eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-03-30

Kielce: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie
Numer ogłoszenia: 56081 - 2009; data zamieszczenia: 30.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Diecezji Kieleckiej , ul. Jana Pawła II 3, 25-013 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 344 52 82, faks 041 344 67 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna osoba prawna- organizacja pożytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa istniejącego budynku Hospicjum w Miechowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie będzie realizowane w całości w zakresie: ZADANIE 1 - Branża ogólnobudowlana. Obejmuje roboty budowlane: - roboty ziemne, w tym roboty fundamentowe i izolacyjne, - konstrukcje żelbetowe, - konstrukcje dachowe z pokryciem, w tym docieplenie poddasza - roboty murowe, - izolacje, - roboty wykończeniowe, w tym okładziny ścian, podłoża i posadzki, stolarka okienna, stolarka drzwiowa i ślusarska, elewacje, rusztowania, opaska wokół budynku, schody wejściowe ZADANIE 2 - Hydraulika i roboty sanitarne: - Instalacje wewnętrzne centralnego ogrzewania i rozbudowa kotłowni - Instalacje wewnętrzne sanitarne: wodociągowa i kanalizacji sanitarnej - Przyłącz kanalizacji deszczowej - Przyłącz kanalizacji sanitarnej - Przyłącz wodociągowy ZADANIE 3- Roboty w zakresie instalacji elektrycznych. W tym: - Instalacje elektryczne wewnętrzne - Instalacje elektryczne - zasilanie Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz sposób jego wykonania przedstawia: - przedmiar robót (Załącznik nr 5 do SIWZ). - projekt budowlany (Załącznik nr 6 do SIWZ). - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 7 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15.000,00 (piętnaście tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22. i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 4.1.2 posiadają wymagane prawem certyfikaty i uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 4.2 Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.1, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia zgodnie z art. 22 Ustawy i spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych- stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub: - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub - inne dokumenty potwierdzające, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Dokument lub dokumenty potwierdzające wniesienie wadium. 5.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu wymienionych w pkt. 4.1.2, każdy z Oferentów powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: - Dokument lub dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych prawem certyfikatów i uprawnień do wykonania zamówienia (mogą to być np. certyfikaty, zaświadczenia, referencje);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Gwarancja - 15
  • 3 - Termin płatnosci faktur - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.caritas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Panny Marii 1, 25-010 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Biuro Zarządu Caritas, Plac Panny Marii 1, 25-010 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.