eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Przebudowa dróg powiatowych: nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w m. Korczyna oraz nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w m. G³owienka

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-05-18



Og³oszenie nr 560286-N-2018 z dnia 2018-05-18 r.

Powiat Kro¶nieñski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Kro¶nieñskiego: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w m. Korczyna oraz nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w m. G³owienka
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kro¶nieñski reprezentowany przez Zarz±d Powiatu Kro¶nieñskiego, krajowy numer identyfikacyjny 37044051900000, ul. ul. Bieszczadzka  1 , 38400   Krosno, woj. podkarpackie, pañstwo Polska, tel. 134 375 781, e-mail przetargi@powiat.krosno.pl, faks 134 375 715.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.powiat.krosno.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa dróg powiatowych: nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w m. Korczyna oraz nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w m. G³owienka
Numer referencyjny: RIZ.272.33.2018.JZ
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa dróg powiatowych: nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w m. Korczyna oraz nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w m. G³owienka" Czê¶ci zamówienia: 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w km 0 + 000 - 0 + 085 w m. Korczyna. 2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w km 0 + 000 - 0 + 350 w m. G³owienka Planowany zakres robót 1. Cz. zamówienia - Frezowanie nawierzchni asfaltowej, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (w-wa ¶cieralna). 2. Cz. zamówienia - Frezowanie nawierzchni asfaltowej, - Regulacja studzienek kanalizacji deszczowej, - Uzupe³nienie poboczy wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsja asfaltow±, - Odtworzenie urz±dzeñ BRD, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (w-wa wi±¿±ca i w-wa ¶cieralna). Realizowany zakres robót wynika z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-08-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegaæ siê mog± wszyscy Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegaj± wykluczeniu; 2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: a) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - minimalne poziomy zdolno¶ci w tym zakresie: a.1) tj. w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawid³owo ukoñczyli co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±c± na przebudowie drogi publicznej, o warto¶ci co najmniej 180.000,00 z³otych brutto na ka¿d± z robót. a.2) t.j. dysponuj± osobami, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci drogowej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Ni¿ej wymienionych dokumentów nie nale¿y do³±czaæ do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie powiadomiony odrêbnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów t.j.: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego, potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia albo innego dokumentu potwierdzaj±cego , ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. 2. Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w Rozdziale XXII podr. III ust. 1 pkt 1-3 SIWZ sk³adaj± dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e : a)nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³ecznie i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z za³±cznikiem do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z ustaw± z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupê kapita³ow± rozumie siê przez to wszystkich przedsiêbiorców, którzy s± kontrolowani w sposób bezpo¶redni lub po¶redni przez jednego przedsiêbiorcê, w tym równie¿ tego przedsiêbiorcê. 4. O¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy, okresu ich wa¿no¶ci oraz form, w jakich dokumenty te mog± byæ sk³adane przez wykonawcê i inne podmioty, na zdolno¶ciach lub sytuacji których polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz przez podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 5. Dokumenty, inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em. 6. Za orygina³ uwa¿a siê o¶wiadczenie lub dokument z³o¿one w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 7. Potwierdzenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±. 8. Potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej podpisane odpowiednio w³asnorêcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 9. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporz±dzeniu, innych ni¿ o¶wiadczeñ, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 10. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 11. W zakresie nie uregulowanym niniejsz± SIWZ maj± zastosowanie przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Ni¿ej wymienionych dokumentów nie nale¿y do³±czaæ do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie powiadomiony odrêbnym pismem o terminie i miejscu dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów t.j. : 1)wykazu wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, potwierdzaj±cy wykonanie robót budowlanych okre¶lonych w Rozdziale XIX pkt 2) lit. c.1 SIWZ z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. Zakres dowodów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w Rozdziale XIX pkt 2) lit. c.1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców. 2)wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzaæ spe³nienie odpowiednio warunku okre¶lonego w Rozdziale XIX pkt 2) lit. c.2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje siê w Za³±czniku nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców. 2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie , bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w ust. 2.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania, ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci : 800,00 z³ (s³ownie: osiemset z³otych) na 1 cz. Zamówienia, 2.700,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce siedemset z³otych) na 2 cz. Zamówienia. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê na obie czê¶ci zamówienia winien wp³aciæ wadium w wysoko¶ci 3.500,00 z³(s³ownie: trzy tysi±ce piêæset z³otych) 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Rymanowie nr konta: 29 8636 0005 2001 0004 8666 0006. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego w sekretariacie pok. 311 lub do³±czyæ do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Wyst±pienia istotnych lub nieistotnych wad dokumentacji projektowej skutkuj±cych konieczno¶ci± dokonania poprawek lub uzupe³nieñ, je¿eli uniemo¿liwia to lub istotnie wstrzymuje realizacjê okre¶lonego rodzaju robót maj±cych wp³yw na zmianê terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. 2) Zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mo¿e ulec termin realizacji umowy. 3) Gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji umowy. 4) Zaistnienia si³y wy¿szej - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy. 5) Zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych t.j. deszczu, gradu, niskich temperatur oraz innych warunków atmosferycznych przez d³u¿szy okres czasu uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy. 6) Przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany terminu realizacji umowy. 7) Zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych. 8) Aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny. 9) Zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych. 10) Zmiany ilo¶ci robót budowlanych, us³ug lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem ¿e nie wykraczaj± one poza zakres dokumentacji projektowej i zasady wiedzy technicznej. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zamiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla zamawiaj±cego. Bêd± to przyk³adowo, okoliczno¶ci: 1)powoduj±ce obni¿enie kosztu ponoszonego przez zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy, 2)powoduj±ce poprawienie parametrów technicznych, 3)wynikaj±ce z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów. Dodatkowo mo¿liwa jest zmiana producenta poszczególnych materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie spowoduje obni¿enia parametrów tych materia³ów lub urz±dzeñ. W/w zmiany musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzone przez zamawiaj±cego w porozumieniu z projektantem. 5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± projektow± oraz robót dodatkowych, w sytuacji gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego w § 1 niniejszej umowy. 6. Konieczne roboty zamienne mog± byæ wykonane (lub ,,zaniechane") na podstawie protoko³ów konieczno¶ci potwierdzonych przez projektanta i zatwierdzonych przez zamawiaj±cego. Bez zatwierdzenia ,,protoko³ów konieczno¶ci" przez zamawiaj±cego wykonawca nie mo¿e rozpocz±æ wykonywania ww. robót lub rezygnowaæ z wykonania robót ,,zamiennych". 7. Je¿eli, pomimo zachowania przez Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci w sprawdzeniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych zostan± w nich wykryte wady lub usterki, Zamawiaj±cy w porozumieniu z autorem dokumentacji doprowadzi do ich usuniêcia i uzgodni z wykonawc± sposób wykonania robót budowlanych wynikaj±cy ze zmian tej dokumentacji. Ze wzglêdu na przyjêta formê rycza³tu jako zap³atê wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy skutki finansowe dokonanych zmian obci±¿± wykonawcê o ile zmiany nie bêd± wykracza³y poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Mo¿liwa jest zmiana dotycz±ca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: 1)zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, 2)zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla zamawiaj±cego, 3)warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie ; 9. Ponadto mo¿liwa jest zmiana dotycz±ca realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: 1) konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, 2) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej w umowie. 10. Mo¿liwa jest zmiana postanowieñ zawartej umowy, niezale¿nie od ich warto¶ci, je¿eli zmiany nie s± istotne w rozumieniu przepisów art. 144 ust. 1e Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 11. Warunkiem dokonania zmian jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê , zawieraj±cego: 1)opis propozycji zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)opis wp³ywu zmiany na termin i koszt wykonania umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-06, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty winne byæ z³o¿one w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 1966R Korczyna - Kombornia - Jab³onica Polska w km 0 + 000 - 0 + 085 w m. Korczyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Planowany zakres robót 1. Cz. zamówienia - Frezowanie nawierzchni asfaltowej, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (w-wa ¶cieralna).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233140-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Przebudowa drogi powiatowej nr 1976R Krosno - Rogi - Iwonicz w km 0 + 000 - 0 + 350 w m. G³owienka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Planowany zakres robót 2. Cz. zamówienia - Frezowanie nawierzchni asfaltowej, - Regulacja studzienek kanalizacji deszczowej, - Uzupe³nienie poboczy wraz z powierzchniowym utrwaleniem emulsja asfaltow±, - Odtworzenie urz±dzeñ BRD, - Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych (w-wa wi±¿±ca i w-wa ¶cieralna).
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233140-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Gwarancja40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.