eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Czynna ochrona rezerwatów przyrody - wykonanie planów ochrony dla leśnych rezerwatów przyrody - Dziki Ostrów, Jamy, Kępa Bazarowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Bydgoszcz: Czynna ochrona rezerwatów przyrody - wykonanie planów ochrony dla leśnych rezerwatów przyrody - Dziki Ostrów, Jamy, Kępa Bazarowa.
Numer ogłoszenia: 56135 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - Wydział Środowisk, Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Oddział Ochrony Przyrody, ul. Konarskiego 1 - 3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3497500, fax 052 3497522.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: wsir_smolenski@uwoj. bydoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynna ochrona rezerwatów przyrody - wykonanie planów ochrony dla leśnych rezerwatów przyrody - Dziki Ostrów, Jamy, Kępa Bazarowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania projektów planów ochrony dla 3 rezerwatów przyrody.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.31.51.00 - Usługi utrzymywania środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.71.00.00 - Zarządzanie środowiskiem naturalnym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY. 1. Podstawą do obliczenia ostatecznej ceny oferty jest zakres prac określony w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ). 2. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie na wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena ta musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia i wytycznych Zamawiającego oraz inne nie ujęte tam, a niezbędne do wykonania czynności, w tym także koszty związane z dojazdem, wyżywieniem i ewentualnym noclegiem Wykonawcy. 3. Ostateczna cena oferty brutto, przedstawiona w formularzu oferty stanowić będzie podstawę oceny oferty, zgodnie z kryteriami i sposobem oceny ofert przedstawionym w pkt. 14 SIWZ. III. KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT. 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w Pzp, niniejszej SIWZ oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SIWZ. 2. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany przy przyjęciu następujących kryteriów oceny: kryterium: CENA - znaczenie (waga): 100% 3. Sposób oceny i wyboru ofert. 3.1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o w/w kryterium. 3.2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone według wzoru: cena oferowana najniższa brutto Kryterium (cena) = ------------------------------------------------ x 100 cena badanej oferty brutto Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument uprawniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenia (zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ): 2.1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.); 2.2. oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i akceptuje ją bez zastrzeżeń oraz, że zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w SIWZ i zobowiązuje się, w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 2.3. oświadczenie Wykonawcy, że uważa się związany niniejszą ofertą przez okres 30 dni od terminu składania oferty; 3. harmonogram rzeczowo - finansowy prac z zakresu opracowania projektu planów ochrony dla poszczególnych rezerwatów przyrody objętych zamówieniem, z podaniem ceny netto, podatku VAT i ceny brutto poszczególnych etapów prac oraz ceny całkowitej przedmiotu zamówienia, terminu rozpoczęcia i zakończenia prac. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych czynności, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do wykazu osób, o którym mowa w pkt. 4. załącznik Nr 3 SIWZ. 5. Wykaz zamówień odpowiadających swym rodzajem pracom objętym niniejszym zamówieniem zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (z podaniem wartości, przedmiotu zamówienia, dat realizacji i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie - zgodnie z § 1 ust. 2, pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz.U. Nr 87 poz. 605) , zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się co najmniej trzema zamówieniami odpowiadającymi swym rodzajem pracom objętym przedmiotem niniejszego zamówienia. UWAGA: 1. Dokument, o którym mowa w pkt. 1., należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie musi być dokonane imienną pieczątką(-kami) i podpisem(-ami) osoby(osób) uprawnionej (-ych) do składania wszelkich oświadczeń i występowania w imieniu wykonawcy lub innych osób upoważnionych stosownym pełnomocnictwem wraz z datą i napisem za zgodność z oryginałem). 2. Zamawiający zastrzega, iż może zażądać od Wykonawcy przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii stosownych dokumentów w celu potwierdzenia ich prawdziwości. 6. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik postępowania spowoduje wykluczenie go z postępowania (zgodnie z art. 24 ust. 2, pkt. 2 Pzp).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwoj.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy Wojewódzki Konserwator Przyrody ul. Konarskiego 1-3 85-950 Bydgoszcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Wydziału Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Kujawsko - Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, piętro IV, pok. Nr 41C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.