Ogłoszenie nr 560276870-N-2019 z dnia 18-12-2019 r.
Katowice: Kompleksowa wymiana pokrycia dachu w segmencie wschodnim hali SPODEK realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 564219-N-2019 z dnia 24.06.2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510215043 -N- 2019 z dnia 9.10.2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Katowice, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Młyńska
4,
40-098
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48 32 2593302, e-mail
bzp@katowice.eu, faks
48 327 054 949.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa wymiana pokrycia dachu w segmencie wschodnim hali SPODEK realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1.75.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:? Zamówienie obejmuje kompleksową wymianę pokrycia dachu w segmencie wschodnim hali SPODEK. 1). W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania n/w prac: demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia dachu remont kominów wentylacyjnych oraz przestawienie jednostek klimatyzacyjnych wykonanie nowego pokrycia dachu wraz z niezbędnymi obróbkami 2) Szczegółowy zakres prac określa: a/ dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do SIWZ b/ przedmiar robót ( załącznik nr 7 do SIWZ) c/ wzór umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) d/ specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 do SIWZ) e/ opis realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) 3) Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: czynności związane z robotami budowlanymi w zakresie robót dekarskich oraz w zakresie remontu kominów wentylacyjnych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane powyżej, zatrudnione na umowę o pracę, z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w punkcie powyżej na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy, zgodnie z art. 143 e ustawy pzp . 4) Zamówienie jest przeznaczone dla użytku osób fizycznych.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1,
45260000-7,
45261214-2,
45261320-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
? 2 miesiące od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Kompleksowa wymiana pokrycia dachu w segmencie wschodnim hali SPODEK realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja pomieszczeń w obiekcie Spodek w Katowicach. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
01/10/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Ogólnobudowlana KARTEX,
,
ul. Wróbla 7c/70,
41-105,
Siemianowice Śląskie, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakres opisany w sekcji V.3
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakres opisany w sekcji V.3
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca wystapił z wnioskiem z dn. 07.11.2019r. (stanowiący załącznik nr 2 do aneksu) o zmianę umowy w zakresie:
1. zmian dotyczących wykonania robót dodatkowych:
1). montażu kominków wentylacyjnych;
2). wykonania wylewki o grubości do 4 cm;
3). skucia i zutylizowania wylewki o średniej grubości 4 cm;
4). rozbiórki i utylizacji dodatkowych 3 warstw papy, które nie były uwzględnione w inwentaryzacji oraz przedmiarze robót;
W trakcie rozbiórki pokrycia z papy okazało się, że podłoże betonowe jest nierówne i miejscowo wyrównane zostało żwirem, ponadto po obydwu stronach krótszego boku świetlika (na powierzchni ok. 60m2) znajduje się nieprzewidziana w przedmiarze i projekcie wylewka w spadku o grubości od 2 cm do 6 cm, dodatkowo na całej powierzchni dachu znajdują się nieuwzględnione w przedmiarze 3 warstwy papy. W celu prawidłowego wyprofilowania spadków dachu, wyrównania podłoża oraz poprawnego wykonania nowego pokrycia dachu i izolacji konieczne jest zerwanie wszystkich dotychczas ułożonych warstw papy, rozebranie wylewki betonowej (zlokalizowanej pomiędzy warstwami papy) oraz miejscowe wykonanie nowej wylewki na betonowych płytach dachowych. Aby w przyszłości zapobiec powstawaniu pęcherzy i pofałdowań na nowo wykonanym pokryciu dachu konieczne jest zapewnienie wentylacji pokrycia papowego poprzez montaż kominków wentylacyjnych. Wykonanie wyżej opisanych robót jest niezbędne do zrealizowania celu podstawowego zamówienia tj. wykonania pokrycia dachu, a zmiana wykonawcy dla tego zakresu robót nie może zostać dokonana ze względów technicznych i organizacyjnych. Wykonawca realizując przedmiotowe roboty dodatkowe jednocześnie z robotami podstawowymi, będzie w stanie włączyć je w swój harmonogram przy najbardziej optymalnym czasie wykonania całości zadania. W przypadku powierzenia przedmiotowego zakresu innemu wykonawcy łączny czas wykonania przedmiotu Umowy uległby znacznemu wydłużeniu, ze względu na konieczność wprowadzenia procedury wzajemnego protokolarnego przekazywania frontów robót. Zamawiający w takim przypadku musiałby objąć funkcję Koordynatora lub też powierzyć taką innemu podmiotowi. Rozwiązanie to poza wydłużeniem terminu realizacji, pociągnęłoby za sobą zwiększenie kosztów realizacji, ponieważ każdy z wykonawców musiałby urządzić zaplecze budowy, uwzględniając w ofercie koszty wynikające dostosowania się do wymagań ogólnych. Ponadto wydzielenie realizacji powyższego zakresu i zlecenie go innego wykonawcy miałoby także wpływ na udzielone gwarancje, z uwagi na trudności w ustaleniu zakresu odpowiedzialności.
2. Wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w związku ze zmianą przez Zarządcę terminów udostępnienia pomieszczeń (dachu) Spodka;
oraz zgodnie z zapisem § 16 ust. 2 umowy.
II. Zważywszy na okoliczności o których mowa powyżej koniecznym jest dokonanie zmian zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy oraz terminu zakończenia umowy na podstawie:
art. 144 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie pkt 1) Preambuły (wartość zmiany umowy stanowi 15,27% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie),
art. 144 ust. 1 pkt 1) w związku z § 17 ust. 2 pkt d) umowy w zakresie pkt 2) Preambuły.
Strony zawierają aneks o następującej treści:
§ 1.
WYNAGRODZENIE
Zamawiający podwyższa wynagrodzenie kosztorysowe Wykonawcy o kwotę 28.118,72 PLN netto (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sto osiemnaście PLN, 72/100), które powiększa się o podatek VAT w wysokości 23%.
W wyniku podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy zmienia się § 10 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie:
"1. Z tytułu należytego wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie umowne w wysokości brutto 261.146,15 PLN (słownie: dwieście sześćdziesiąt jeden tysięcy sto czterdzieści sześć PLN, 15/100 ), w tym:
wartość kosztorysowa robót - 212.313,94 PLN netto
podatek VAT w wysokości 23%
§ 2. TERMINY
W związku z okolicznościami opisanymi w pkt 2) Preambuły zmienia się § 7 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie:
"1. Termin wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę ustala się do dnia 16.12.2019r., z zastrzeżeniem ust. 4."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA 6 SZTUK ELEKTRYCZNYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
- Dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach w ramach projektu LIFE16 NAT/PL/000766 ...
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Katowice oraz udział w czynnościach związanych z jego sporządzeniem.
- Nazwa zamówienia: Wykonanie remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej w obiekcie przy ul. Czecha 2 w Katowicach
- ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.