eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwieńsk › Zmiana sposobu użykowania i przebudowa budynku na żłobek w czerwiensku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18



Ogłoszenie nr 560768-N-2018 z dnia 2018-05-18 r.

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta: Zmiana sposobu użykowania i przebudowa budynku na żłobek w czerwiensku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 52879300000, ul. Rynek  25 , 66016   Czerwieńsk, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 278 565, e-mail ugim@czerwiensk.pl, faks 683 278 091.
Adres strony internetowej (URL): ww.bip.czerwiensk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.czerwiensk.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy i Miasta w czerwieńsku, ul. Rynek 25, 66-016 Czerwieńsk


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użykowania i przebudowa budynku na żłobek w czerwiensku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a
Numer referencyjny: GKM.ZP.271.3.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku na żłobek w Czerwieńsku przy ul. Bolesława Chrobrego 2a. Przedmiotowy obiekt, to budynek murowany, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne budynku gr. 42cm, ściany działowe gr. 17-18cm murowane z cegły pełnej. Ściany obustronnie otynkowane. Budynek nieocieplony. Strop nad parterem drewniany (belki drewniane 25x20cm ze ślepym pułapem). Dach jednospadowy, wykonany w formie stropodachu o konstrukcji drewnianej, pokryty papą. Wejście na poddasze przez wyłaz w stropie. Ogrzewanie i ciepła woda realizowane będą poprzez istniejący kocioł co. dwufunkcyjny na gaz ziemny. Dane budynku: - powierzchnia zabudowy budynku 138,04m2 - proj. powierzchnia użytkowa 108,69m2 - proj. kubatura 597,00m3 Projektowana inwestycja obejmuje: - wyburzenie niektórych wewnętrznych ścian działowych murowanych, wykonanie otworów drzwiowych w istniejącej ścianie zewnętrznej i ścianach wewnętrznych, wykonanie nowych otworów okiennych w ścianie zewnętrznej, demontaż niektórych drzwi i okien, - wyburzenie fragmentu wewnętrznej ściany gr. 33cm wraz z montażem podciągu, - skucie płytek ceramicznych ze ścian i posadzek poza pomieszczeniem nr 12. - wymurowanie nowych ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr.10 i 6cm, wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z montażem nadproży, - remont istniejących ścian działowych, - wykonanie nowej wierzchniej warstwy podłogi, - osadzenie nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach "mokrych", - wykonanie nowej instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej i zimnej wody, - remont i przebudowa wentylacji z dostosowaniem do nowych potrzeb, - wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej wraz z osprzętem i okablowaniem. Rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe Stropodach - o konstrukcji drewnianej. Istniejące belki drewniane o wymiarach 13x14cm. Belki oparte na ścianach nośnych. Pokrycie dachu stanowi papa na deskach. Projektuje się zabezpieczenie dachu nowymi warstwami papy: - papa termozgrzewalna wierzchniego krycia (EI30) - papa termozgrzewalna podkładowa (po usunięciu uszkodzonych warstw istniejącej papy) Projektuje się również ocieplenie stropodachu od strony poddasza wełną mineralną miekką gr.10cm. Wełnę mineralną od wewnątrz poddasza należy koniecznie zabezpieczyć folią paroprzepuszczalną. Przed wykonaniem ocieplenia dachu należy wszystkie elementy drewniane dachu zabezpieczyć przed korozją biologiczną przez zastosowanie preparatu Soltox lub Intox produkcji INKO. Elementy drewniane należy również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi ( Pyrlolak, Fobos ) do granicy trudnozapalności. Ściany przyziemia - istniejące ściany murowane z cegły pełnej. Projektowane ściany działowe i zamurowania w ścianach istniejących wykonać z bloczków z betonu komórkowego gr. 10cm klasy 600, murowanych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej lub na zaprawie zwykłej M5. Nadproża - prefabrykowane typu L19 i stalowe dwuteownik NP 140. Podciąg stalowy - podciąg stalowy 2x dwuteownik NP 200, L= 360cm szt. 2 Kanały wentylacyjne dla wentylacji mechanicznej Projektuje się nowe kanały wentylacyjne. Nowe kanały wentylacyjne wykonać z rur SPIRO (lub równoważnych) O160 i O200. Projektowane kanały należy zaizolować matami z wełny mineralnej o grubości 20mm pokrytej z zewnątrz folią aluminiową (zapobiega rozdarciu izolacji). Wszystkie istniejące kanały wentylacyjne z rur PCV do demontażu. Projektowane wentylatory i wywietrzaki - sala zabaw (nr 3 i 4) Przewidziano dwa wentylatory dachowe hybrydowe, o strumieniu powietrza wentylującego 335 m3/h. - łazienka dla dzieci (nr 6) Przewidziano wentylator łazienkowy uruchamiany z włącznikiem światła. - węzeł sanitarny dla wychowawców (nr 7) Przewidziano wentylator łazienkowy uruchamiany z włącznikiem światła. - pomieszczenie socjalno-biurowe (nr 8) Przewidziano wentylator dachowy hybrydowy, np. TURBOWENT 160 lub równoważne o strumieniu powietrza wentylującego 90 m3/h. - zmywalnia (nr 11) Przewidziano wentylator dachowy hybrydowy, o strumieniu powietrza wentylującego 90 m3/h. - pomieszczenia na leżaki (nr 5) Przewidziano wywietrznik grawitacyjny typu Zefir-140 lub równoważny o tych samych parametrach. - Wentylatory i wywietrzaki dachowe montować na podstawach dachowych. W miejscach montażu podstaw dachowych wykonać w poziomie drewnianych belek stropowych wymiany z belek o przekroju 13x14cm; długość belek wg pomiaru w naturze. Elementy drewniane zabezpieczyć przed korozją biologiczną przez zastosowanie preparatu Soltox lub Intox produkcji INKO lub inny równoważny. Elementy drewniane należy również zabezpieczyć środkami ognioodpornymi ( Pyrlolak, Fobos lub inny równoważny) do granicy trudnozapalności. - Drzwi wewnętrzne (do pom. nr 6 i 7), przewidywane do migracji powietrza należy wyposażyć w kratkę wentylacyjną o polu wolnego przekroju A0=0,04m2 lub zamontować powyżej poziomu posadzki szczelinę o powierzchni A0=0,04m2. - w pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kanałami w istniejących kominach murowanych. Kanały udrożnić. Na wlotach zamontować nowe kratki wentylacyjne. Kominy wentylacyjne murowane W pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kanałami w istniejących kominach murowanych. Wszystkie kanały wentylacyjne w kominach murowanych zostaną wykorzystane. Należy sprawdzić drożność kanałów, na wlotach do kanału zamontować nowe kratki wentylacyjne. Komin spalinowy W pomieszczeniu techniczno-gospodarczym znajduje się dwufunkcyjny kocioł grzewczy c.o. + zasobnik c.w. użytkowej (kocioł Viessmann Vitopend 100 CE-0085 bp 0200) . Miejsca przejścia istniejącego komina spalinowego w pom. techniczno-gospodarczym przez strop nad parterem z widocznymi śladami zaciekania. Należ usunąć przyczynę przecieków i ją wyeliminować. Izolacja - izolację przeciwwodną stropodachu stanowi papa termozgrzewalna wierzchniego krycia (EI30). - izolację cieplną ścian zewnętrznych stanowi styropian izolacyjny gr. 4cm i 15 cm. Ścianę wschodnią budynku zen względów ppoż. należy ocieplić wełną mineralną gr. 15cm. Wykończenie wewnętrzne - projektowane ściany i zamurowania otynkować tynkiem gipsowym, - ściany w pomieszczeniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 9 na całej wysokości (H-5cm) malowane farbą lateksową, w kolorach uzgodnionych z Inwestorem; ściany wyżej i sufity malowane farbą emulsyjną w kolorze białym, - w pom. nr 12 ściany są wyłożone płytkami ceramicznymi. Płytki wyczyścić. Ściany i sufit powyżej płytek ceramicznych pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym, - posadzkę w pom. nr 12 skuć i po wykonaniu instalacji w podłodze ułożyć nową klasy min. V, w kolorze uzgodnionym z Inwestorem, - ściany w pom. nr 6, 7, 10, 11 do wysokości 210cm wyłożyć płytkami ceramicznymi. Rodzaj, wymiar i kolor płytek uzgodniony z Inwestorem. Ściany wyżej i sufity malowane farbą emulsyjną w kolorze białym, - rodzaj posadzek w poszczególnych pomieszczeniach oznaczono na rzucie, a przelot warstw na przekrojach. Posadzka z płytek ceramicznych klasy min. V W pom. nr 3 i 4 projektuje się wykładzinę typu Tarkett (homogeniczne winylowe pokrycie podłogowe z odnawialną powłoką, typ I. Grubość warstwy użytkowej 2mm). Wykładzina wywinięta na ściany na wysokość 10cm. - dla posadzek z płytek ceramicznych cokoliki ceramiczne wys.10 cm; posadzki jak i ich podkłady należy dylatować w polach 2,0x2,0 m, - projektowaną stolarkę okienną wykonać z PCV. Zamontować parapety wewnętrzne z konglomeratu. W każdym oknie należy zainstalować nawietrzak listwowy celem zapewnienia prawidłowej wymiany powietrza w budynku o ile nie został zainstalowany przez producenta. Na projektowanych oknach przewidzieć zamontowanie zewnętrznej rolety (Rolety w kolorze rolet istniejących). - w ścianie zewnętrznej w pom. nr 3 projektuje się jednoskrzydłowe drzwi aluminiowe przeszklone przeciwpożarowe o odporności ogniowej 30 (EI30). Nad drzwiami kaseta z roletą. Roleta w kolorze rolet istniejących, - istniejące okna oczyścić z warstw farby i pomalować farbą półmat w kolorze białym. Istniejące parapety wewnętrzne oczyścić i wypolerować. - parapety z konglomeratu, - wszystkie drzwi do demontażu. Projektuje się drzwi wewnętrzne płytowe w kolorze wybranym przez Inwestora, Drzwi do pom nr 7 z blokadą łazienkową, do pom. nr 6 drzwi bez blokady, pozostałe drzwi z zamkiem dostosowanym do wkładki patentowej. Do wszystkich drzwi ościeżnice stalowe. - w pom. nr 6 i 7 drzwi w ściankach systemowych wykonane z laminatu HPL. W pom. nr 6 ścianka wysokości 150cm; pom. nr 7 ścianka wysokości 250cm (z drzwiami 90x205). Pomiar potwierdzić w naturze. - drzwi zewnętrzne: stalowe panelowe ocieplane z doświetleniem, z zamkiem wpuszczonym centralnie i zamkiem pomocniczym. Do drzwi ościeżnica wmurowana , z blachy stalowej. Drzwi w kolorze do uzgodnienia z Inwestorem. - wejście na strych przez właz w stropie nad parterem. Projektuje się ognioodporny właz ze schodami strychowymi nowej generacji wyposażone w metalową drabinkę. Klasa odporności ogniowej min. EI30. Osłony grzejników Przewidziano wykonanie osłon zabezpieczających grzejniki centralnego ogrzewania przed bezpośrednim kontaktem i przypadkowym dotknięciem przez dzieci elementu grzejnego jak również stanowią zabezpieczenie przed przypadkowym uderzeniem o ostrą krawędź grzejnika. Osłony projektuje się w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt dzieci: sale dla dzieci, łazienka dla dzieci, szatnia dla dzieci. Osłony nie mogą zaburzać cyrkulacji powietrza, umożliwiając ogrzewanie pomieszczenia. Każdą osłonę należy wykonać według indywidualnych pomiarów grzejników, z uwzględnieniem minimalnej odległości od grzejnika 80mm. Wybór wzoru jakim można ozdobić osłony pozostawia się użytkownikowi. Osłony wykonane będą z płyt MDF grubości 12-18mm lakierowanych emulsją odporną na działanie temperatury nie rozprzestrzeniające ognia NRO. Zabezpieczenia okna balkonowego Okno balkonowe w sali dla dzieci (pom. nr 3), należy zabezpieczyć balustradą wysokości 110 cm, demontowalną, zabezpieczoną zamkiem. Balustradę zabezpieczającą wykonać ze stali nierdzewnej, polerowanej. Wykończenie zewnętrzne - przed przystąpieniem do ocieplenia budynku należy skuć tynki zewnętrzne, - należy odtworzyć gzymsy na elewacji, - ściany zewnętrzne otynkować tynkiem mineralnym, - parapety projektuje się z płytek elewacyjnych ułożonych na betonowych skosach w kolorze brązowym, - obróbki dachu obejmują opierzenia kominów murowanych, kominków wentylacyjnych, wentylatorów, rynny i rury spustowe. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualnie z blachy cynkowo-tytanowej w kolorze brązowym. - drzwi zewnętrzne (główne wejście): stalowe panelowe ocieplane, z zamkiem wpuszczonym centralnie zamkiem pomocniczym. Do drzwi ościeżnica wmurowana, z blachy stalowej. Drzwi w kolorze do uzgodnienia z Inwestorem. - nad wejście projektuje się daszek z poliwęglanu. Instalacje wewnętrzne Pomieszczenia wyposażone będą w następujące instalacje: - instalacja zimnej wody (z istniejącego przyłącza wodociągowego) - instalacja cieplej wody (z istniejącego kotła dwufunkcyjnego), - instalacja kanalizacji sanitarnej: ścieki sanitarne odprowadza się do istniejącej kanalizacji miejskiej - instalacja oświetleniowa i gniazd wtykowych (z istniejącej skrzynki energetycznej). - istniejąca instalacja gazu do istniejącego kotła dwufunkcyjnego.

II.5) Główny kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262520-2
45262311-4
45421152-4
45450000-6
45432100-5
45432100-5
45421100-5
45442100-8
45442100-8
45320000-6
45443000-4
45443000-4
45331000-6
45331000-6
45310000-3
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-27

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie określa się
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 zł ( słownie : stodwadzieściapięć tysięcy złotych ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną budowę polegającą na budowie, remoncie, przebudowie budynku wraz z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi o kubaturze min. 500 m^3, Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i załączonych dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) kierownik budowy - (1 osoba) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy; b) kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych ; c) kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót elektrycznych ; Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 1.1 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione zgodnie ze wskazaniem w pkt. 1. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 2 000,00 złotych, słownie : dwa tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku na żłobek 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przednotsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonotnania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena Wykonania zamówinia60,00
Okres40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.