Ogłoszenie nr 560259330-N-2019 z dnia 29-11-2019 r.
Kutno: Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 Oś. Priorytetowa: VI Rewitalizacja i potencjał endogeniczny regionu, Działanie: VI.2 Rozwój gospodarki turystycznej, Poddziałanie: VI. 2.1 Rozwój gospodarki turystycznej
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551503-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500110094-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 61101574400000,
ul. ul. Witosa
1,
99-300
Kutno, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
24 355 70 20, e-mail
sekretariat@gminakutno.pl, faks
243 557 021.
Adres strony internetowej (url):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój gospodarki turystycznej w Gminie Kutno poprzez wykorzystanie walorów przyrodniczych i dziedzictwa kulturowego" w zakresie wykonania Zadania nr 1 - Infrastruktura turystyczna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.4a.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - Infrastruktura turystyczna, w tym: sieci i przyłącza?budowlana, sanitarna, elektryczna (budynek A+B), instalacje? sieci i przyłącza elektryczne, ?wod-kan, ? instalacja fotowoltaiczna 10kWp, ?teletechniczne-monitoring, instalacje?instalacje wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, instalacje zewnętrzne ciepłownicze i?grzewczo-chłodnicze (budynek A+B), ? odnawialne źródła ciepła wraz z wymiennikiem gruntowym, ?c.w.u., ?zagospodarowanie terenu - drogi, chodniki z płyt kamiennych, zagospodarowanie terenu (parking, ogrodzenie, konstrukcja pod panele fotowoltaiczne, prace ziemne/porządkowe)
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45331000-6,
45310000-3,
45332000-3,
45231100-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na czas oznaczony z terminem zakończenia 10.04.2020 rok
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
wykonanie robót dodatkowych opisanych w: ? protokole nr 4/2019 z dnia 12.04.2019 r: a) Wykonanie instalacji teleinformatycznej (okablowania strukturalnego) w budynku "A" i budynku "B" - szafa teleinformatyczna 2 sztuki, okablowanie 840 metrów, gniazda abonenckie 30 sztuk, b) Wykonanie złącza koncertowego przy scenie - złącze koncertowe 1 sztuka, linia kablowa 60 metrów ? protokół nr 5/2019 z dnia 07.05.2019 r: a) Wykonanie przebudowy przyłącza wodociągowego do budynku "C"
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (wykonanie robót dodatkowych wpłynie na jakość użytkowania obiektu oraz uniemożliwi prawidłowe wykonanie podstawowego przedmiotu zamówienia). Wykonanie w/w robót stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (konieczność wykonania wynikła w trakcie realizacji, po dokonaniu odkrywek i rozbiórek niektórych elementów) oraz zostały spełnione łącznie warunki opisane w art. 144 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp tj.:
? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów zarówno ekonomicznych jak i technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego - na terenie budowy jest zgromadzony stanowiący własność dotychczasowego wykonawcy robót budowlanych sprzęt budowlany ustawiony zgodnie z harmonogramem wykonywania robót budowlanych, zaplecze budowy, materiały budowlane i powierzenie wykonania robót dodatkowych innemu wykonawcy spowodowałaby poniesienie przez zamawiającego znacznych kosztów w związku z ich usunięciem przez dotychczasowego wykonawcę na czas realizacji dodatkowych robót budowlanych przez innego wykonawcę,
? wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - wartość robót dodatkowych stanowi kwotę nie przekraczającą 50 % pierwotnej wartości w umowie
Sposób wyliczenia ewentualnych robót dodatkowych został przewidziany na etapie przetargu: w ogłoszeniu o zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia ust. XX pkt. 2 lit. b) oraz w umowie § 6 ust. 2 lit. b)
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
wykonanie robót zamiennych opisanych w:
? protokole nr 6/2019 z dnia 14.10.2019 r:
a) Wykonanie w ramach zagospodarowania terenu nawierzchni dróg i chodników z kostki granitowej 10 x 10 cm w miejsce projektowanej nawierzchni dróg z płyt kamiennych kwarcytowych gr. 4 - 4,5 cm i chodników z płyt kwarcytowych gr. 2,5 - 4 cm o powierzchni - zgodnie z dokumentacją projektową,
b) Wykonanie w ramach zagospodarowania terenu montażu na parkingu obrzeży kamiennych granitowych 8 x 30 cm w miejsce projektowanych obrzeży aluminiowych wysokości 10 cm, w ilości zgodnej z dokumentacją projektową.
Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w:
? ogłoszeniu,
? SIWZ (ust. XX, pkt.
? umowie § 6 ust. 2 lit. c).
C. w Aneksie nr 3 § 1 lit. B, opisane roboty zamienne dotyczące wykonania posadzki typu klepka parkietowa na legarach zmienia się na:
a) Wykonanie w pomieszczeniu nr 4 budynku "B" - świetlica rekreacyjna w miejsce posadzki sportowej typu klepka parkietowa na legarach, wykonanie nawierzchni sportowej typu deska sportowa buk lakierowana "Barlinek" gr. 15 mm o wymiarach 207 x 2200 mm jako podłoga pływająca. Powierzchnia podłogi 76,32 m2,
b) Uzasadnienie w protokole nr 7/2019 z dnia 30.10.2019 r:
Roboty zamienne zostały przewidziane na etapie postępowania przetargowego, w:
? ogłoszeniu,
? SIWZ (ust. XX, pkt.
? umowie § 6 ust. 2 lit. c)
Wartość w/w robót zamiennych (opisanych w pkt. C) pozostaje bez zmian tj. zgodna z wartością przewidzianą w Aneksie Nr 3 § 2 lit. B
W związku z powyższym wartość umowy wzrasta o kwotę:
A. robót dodatkowych:
? netto: 23.314,85 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące trzysta czternaście złotych 85/100),
? brutto: 28.677,27 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 27/100).
zgodnie ze sprawdzonymi i zatwierdzonymi kosztorysami na roboty dodatkowe.
B. robót zamiennych:
? netto: 7.313,21 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzynaście złotych 21/100),
? brutto: 8.995,25 zł (słownie: osiem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 25/100).
zgodnie ze sprawdzonym i zatwierdzonym kosztorysem na roboty zamienne (różnicowy).
Strony umowy w § 8 ust. 1 umowy zmieniają wartość przedmiotu umowy z kwoty:
netto 7 896 962,47 PLN, podatek VAT 23 %, 1 816 301,36 zł., kwota brutto 9 713 263,83 PLN.
na kwotę:
netto 7.927.590,53 PLN, podatek VAT 23 %, 1.823.345,82 zł., kwota brutto 9.750.936,35 PLN
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- DOPOSAŻENIE SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" Sp. z o.o.
- Usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji i naprawy aparatury i sprzętu medycznego.
- ZAKUP APARATU DO ZNIECZULENIA OGÓLNEGO
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.