakres prac, określone zostały w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym dalej PFU. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji obiektów inżynierskich w ciągu Al. Królowej Jadwigi we Włocławku w celu zapewnienia dopuszczalnych parametrów eksploatacyjnych dla odbywającego się ruchu kolejowego po przedmiotowych obiektach. Zamówienie obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej projektu modernizacji obiektów inżynierskich (C-1 oraz C-2), przedmiaru robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych w zakresie zabezpieczenia skrzydeł bocznych przed postępującym przemieszczaniem oraz naprawy powierzchni betonowych (w tym uzyskanie wszelkich uzgodnień i pozwoleń). 2) realizację robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego polegających na zabezpieczeniu skrzydeł bocznych przed postępującym przemieszczaniem oraz naprawę powierzchni betonowych. Kompleks składa się z trzech obiektów inżynierskich. Dwa tunele prowadzące drogę pod torami szlakowymi (oznaczone jako C-1), dwa tunele pod torem bocznicy MPEC (oznaczone jako C-2) oraz tunel dla pieszych i rowerzystów pod torami szlakowymi i torem bocznicy MPEC (oznaczony C-3). Parametry C-1: ? długość całkowita obiektu: L=38,0 m, ? szerokość obiektu: D=26,0 m, ? konstrukcja: prostokątny układ ramowy, ? materiał: żelbet, ? klasa obciążenia K+2 (tory szlakowe), Parametry C-2: ? długość całkowita obiektu: L=45,0 m, ? szerokość obiektu: D=22,0 m, ? konstrukcja: prostokątny układ ramowy, ? materiał: żelbet, ? klasa obciążenia K-1 (tor bocznicy), Parametry C-3: ? długość całkowita obiektu: L=45,0 m, ? szerokość obiektu: D=6,0 m, ? konstrukcja: ustrój powłokowo-gruntowy, ? materiał: stalowa powłoka, ? klasa obciążenia K+2 (tory szlakowe i tor bocznicy). Stan techniczny wiaduktów (na podstawie ekspertyzy techniczno-eksploatacyjnej Instytutu Dróg i Mostów Politechniki Warszawskiej): ? liczne lokalne zarysowania i ubytki oraz zacieki, przesiąknięcia i przebarwienia powierzchni betonowej w obrębie ścian bocznych i części stropowej widoczne od wnętrza tuneli, ? zarysowania i pęknięcia, w szczególności w pobliżu połączeń ze stalowymi skrzydłami bocznymi (grodzice stalowe) i pomiędzy tunelami, ? znaczne odchylenia stalowych skrzydeł bocznych (szczególnie ścian płn.-zach.) od pionu, ? odspojenie pionowych ścian stalowych skrzydeł od betonowej obudowy nasypów, ? uszkodzenia betonowego gzymsu na styku stalowych elementów skrzydła i betonowej konstrukcji tunelu, ? obiekt C-3 jest w stanie zadowalającym i nie wymaga obecnie prac modernizacyjnych. Faza projektowa obejmuje: ? sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ? uzyskanie uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, ? dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z odpowiednimi uzgodnieniami i pozwoleniem na budowę w 6 egzemplarzach oraz na płycie CD lub DVD (2 sztuki) z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczona dokumentacja jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz normami i że została wydana w stanie pełnym. Egzemplarze dokumentacji nie mogą się różnić zawartością i kolejnością wpięcia dokumentów. Egzemplarze powinny być ostemplowane przez organ administracji architektoniczno-budowlanej. Płyta CD lub DVD winna zawierać skany dokumentacji ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami i pieczęciami organu administracji architektoniczno-budowlanej. Faza wykonawcza obejmuje: ? modernizację obiektów inżynierskich, ? wykonanie dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji geodezyjnej. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: ? opracowanie szczegółowych rozwiązań sytuacyjno-wysokościowych przedstawionych na mapach do celów projektowych, ? analizy własności terenu, ? organizację ruchu na czas prowadzonych robót, ? zastosowanie wymogów wynikających z ochrony środowiska, ? zapewnienie dostępności terenu przyległego, ? uzgodnienie dokumentacji, harmonogramu oraz technologii wykonywanych robót ze spółkami Polskich Kolei Państwowych, ? pozyskanie warunków technicznych przebudowy i zabezpieczenia ewentualnych sieci uzbrojenia terenu kolidujących z projektowana inwestycją, ? inne rozwiązania konieczne do zrealizowania inwestycji. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca realizujący inwestycję w systemie "zaprojektuj i wybuduj" we własnym zakresie opracuje wszystkie niezbędne do zrealizowania zamówienia dodatkowe projekty i dokumenty. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest opracować: ? mapę do celów projektowych, ? dokumentację geotechniczną, ? dokumentację formalną wraz z wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót (w tym związaną z czasowym korzystaniem z terenu) w wymaganym zakresie, ? materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, ? materiały do uzgodnień z Zamawiającym, ? inwentaryzację geodezyjną ? projekt technologii modernizacji obiektów ? projekt budowlany (w przypadku pozwolenia na budowę) wraz ze wszystkimi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi oraz zaświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust.7 ustawy Prawo budowlane w wymaganym zakresie, ? projekt wykonawczy ? przedmiar robót, ? kosztorysy, ? specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), ? projekt czasowej organizacji ruchu kołowego oraz, w przypadku zaistnienia konieczności, ruchu kolejowego, ? inne projekty i opracowania wymagane przez Zarządców Infrastruktury. Wykonawca zobowiązany będzie opracować Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Wymaga się ich przygotowania dla każdego asortymentu robót i przedłożenia ich wraz z projektem wykonawczym Zamawiającemu. Przed przystąpieniem do realizacji odpowiednich robót Wykonawca musi uzyskać ich zatwierdzenie ze strony Zamawiającego po uprzedniej weryfikacji STWiORB z jego strony pod względem zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz obowiązującymi przepisami. W treści STWiORB Wykonawca w pierwszej kolejności musi uwzględnić obligatoryjne warunki i wymagania dotyczące materiałów, robót, badań, itd. zawarte w PFU. W drugiej kolejności podstawę do sporządzenia STWiORB stanowić mają Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST), przy czym Wykonawca w procesie opracowania STWiORB nie będzie uprawniony do obniżania założonych w OST standardów (obniżać wymagań dla materiałów i robót, obniżać częstotliwości badań, zwiększać dopuszczalne przedziały tolerancji, ograniczać zakres realizacji odcinków próbnych, usuwać lub ograniczać treść zastrzeżeń, itp.). Opracowując STWiORB na podstawie OST Wykonawca dostosuje je do zakresu wynikającego z projektu wykonawczego. Wszystkie zawarte w STWiORB wymagania, które mają spełnić materiały, sprzęt i inne dostarczane towary oraz wykonane i zbadane roboty, powinny być podane na podstawie najnowszego wydania lub wydania poprawionego powołanych w OST norm i przepisów. W przypadku braku OST dla danego typu robót Wykonawca opracuje STWiORB w ścisłym porozumieniu z Zamawiającym opierając się na zapisach odpowiednich norm, a w przypadku ich braku na istniejących wytycznych i instrukcjach dotyczących tego typu robót i związanych z nimi badań. Dodatkowo Wykonawca opracuje następujące dokumenty, w pełnej zgodności z obowiązującym prawem, PFU i pozostałą częścią wykonanej dokumentacji (w szczególności STWiORB): ? projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, ? harmonogramy wykonania robót, ? ewentualne projekty zabezpieczenia skarp wykopów i rozkopów wraz z odprowadzeniem wody, ? inne dokumenty, których obowiązek sporządzenia wynika z PFU, STWiORB lub obowiązujących przepisów prawa. Pominięcie jakiegokolwiek elementu dokumentacji projektowej czy dokumentu formalnego, jakiego sporządzenie będzie niezbędne, aby zrealizować zamówienie zgodnie z obowiązującym prawem nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku sporządzenia tej dokumentacji i przekazania jej do weryfikacji Zamawiającemu. Wszystkie projekty muszą być sporządzone i sprawdzone (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa) przez osoby posiadające właściwe uprawnienia. Wykonawca będzie stosował metody wykonywania pomiarów i badań przy pracach projektowych i inwentaryzacjach oraz metody obliczeń przy ocenach stanu technicznego zgodne z wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca będzie stosował tylko takie materiały do wykonania badań i prac projektowych które spełniają wymagania polskich przepisów, norm i wytycznych. Wykonawca ponosi wszystkie koszty, z tytułu zakupu, transportu, wykorzystania materiałów i inne jakie okażą się potrzebne w związku z wykonywaniem badań i innych prac projektowych. Wykonawca aktualizując Koncepcję Programową dokona analizy i wskaże ostatecznie tryby realizacji inwestycji w oparciu o jakie będzie przygotowywał i realizował inwestycję. Wskazane przez Wykonawcę tryby realizacji inwestycji, również cząstkowe, będą odzwierciedlać założenia harmonogramu i gwarantować skuteczne wykonanie wszystkich robót wymaganych przez PFU. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę: Na podstawie art. 28 ustawy - Prawo budowlane roboty budowlane można rozpocząć jedynie na podstawie ostatecznej decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę. W przypadku robót nie wymagających pozwolenia na budowę wystarczy zgłoszenie. Szczegółowy zakres i formę projektu budowlanego określa rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. Natomiast potrzebną dokumentację i formę zgłoszenia robót określa art. 30 ustawy - Prawo budowlane. Projekt organizacji ruchu na czas robót opracuje Wykonawca. Projekt wraz z opiniami i zatwierdzeniem Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność procesu wykonywania opracowań projektowych z wymaganiami umowy i harmonogramu prac projektowych. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie procesu wykonywania opracowań projektowych, w taki sposób aby zostały dotrzymane warunki określone w PFU i w umowie. W szczególności dokumentacja projektowa zostanie opracowana przez Wykonawcę w zakresie umożliwiającym wykonanie robót na jej podstawie. Wykonawca jest odpowiedzialny za stosowane metody wykonywania opracowań projektowych. Wszystkie opracowania rysunkowe, opisowe i dokumenty wymaga się aby były opracowywane w języku polskim. Szata graficzna i wydawnicza powinna spełniać wymagania obowiązujących przepisów (rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego), a w szczególności: ? powinna zapewnić czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści, być zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych, ? liczba arkuszy rysunkowych powinna być ograniczona do niezbędnego minimum, ? wszystkie elementy dokumentacji i załączniki powinny być oprawione w oprawę uniemożliwiającą ich dekompletację, wyposażone w kartę tytułową i spis treści, ? rysunki powinny być wykonane według zasad rysunku technicznego w technice cyfrowej, ? każdy rysunek powinien być opatrzony metryką zawierająca: nazwę i adres obiektu budowlanego, tytuł rysunku, jego skale, imię i nazwisko projektanta(-ów), sprawdzającego(-ych), datę i ich podpis(y), specjalność i numer uprawnień budowlanych, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania projektowego, ? ponadto wymaga się, aby całość dokumentacji projektowej została opracowana za pomocą oprogramowania komputerowego, a w szczególności: * części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word i w formacie *.pdf, * obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą arkusza kalkulacyjnego kompatybilnego z MS Excel i w formacie *.pdf, * dopuszcza się aby obliczenia specjalistyczne były wykonywane w innym programie niż kompatybilny z MS Excel pod warunkiem że wersje elektroniczne obliczeń, i ich wyniki przedstawiane będą w formacie *.pdf, części graficzne w formacie *.pdf, *.dwg, *.dgn, Wykonawca - zgodnie z ustawą - Prawo budowlane - jest zobowiązany sprawować nadzór autorski w czasie realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w oparciu o PFU. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do: ? opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, ? niezwłocznego wykonywania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wysokość wynagrodzenia za sprawowanie nadzoru autorskiego w cenie oferty. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie systemu nadzoru i kontroli wykonywania opracowań projektowych. Wykonawca będzie przeprowadzać kontrole wykonywania opracowań projektowych z częstotliwością zapewniająca stwierdzenie, że opracowania projektowe wykonano zgodnie z wymaganiami zawartymi w umowie. Wymaga się, aby główny projektant uzyskał od projektantów pozostałych branż uzgodnienia w celu eliminacji kolizji z innymi rozwiązaniami projektowymi. Potwierdzeniem sprawdzenia będzie podpis projektantów innych branż złożony na zbiorczym planie zagospodarowania terenu. Wszystkie dostarczone materiały muszą być zgodne z dokumentacja projektową i STWiORB opracowanymi przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez Zamawiającego. Definiując w dokumentacji projektowej i STWiORB parametry, jakie spełniać mają materiały użyte do realizacji robót, należy kierować się zapisami PFU, OST oraz aktualnych norm i przepisów. Wykonawca jest zobowiązany opracować i przedstawić do akceptacji Zamawiającego projekt programu zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić, zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, SST oraz ustaleniami Program zapewnienia jakości będzie zawierał: Część ogólną opisującą: ? organizację wykonania robót w tym terminy i sposób prowadzenia robót, ? organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, ? sposób zapewnienia bhp, ? wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, ? wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, ? system proponowanej kontroli i sterowanie jakością wykonywanych robót, ? wyposażenie w sprzęt i urządzenia do pomiarów i kontroli, sposób oraz formę gromadzenia wyników badań laboratoryjnych, zapis pomiarów, a także wyciąganych wniosków i zastosowanych korekt w procesie technologicznym, proponowany sposób i formę przekazywania tych informacji Zamawiającemu. Część szczegółową opisującą dla każdego elementu robót: ? wykaz maszyn urządzeń stosowanych na budowie z ich parametrami technicznymi oraz wyposażeniem w mechanizmy do sterowania i urządzenia pomiarowo-kontrolne, ? rodzaje i ilość środków transportu oraz urządzeń do magazynowania i załadunku materiałów, kruszyw itp., ? sposób zabezpieczenia i ochrony ładunków przed utratą ich właściwości w czasie transportu, ? sposób postępowania z materiałami i robotami nie odpowiadającymi wymaganiom. Pominięcie jakiegokolwiek elementu dokumentacji projektowej czy dokumentu formalnego, jakiego sporządzenie będzie niezbędne, aby zrealizować umowę zgodnie z obowiązującym prawem nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku sporządzenia tej dokumentacji i przekazania jej do weryfikacji Zamawiającemu. Wszystkie projekty muszą być sporządzone i sprawdzone (zgodnie z przepisami obowiązującego prawa) przez osoby posiadające właściwe uprawnienia. Obowiązki Wykonawcy Obowiązki Wykonawcy na etapie projektowania i realizacji robót budowlanych zostały określone w PFU, niemniej należy również uwzględnić następujące wymagania: ? opracowaną dokumentację projektową należy przekazać w formie papierowej: 6 kompletów i na nośniku elektronicznym - na płytach CD lub DVD - 2 sztuki. Projekty organizacji ruchu sporządzić w 3 egzemplarzach, a Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Informację BIOZ, kosztorysy, przedmiary sporządzić w 2 egzemplarzach, dołączając do pierwszych 2 egzemplarzy dokumentacji projektowej, ? rysunki branżowe na nośniku elektronicznym należy przekazać w plikach z rozszerzeniem *dwg (AutoCad). Części opisowe - w postaci umożliwiającej edycję tekstu - format danych w plikach z rozszerzeniem *doc (MS Word) lub kompatybilnym, ? sprawowanie nadzoru autorskiego na etapie prowadzenia robót budowlanych, ? Wykonawca urządzi zaplecze i plac budowy (jeżeli uzna zasadne posiadanie zaplecza) w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, ? wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB, opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego i nadzoru autorskiego, ? Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby zachować ruch drogowy na Al. Królowej Jadwigi i ewentualnie, za zgodą Zamawiającego i inspektora nadzoru, do minimum ograniczyć czas zamknięcia jednego z tuneli dla ruchu kołowego i pieszego w okresie trwania prac naprawczych. Wykonawca w całym okresie trwania umowy będzie utrzymywał przejezdność ww. dróg oraz dokonywał napraw nawierzchni odcinków ulicy przekazanych do przebudowy, na których w związku z budową ruch odbywa się dwukierunkowo - zgodnie z etapami projektu zmiany organizacji ruchu, w szczególności Wykonawca wybuduje - na potrzeby zmiany organizacji ruchu, wprowadzonej na czas prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, i obsługi terenu budowy - drogi tymczasowe, objazdowe itp. ? Wykonawca jest zobowiązany powiadomić podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rejonie objętym zmianą organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, o wprowadzeniu utrudnień w ruchu drogowym z dwutygodniowym wyprzedzeniem, ? Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia harmonogramu prowadzenia robót Miejskiemu Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej we Włocławku z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem, ? Wykonawca jest zobowiązany z jednomiesięcznym wyprzedzeniem powiadomić Zamawiającego o konieczności usunięcia z pasa drogowego reklam kolidujących z prowadzonymi robotami, ? Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu, ? Zgodnie z warunkami znak: IZIW4-505-39/2016 z dnia 20 maja 2016 r. wydanymi przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych Wykonawca ma obowiązek: * uzgodnić dokumentację w Zakładzie Linii Kolejowych w Bydgoszczy, * opracować harmonogram robót, który może stanowić podstawę do opracowania regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów w rejonie robót, * zawrzeć umowę z Zakładem Linii Kolejowych w Bydgoszczy, regulującą zasady i warunki czasowego zajęcia nieruchomości kolejowej. ? Wykonawca wykona wszelkie niezbędne roboty przygotowawcze i zabezpieczające, w szczególności dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - sporządzenie przez kierownika budowy planu BiOZ, ? Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w SST oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. ? badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót przewidziane zapisami Specyfikacji Technicznych będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego, ? materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i oznakowane zgodnie z aktualnymi przepisami, ? Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania inspektorom do odbioru wszelkich wykonanych robót zanikających (ulegających zakryciu) i sporządzania dokumentacji fotograficznej tych robót, ? Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających miejsce wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich, ? Wykonawca odpowiada za ubezpieczenie, któremu podlegają w szczególności: odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, zniszczenie własności prywatnej, samorządowej i państwowej, spowodowane działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy, zniszczenie robót objętych umową, materiałów, sprzętu i innego mienia w czasie realizacji zadania, ubezpieczenie od pożaru oraz ryzyka wykonywanych robót budowlanych i montażowych. Polisy i dokumenty ubezpieczeniowe powinny być przez Wykonawcę na bieżąco aktualizowane, ? Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód, ? Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt wszelkie tablice informacyjne budowy i ogrodzenie miejsc wykonywania robót, ? Wykonawca przedstawi inspektorowi do akceptacji PZJ, zawierający niezbędne informacje dotyczące organizacji prac i technologii z uwzględnieniem przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska, ? Wykonawca, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby i na pisemny wniosek Zamawiającego będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy, ? Wykonawca jest zobowiązany do wykonania oznakowania robót w pasie drogowym na podstawie wykonanego projektu zmiany organizacji ruchu, wprowadzonej na czas prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, i zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem drogowym (Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Włocławek) oraz utrzymania oznakowania przez cały okres prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, ? najpóźniej w dniu protokolarnego przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu dane osób lub podmiotów odpowiedzialnych za opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego, całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telfonu komórkowego, pod którym dane osoby lub podmioty są dostępne, ? na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt zagospodarowania odpadów powstałych z robót, z wyjątkiem stanowiących własność Zamawiającego: zdemontowanych istniejących znaków drogowych wraz ze słupkami, wszelkich barier ochronnych, elementów urządzeń sygnalizacji świetlnych, które Wykonawca przetransportuje na własny koszt na miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 10 km od terenu robót. ? Zamawiający nie dopuszcza wbudowania materiałów pochodzących z rozbiórek przy realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami, ? jeśli przy realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność przebudowy bądź usunięcia awarii mediów, Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo udostępnić miejsce wykonywanych robót właściwemu gestorowi sieci, ? uczestniczenie na żądanie Zamawiającego w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, ? uczestniczenie w kontrolach nadzoru budowlanego, ? Wykonawca ma obowiązek w okresie trwania gwarancji pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: * zmianie siedziby lub nazwy firmy, * zmianie osób reprezentujących, * ogłoszeniu upadłości, * ogłoszeniu likwidacji, * zawieszeniu działalności, wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 71322000-1, 45221122-3, 45234114-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT596579.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MOSTY KUJAWY Krzysztof Szymański,  mostykujawy@mostykujawy.pl,  Mostki 1B ,  87-815,  Smólnik,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 837893.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 837 893,27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 837 893,27
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.