eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzewica › Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy w branżach konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej , telekomunikacyjnej i drogowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-11

Drzewica: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej , telekomunikacyjnej i drogowej.
Numer ogłoszenia: 56096 - 2013; data zamieszczenia: 11.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej , telekomunikacyjnej i drogowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy inwestycji pn Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy w branżach : konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej , telekomunikacyjnej i drogowej. Prace nad którymi pełniony będzie nadzór obejmują roboty polegające na budowie Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy. W ramach inwestycji powstanie obiekt o następujących parametrach technicznych : Powierzchnia zabudowy : 1 464 m2 Powierzchnia netto : 2 500,81 m2 Powierzchnia użytkowa : 1 946,13 m2 Powierzchnia pomocnicza : 233,71 m2 Powierzchnia ruchu : 320,97 m2 Kubatura : 15 800 m3 Wysokość budynku max. 11,7 m Szerokość : 32,15 m i 31,05 m Długość : 47,37 m Ilość kondygnacji nadziemnych : 2 Ilość kondygnacji podziemnych : 1 (piwnica pod częścią budynku) Rozwiązania konstrukcyjno materiałowe : Fundamenty : ławy i stopy żelbetowe, Słupy, rygle, stropy oraz ściany klatek schodowych i szybu windowego - żelbetowe. Ściany zewnętrzne - wypełniające z ceramiki poryzowanej. Stropodach nie wentylowany na konstrukcji żelbetowej, Dach - dźwigary z drewna klejonego, konstrukcja nośna warstw blacha trapezowa. W obiekcie wykonane zostaną następujące instalacje : - instalacja c.o i ciepła technologicznego na potrzeby wentylacji, - instalacja wod.- kan. I c.w. , - instalacja wentylacji mechanicznej i chłodniczej, - instalacja elektryczna, - instalacja słaboprądowa, - instalacje systemów audiowizualnych. Prace zostaną wykonane w oparciu o dokumentacje techniczną oraz STWIOR. Ze szczegółową dokumentacją techniczną należy zapoznać się na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta w Drzewicy w zakładce na BIP - Regionalne Centrum Kultury w Drzewicy dokumentacja. Uwagi ogólne. Wymagany termin dla Wykonawcy robót budowlanych : 30 sierpnia 2014r. Wartość inwestycji oszacowana przez Wykonawcę (cena oferowana) 8.216.031 zł brutto. Pozostałe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia - Zakres pełnienia nadzoru. a) uczestniczenie w spotkaniach i naradach związanych z nadzorowaną inwestycja, tj. organizowanie, prowadzenie i protokółowanie narad koordynacyjnych z udziałem kierownika budowy i kierowników robót branżowych, przedstawicieli zamawiającego, wykonawców robót oraz innych zaproszonych osób. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót. Narady odbywać się będą w terminach wynikających z potrzeb (szacunkowa częstotliwość narad : jedna narada w miesiącu). b) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją i pozwoleniem na budowę. Przepisami Prawa Budowlanego. Warunkami technicznymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami bezpieczeństwa i porządku publicznego ( w tym BHP i P.POŻ.) jak również zawartą umową pomiędzy inwestorem a Wykonawcą robót budowlanych. c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów i urządzeń i ich zgodności z dokumentacją, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. d) kontrola materiałów dostarczanych na budowę, sprawdzanie ich jakości, zgodności z przedstawionymi dokumentami uprawniającymi do ich stosowania i dokumentacją wykonawczą. e) ciągła kontrola budowy w okresie trwania robót, obecność na budowie (min. 2 razy w tygodniu) oraz na każde żądanie Zamawiającego. f) koordynowanie robót w poszczególnych branżach i przestrzeganie harmonogramu realizacji inwestycji, g)dokonywanie wpisów w dzienniku budowy stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego prowadzenia procesu budowlanego, oraz potwierdzających faktycznie wykonany zakres robót, h)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym również ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych, i) kontrolowanie rozliczeń budowy, j) rozstrzyganie wątpliwości i sporów natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, k) udostępnianie Zamawiającemu na każde żądanie (pisemne lub ustne) wszystkich dokumentów związanych z realizacją inwestycji w terminie do 3 dni, jeżeli jednak ich udostępnienie będzie zależne od innych podmiotów (wyniki przeprowadzonych badań )inspektor pisemnie zobowiąże się co do terminu ich przekazania, m) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji inwestycji osobno dla każdej z branż i sukcesywne przekazywanie wersji elektronicznej (na płycie CD) z podaniem daty wykonania zdjęcia, n) przyjęcie od Wykonawcy i parafowanie po sprawdzeniu dokumentacji powykonawczej wraz z atestami, certyfikatami na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wbudowanych materiałów itp. o) udział w sporządzaniu wniosku o płatność, p) wykonanie rozliczenia rzeczowo-finansowego budowy w nadzorowanym zakresie do dnia odbioru końcowego budowy,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych wymagan w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: wykonał minimum dwa zadania odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. pełnił należycie min. 2 kompleksowe nadzory inwestorskie nad robotami budowlanymi - inwestycjami, polegającymi na budowie budynku o wartości nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł w każdym zadaniu ( Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku wykazania pełnienia nadzoru w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych wymagan w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem osobowym: 1)Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej (koordynator) - posiadający: uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. -Minimum 5-letnie doświadczenie liczone od dnia uzyskania uprawnień, -Posiadający doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru nad minimum 2 zadaniami obejmującymi roboty budowlane polegające na budowie budynku o wartości robót nie mniejszej niż 4.000.000 zł brutto-każde zadanie. 2)Inspektor nadzoru robót instalacyjnych - posiadający: - uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 3) Inspektor nadzoru robót elektrycznych - posiadający: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4)Inspektor nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej - posiadający: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 5)Inspektor robót drogowych - posiadający: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie stawia żadnych wymagan w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody stron pod rygorem nieważności takich zmian : Zamawiający przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach : a) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) Z powodu okoliczności siły wyższej, c) Z powodu uzasadnionych zmian osobowych w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru d) Z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia, e) Z powodu zmiany wynagrodzenia, w przypadku wykonania robót zamiennych lub zaniechania wykonania części zakresu robót

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22 26-340 Drzewica pokój 10 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Budowa Regionalnego Centrum Kultury w Drzewicy jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 na podstawie umowy o przyznanie pomocy nr UDA-RPLD.05.04.00-00-028/10-00 z 26.10.2011r.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.