eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca




Ogłoszenie z dnia 2005-10-24

POZYCJA 56101

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa: 1 - nowego skutera śnieżnego transportowego; 2 - używanej maszyny do przygotowania tras narciarskich wraz z osprzętem (pług, frez)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Aqua-Inwest" sp. z o.o., do kontaktów: Wałęga Anna, ul. Mangalia 4, 02-758 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6422520, fax 022 6427006. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Przemyślu, Kuźmińska Maria, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 675 20 71.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa: 1 - nowego skutera śnieżnego transportowego; 2 - używanej maszyny do przygotowania tras narciarskich wraz z osprzętem (pług, frez). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa: 1 - nowego skutera śnieżnego transportowego; 2 - używanej maszyny do przygotowania tras narciarskich wraz z osprzętem (pług,frez). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Stok narciarski położony w rejonie ulicy Sanockiej i Pasteura w Przemyślu, woj. podkarpackie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa nowego skutera śnieżnego transportowego i/lub używanej maszyny do przygotowywania tras narciarskich - w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przemyski Park Sportowo-Rekreacyjny: Stok Narciarski - I etap". 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Zad.nr 1 - 1 100,00 PLN; Zad. nr 2 - 3 800,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.); - wykonał minimum 1 dostawę tożsamego urządzenia (dla każdego zadania oddzielnie) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; - posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej, obejmujący przedstawiony w ofercie termin wykonania zamówienia, w wysokości minimum 100 000,00 zł - przedstawi informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena wykonania zamówienia - pozostałe warunki określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Zadanie nr 1: - 0% cena ofertowa - 80% okres gwarancji - 10% okres serwisu - 10% Zadanie nr 2 - 0% cena ofertowa - 80% parametry techniczne - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.12.2005, cena - 15,00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.12.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2005, godzina 11:00, Urząd Miejski, 37-700 Przemyśl, Rynek 1, I piętro, pok. nr 19.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.