eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłów › "Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Pawłów"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31



Ogłoszenie nr 560958-N-2017 z dnia 2017-07-31 r.

Gmina Pawłów: "Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Pawłów"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłów, krajowy numer identyfikacyjny 29101058200000, ul. Pawłów 56a  , 27225   Pawłów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 412 721 670, , e-mail sekretarz@gmina-pawlow.pl, , faks 412 721 679.
Adres strony internetowej (URL): www.pawlow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
bip.pawlow.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.pawlow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
Adres:
Urząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Pawłów"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dowozu dzieciom uczęszczającym do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Pawłów poprzez zakupienie biletów miesięcznych dla dzieci i ich opiekunów (nauczycieli) w okresie od 01.09.2017r. do dnia 30.06.2018r. oraz od 01.09.2018r. do 30.06.2019r. Bilety miesięczne obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów: 1. Szkoła Podstawowa w Chybicach 1) TRASA - Dąbrowa Dolna, Grabków, Krajków, Modrzewie, Stary Bostów, Nowy Bostów, Chybice szkoła - 79 bilety dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach i 2 bilety dla opiekunów . 2) TRASA - Wieloborowice, Pokrzywnica, Chybice szkoła- 28 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach i 1 bilet dla opiekuna. 3) TRASA - Dąbrowa Dolna, Grabków, Krajków, Łomno ( Zarzecze, Parcele) Modrzewie, Stary Bostów, Nowy Bostów, Chybice szkoła - 46 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach/ Klasy Gimnazjum w Chybicach i 2 bilety dla opiekunów. 4) TRASA - Wieloborowice, Pokrzywnica, Chybice szkoła- 10 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Chybicach/ Klasy Gimnazjum w Chybicach i 1 bilet dla opiekuna. Klasy Gimnazjum w Chybicach przywóz na godz. 7.05 odwóz o godz. 13.35, 14.25/15.05 Szkoła Podstawowa w Chybicach przywóz na godz. 7.55 odwóz o godz.13.35, 14.25. 2. Szkoła Podstawowa w Radkowicach ( siedziba Stary Bostów 8a, 27-225 Pawłów) TRASA - Bronkowice Dolne, Bronkowice, Radkowice Kolona, Radkowice szkoła, Radkowice (osiny), Radkowice wieś - Stary Bostów - 107 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Radkowicach i 3 bilety dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Radkowicach przywóz na godz. 8.20 i 9.15 odwóz o godz. 13.10( 37 ucz.), godz. 14.00 (52 ucz.) , godz. 14.45 ( 18 ucz.) 3. Szkoła Podstawowa w Rzepinie 1) TRASA - Bronkowice Dolne, Bronkowice, Radkowice, Rzepin szkoła - 28 biletów dla uczniów Klas Gimnazjum w Rzepinie i 1 bilet dla opiekuna. 2) TRASA - Dąbrowa, Rzepin Drugi, Rzepin szkoła- 26 bilety dla uczniów klas Gimnazjum w Rzepinie i 1 bilet dla opiekuna. 3) TRASA - Jadowniki , Rzepin szkoła - 1 bilet dla ucznia Szkoły Podstawowej w Rzepinie oraz 1 bilet dla opiekuna. Klasy Gimnazjum w Rzepinie przywóz na godz. 8.00 odwóz o godz. 14.25 i godz. 13.35 Szkoła Podstawowa w Rzepinie przywóz na godz. 8.00, odwóz o godz. 13.35/ 12.45 4. Szkoła Podstawowa w Godowie TRASA - Godów, Godów szkoła - 11 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Godowie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Godowie - przywóz na godz. 8.00 odwóz o godz. 14.20 5. Szkoła Podstawowa w Pawłowie 1) TRASA - Szeligi, Godów, Kałków, Pawłów szkoła - 24 biletów dla uczniów Klas Gimnazjum w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna. 2) TRASA - Stary Jawór, Nowy Jawor, Pawłów szkoła - 3 bilety dla uczniów Klas Gimnazjum w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna Gimnazjum w Pawłowie przywóz na godz. 7.30 odwóz o godz. 14.05. 3) TRASA - Bukówka, Zbrza, Nowy Jawor, Stary Jawor, Warszówek, Pawłów szkoła - 31 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Pawłowie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Pawłowie przywóz na godz. 8.15 odwóz o godz. 14.10 6. Szkoła Podstawowa w Łomnie TRASA - Grabków, Krajków, Modrzewie, Łomno szkoła - 30 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Łomnie i 1 bilet dla opiekuna. Szkoła Podstawowa w Łomnie przywóz godz. 8.00 odwóz godz. 12.15, 14.15 7. Szkoła Podstawowa w Szerzawach 1) TRASA - Jadowniki Zamaje, Jadowniki, Szerzawy, Rzepinek, Świślina, Szerzawy Szkoła- 27 bilety dla uczniów Klas Gimnazjum w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. 2) TRASA - Łomno, Szerzawy szkoła - 2 bilety dla uczniów Klas Gimnazjum w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. Klasy Gimnazjum w Szerzawach przywóz na godz. 7.25 odwóz na godz. 13.05, 14.15, 14.45 3) TRASA- Rzepinek, Świślina, Szerzawy szkoła - 39 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna 4) TRASA - Brzezie, Łomno, Modrzewie, Wawrzeńczyce, Szerzawy szkoła - 32 biletów dla uczniów Szkoły Podstawowej w Szerzawach i 1 bilet dla opiekuna. 5) TRASA - Tarczek, Szerzawy szkoła - 13 biletów dla uczniów i 1 bilet dla opiekuna Szkoła Podstawowa w Szerzawach przywóz godz. 7.25, 8.20 , 10.10 odwóz o godz. 12.05, 13.05, 14.00, 14.45. Przewidziana na dzień zamówienia liczba biletów dla uczniów - 537 szt. biletów dla uczniów oraz 21 szt. biletów dla opiekunów/nauczycieli z ulgą ustawową na rok szkolny 2017/18 tj. od 01.09.2017r do 30.06.2018r., razem 558 szt. W roku szkolnym 2018/19 tj. od 01.09.2018r. do 30.06.2019r. liczba biletów ulegnie zmianie.

II.5) Główny kod CPV: 34980000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, wynikające z odrębnych przepisów tj.: licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniej opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000, 00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców lub mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 400 000, 00 zł. (słownie: czterysta tysięcy złotych) w celu potwierdzenia swojej sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Posiadanie przez Wykonawcę zdolności technicznej i zawodowej tj. w przypadku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż: a) zrealizował należycie, lub realizuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat do dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi polegające na dowozie uczniów do szkół, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto ( słownie: dwieście tysięcy zł. netto ) każda z czego co najmniej jedna o ciągłości 20 miesięcy; b) posiada prawo do dysponowania minimum 10 autobusami w tym co najmniej trzy na 60 miejsc, a reszta na minimum 40 miejsc. Autobusy, którymi dysponuje Wykonawca są sprawne technicznie i dopuszczone do ruchu drogowego oraz posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c) skieruje do realizacji zamówienia minimum 10 kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusami tj. prawo jazdy kategorii D oraz uprawnienia do przewozu osób oraz kierowcy powinni mieć przebyte obowiązkowe szkolenie do kierowania ruchem drogowym zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dn. 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 143).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14, i 21 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z 6.09.2001r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. 2016 poz. 1907 z późn. zm.). 2.Opłaconą aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400 000, 00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) 3.Wykaz usług wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych usług wykonywanych) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, poświadczający zrealizowanie co najmniej 3 usług polegających na dowozie uczniów o wartości min. 200 000,00 zł netto ( słownie: dwieście tysięcy) każda a co najmniej jedna wykonywana w sposób ciągły przez okres 20 miesięcy wraz z załączeniem dowodów, że wykazana usługa została wykonana/lub jest wykonywana należycie. Dowodami poświadczającymi należyte wykonanie usługi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane (lub są wykonywane w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych), a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.Wykaz pojazdów do realizacji zamówienia potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę minimum 10 autobusami w tym min. 3 z 60 miejscami a pozostałe na minimum 40 miejsc wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami oraz kopie poświadczone za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych i polis ubezpieczeniowych. 5.Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Forma wniesienia wadium: 1.forma pieniężna; 2. poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancja bankowa; 4. gwarancja ubezpieczeniowa; 5. poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). Sposób wniesienia wadium. 1. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: 1) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 06 85180006 2001 00000 462 003 z dopiskiem: wadium na: "Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjów na terenie Gminy Pawłów". 2. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt od 2 do 5 1) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; 2) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą tj. termin 30 dni. 3) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 08.08.2017r. do godz. 14:00 w Sekretariacie Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie oryginału gwarancji lub poręczenia w jednym opakowaniu z ofertą, jednak w formie nie zszytej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia20,00
Czas podstawienia autobusu zastępczego w wyniku awarii20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z Wykonawcą w sprawie zamówienia w przypadku zaistnienia przesłanek określonych w art. 144 ust 1 pkt 2 - 6 ustawy PZP oraz Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy za porozumieniem stron w przypadku zmiany przepisów prawnych dotyczących możliwości ubiegania się przez Wykonawcę dopłat z tytułu stosowania ulg ustawowych zgodnie z art. 8a ust 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1992r o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego oraz przepisów prawnych uniemożliwiających dalsze kontynuowanie umowy. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług ( zmianie podlega kwota brutto bez zmiany kwoty netto), b) zmiany ceny jednostkowej biletów miesięcznych podanej przez Wykonawcę, która może ulec zmianie od dnia 01 września 2018r. wg wskaźnika waloryzacji obliczonego na dzień 01 lipca 2018r. tj. paliwo 50% /wg cen hurtowych oleju napędowego Ekodiesel PKN ORLEN z dnia 01.07.2018r.; wynagrodzenie minimalne za pracę 25%; koszty pozostałe 25% (wg stopy inflacji na dzień 01.07.2018r. w stosunku do stopy inflacji na dzień 01.07.2017r.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.