eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › zakup usług edukacyjnych w zakresie wsparcia dla uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-18

Wiskitki: zakup usług edukacyjnych w zakresie wsparcia dla uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 56046 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki , ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, faks 046 8554154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup usług edukacyjnych w zakresie wsparcia dla uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach w ramach projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych oraz poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych i przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych oraz przekazanie opinii zawodowych uczniom w ramach projektu pn.: Dogonić najlepszych E-szkoła dla gimnazjalistów w klasach I-III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zamówienie podzielone jest na 7 części. Część 1: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach - grupa 1; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 2: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach - grupa 2; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 3: Dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach; Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 4: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło polonistyczne, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 5: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów przyrodniczych - koło geograficzno-fizyczne, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Część 6: Dodatkowe zajęcia ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych z przedmiotów humanistycznych - koło kultury żywego słowa, dla uczniów z klas III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje przeprowadzenie 50 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8-osobowej w okresie realizacji projektu (średnio 2 godz. w tygodniu). Informacje dotyczące 1 - 6 części zamówienia: 1.Zajęcia należy przeprowadzić z wyłączeniem przerwy wakacyjnej tj. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) w okresie od podpisania umowy do 28 lutego 2015 roku 2.Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. 3.Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. 4.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 5.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania tj, dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 8.Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencji w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 10.Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. 11.W okresie od podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2014 r. poszczególne zajęcia należy przeprowadzić zgodnie z HARMONOGRAMEM dołączonym do SIWZ. Podany harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie doręczony Wykonawcom w terminie do 5 września 2014 r. 12.Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 13.Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 14.Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla gimnazjum z klas I - III, 15.Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. 16.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 17.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. 18.Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej. 19.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia UWAGA Osoby realizujące przedmiot zamówienia muszą posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz muszą być dyspozycyjne w okresie realizacji projektu. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części od 1 do 6 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 1)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie do przedmiotu którego będzie nauczał, 2)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 3)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 4)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część 7: Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej dla grupy 9 osób w klasie III Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach Zadanie obejmuje: a) Przeprowadzenie badań pedagogicznych, diagnostycznych poprzez opracowanie narzędzia diagnostycznego w uzgodnieniu z Liderem projektu, oraz przeprowadzenie diagnozy funkcjonowania ucznia w środowisku edukacyjnym pod kątem doradztwa zawodowego. Przeprowadzenie diagnozy pedagogicznej (tj. w zakresie umiejętności uczenia się występowania specyficznych trudności w uczeniu, stopnia opanowania materiału, motywacji do nauki, określenie potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych ucznia, wyboru poziomu kształcenia w przyszłości), zebranie niezbędnych danych poprzez dokonanie szeregu czynności diagnostycznych. b) Przekazanie opinii zawodowych uczniom Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach. Zadanie obejmuje: przeprowadzenie 9 spotkań z uczniami mające na celu przekazanie indywidualnych opinii zawodowych, zapoznanie ucznia z treścią indywidualnych opinii o predyspozycjach zawodowych ucznia, przeprowadzenie rozmowy na temat wyników diagnozy preferencji zawodowych. Informacje dotyczące 7 części zamówienia: Termin przeprowadzenia badań pedagogicznych oraz termin przekazania opinii zawodowych będzie uzgodniony z Liderem projektu, który nadzoruje zadanie Poradnictwo w zakresie kariery edukacyjnej i zawodowej, po zakończonych zajęciach lekcyjnych przez uczestników grupy. Zgodnie z projektem wyżej wymienione działania będą przeprowadzone w okresie od podpisani umowy do 30 czerwca 2014 r. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do: 1.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 1 godziny zegarowej jako czasu niezbędnego na przeprowadzenie spotkania - badania pedagogicznego, diagnostycznego. 2.Zamawiający wymaga przeznaczenia na każde spotkanie minimum 30 minut w celu przekazania opinii zawodowej uczniowi. 3.Prowadzenia dokumentacji wykonywanego zadania . 4.Kontaktów, opieki i bezpośredniego nadzoru nad uczestnikami zajęć, interwencje w przypadku zagrożeń dalszego ich udziału w projekcie. 5.Współdziałania z dyrektorem szkoły, w której odbywają się zajęcia w zakresie wszelkich spraw, które mają wpływ na prawidłową realizację projektu. 6.Współdziałania z asystentem koordynatora projektu. 7.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia przestrzegał zasad równości płci, tj. przekazywał dziewczętom i chłopcom uczestniczącym w zajęciach w ramach projektu, wiedzę i umiejętności o tej samej jakości i w równym stopniu, niezależnie od stereotypów płci, 8.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby podczas realizacji zamówienia wspierał uczestników projektu w dokonywaniu niezależnych decyzji, kształtował partnerskie relacji między płciami, opierających się na zasadach wzajemnego szacunku, równych praw i obowiązków. Podczas zajęć powinny zostać omówione przykłady znanych osób/naukowców ze zwróceniem uwagi na ich dokonania bez względu na płeć. Uwaga Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z części 7 zamówienia, zobowiązany będzie dostarczyć do dnia podpisania umowy (niedostarczenie nw. dokumentów traktowane będzie jako odmowa podpisania umowy przez Wykonawcę): 5)kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, 6)kopie dokumentów potwierdzających posiadanie przygotowywania pedagogicznego; 7)dokumenty potwierdzające min. 2 letni staż pracy w zawodzie nauczyciela (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), 8)oświadczenie osoby realizującej przedmiot zamówienia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Wymagania organizacyjne- dotyczy części zamówienia od 1 do 7 1.Miejscem realizacji zamówienia jest Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wiskitkach, ul. Kościuszki 25, 96-315 Wiskitki. 2. Zajęcia będą się odbywały w dni nauki szkolnej w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zamawiający dopuszcza prowadzenie zajęć w soboty oraz w ferie zimowe. 3. Zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 30 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. z 2013 r., poz.532) godzina zajęć rozwijających uzdolnienia i zajęć dydaktyczno - wyrównawczych trwa 45 minut. 2. Podwykonawstwo 2.1Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, po uprzednim uzyskaniu na to zgody zamawiającego. 2.2 W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 2.3 Wykonawca najpóźniej na 14 dni przed zawarciem umowy z podwykonawcą wystąpi z wnioskiem wraz z kompletem dokumentów o pisemną zgodę zamawiającego na podstawie umowy z zaproponowanym wykonawcą. 2.4 Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana pisemna zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania usług określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części od 1 do 7 wykonawca zobowiązany jest: dysponować, co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 7 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel w szkole podstawowej. (wg. załącznika nr 7 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części od 1 do 7, Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą dla każdej z części, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009 r. (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.1207) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Dla części od 1 do 7 wymagane jest posiadanie minimum 2 letniego stażu pracy jako nauczyciel. (wg. załącznika nr 7 do SIWZ) Oceny spełniania ww warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób, (wg. załącznika nr 7 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt VI SIWZ - (w formie załącznika nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiskitki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wiskitki, siedziba: ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.