eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › POGWARANCYJNE USŁUGI SERWISOWE KSEROKOPIAREK



Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56128

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: POGWARANCYJNE USŁUGI SERWISOWE KSEROKOPIAREK Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Stołeczna Policji, do kontaktów: Jerzy Katana, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, tel. +48 22 6038608, fax +48 22 6037642, e-mail: zamowienia@warszawa.policja.gov.pl, http://zamowienia.policja.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POGWARANCYJNE USŁUGI SERWISOWE KSEROKOPIAREK. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są pogwarancyjne usługi serwisowe kserokopiarek, w zakresie określonym w załączniku nr 1a do SIWZ. W ogólnej liczbie kserokopiarek przeznaczonych do serwisowania, w obecnej chwili, większość stanowią urządzenia typu: CANON 6317, CANON 6320, CANON 1550, MITA 1560, RICOH 4615, PANASONIC 7713. Oprócz tego występują pojedyncze modele takich urządzeń jak np: KONICA 1120, KONICA 4145, PANASONIC 7813, MITA 1556, MITA 8090, MITA KM 1525, REX ROTARY 8718, RANK XEROX 1045, RANK XEROX XC 822, TOSHIBA 1550, CANON 1010, CANON 6010, CANON 1020, CANON 6050, SHARP 2218, RICOH 3613. 2. Wskazana w załączniku nr 1a do SIWZ ilość usług, przyjęta została przez Zamawiającego szacunkowo w celu porównywalności złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. wykonanie usługi wraz z wymianą niezbędnych części zamiennych i podzespołów gwarantujących poprawne funkcjonowanie sprzętu po wykonanej naprawie, b. odbiór i zwrot sprzętu po wykonanej naprawie na koszt Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia min. 6 miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę, a na zamontowane części zamienne, udzieli gwarancji przewidzianej przez producenta - licząc od daty montażu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: jednostki policji na obszarze działania Komendanta Stołecznego Policji w tym: siedziba Komendy Stołecznej Policji, Komendy Rejonowe Policji na terenie miasta Warszawy i Komendy Powiatowe Policji w: Grodzisku Mazowieckim, Legionowie, Otwocku, Nowym Dworze Mazowieckim, Piasecznie, Pruszkowie, Wołominie, Starych Babicach, Mińsku Mazowieckim - wraz z podległymi im obiektami. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 11 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: aktualne zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; kserokopia dokumentu potwierdzającego fakt wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (minimum 3) o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z oświadczeniem o ich niekaralności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WZP-3310/05/198/Z. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 64,5 PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.12.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.12.2005, godzina 12:00, Warszawa ul. Nowolipie 2 lok. 138.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.