eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-11-29

Ogłoszenie nr 560259330-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.

Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000, ul. ul. Witosa 1, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 355 70 20, e-mail sekretariat@gminakutno.pl, faks 243 557 021.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.4a.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1 - Infrastruktura turystyczna, w tym: sieci i przyłącza?budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B), instalacje? sieci i przyłącza elektryczne, ?wod-kan, ? instalacja fotowoltaiczna 10kWp, ?teletechniczne-monitoring, instalacje?instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalacje zewnętrzne ciepłownicze i?grzewczo-chłodnicze (budynek A+B), ? odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ?c.w.u., ?zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych, zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45331000-6,

45310000-3,

45332000-3,

45231100-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych opisanych w: ? protokole nr 4/2019 z dnia 12.04.2019 r: a) Wykonanie instalacji teleinformatycznej (okablowania strukturalnego) w budynku "A" i budynku "B" - szafa teleinformatyczna 2 sztuki, okablowanie 840 metrów, gniazda abonenckie 30 sztuk, b) Wykonanie złącza koncertowego przy scenie - złącze koncertowe 1 sztuka, linia kablowa 60 metrów ? protokół nr 5/2019 z dnia 07.05.2019 r: a) Wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego do budynku "C"

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wykonanie robót dodatkowych wpłynie na jakość użytkowania obiektu oraz uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę, ? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b)

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wykonanie robót zamiennych opisanych w: ? protokole nr 6/2019 z dnia 14.10.2019 r: a) Wykonanie w ramach zagospodarowania terenu nawierzchni dróg i chodników z kostki granitowej 10 x 10 cm w miejsce projektowanej nawierzchni dróg z płyt kamiennych kwarcytowych gr. 4 - 4,5 cm i chodników z płyt kwarcytowych gr. 2,5 - 4 cm o powierzchni - zgodnie z dokumentacją projektową, b) Wykonanie w ramach zagospodarowania terenu montażu na parkingu obrzeży kamiennych granitowych 8 x 30 cm w miejsce projektowanych obrzeży aluminiowych wysokości 10 cm, w ilości zgodnej z dokumentacją projektową. Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w: ? ogłoszeniu, ? SIWZ (ust. XX, pkt. ? umowie § 6 ust. 2 lit. c). C. w Aneksie nr 3 § 1 lit. B, opisane roboty zamienne dotyczące wykonania posadzki typu klepka parkietowa na legarach zmienia się na: a) Wykonanie w pomieszczeniu nr 4 budynku "B" - świetlica rekreacyjna w miejsce posadzki sportowej typu klepka parkietowa na legarach, wykonanie nawierzchni sportowej typu deska sportowa buk lakierowana "Barlinek" gr. 15 mm o wymiarach 207 x 2200 mm jako podłoga pływająca. Powierzchnia podłogi 76,32 m2, b) Uzasadnienie w protokole nr 7/2019 z dnia 30.10.2019 r: Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w: ? ogłoszeniu, ? SIWZ (ust. XX, pkt. ? umowie § 6 ust. 2 lit. c) Wartość w/w robót zamiennych (opisanych w pkt. C) pozostaje bez zmian tj. zgodna z wartością przewidzianą w Aneksie Nr 3 § 2 lit. B W związku z powyższym wartość umowy wzrasta o kwotę: A. robót dodatkowych: ? netto: 23.314,85 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące trzysta czternaście złotych 85/100), ? brutto: 28.677,27 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 27/100). zgodnie ze sprawdzonymi i zatwierdzonymi kosztorysami na roboty dodatkowe. B. robót zamiennych: ? netto: 7.313,21 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzynaście złotych 21/100), ? brutto: 8.995,25 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 25/100). zgodnie ze sprawdzonym i zatwierdzonym kosztorysem na roboty zamienne (różnicowy). Strony umowy w § 8 ust. 1 umowy zmieniają wartość przedmiotu umowy z kwoty: netto 7 896 962,47 PLN, podatek VAT 23 %, 1 816 301,36 zł., kwota brutto 9 713 263,83 PLN. na kwotę: netto 7.927.590,53 PLN, podatek VAT 23 %, 1.823.345,82 zł., kwota brutto 9.750.936,35 PLN

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.