eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - edukacyjnego przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej w Glinnej



Ogłoszenie z dnia 2019-11-26

Ogłoszenie nr 560255302-N-2019 z dnia 26-11-2019 r.

Gryfino: Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - edukacyjnego przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej w Glinnej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580101-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510201453-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000, ul. ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4162259, 4163514, e-mail gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks 091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - edukacyjnego przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej w Glinnej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.10.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na terenie rekreacyjno- edukacyjnym przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej w Glinnej. Lokalizacja: działka nr 209/3, położona przy drodze gminnej nr 245, ok 1 km od wsi Glinna i poprzez drogę gminną sąsiadująca z Ogrodem Dendrologicznym w Glinnej, miejscowość Gliniec, obr. Śmierdnica Las, gmina Stare Czarnowo. Identyfikator działki: 20607_2.006.209/3. Zestawienie powierzchni: pow. działki 209/3 - 7000 m2; powierzchnia zabudowy istniejącej - 255,00 m2; powierzchnie utwardzone - 553,00 m2; powierzchnie zieleni i trawiaste - 3590,00 m2; powierzchnia zieleni - 2602,00 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie ogrodzenia placu sportowego, placu zabaw i placu funkcyjnego z elementów prefabrykowanych; 2) Remont i modernizacja kładki nad ciekiem wodnym; 3) Odtworzenie nawierzchni: - ciągów komunikacyjnych od kładki do toalety publicznej i wokół Punktu Informacji Przyrodniczo - Leśnej z kostki granitowej; -nawierzchni strefy edukacji i rekreacji z kruszywa łamanego; - nawierzchni trawiastej przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej; 4) Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw z zastrzeżeniem, iż podstawowym materiałem konstrukcyjnym jest lite drewno modrzewiowe bezrdzeniowe o bardzo dużej trwałości, impregnowane impregnatem ftalowym, przy czym: - elementy i urządzenia małej infrastruktury winny spełniać wymogi zawarte w dziale VII §305 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065). Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru Przedmiotu Zamówienia / Przedmiotu Umowy. Okres gwarancji równy jest okresowi rękojmi. Jeżeli producent materiałów, urządzeń itp. udziela dłuższej gwarancji jakości, niż wynikająca z umowy i SIWZ - na te urządzenia obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. Projektowane rozwiązania, wymagania i wskazówki odnośnie wykonania robót budowlanych oraz inne wytyczne zawarte są w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Opis robót budowlanych, sporządzony przez Biuro Architektoniczne "admaster"; 2) Przedmiar robót (materiał pomocniczy do kalkulacji ceny oferty); 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej: "STWiOR"); 4) Rysunki, w tym: - inwentaryzacja nawierzchni; - plan sytuacyjny i koordynacyjny Z/02; - plan sytuacyjny i koordynacyjny Z/03; - ogrodzenie; - kładka nad ciekiem wodnym (rzuty, elewacja); - nawierzchnie (przekroje); - elementy placu zabaw; 5) Brak sprzeciwu do robót budowlanych Starosty Gryfińskiego z dnia 15 maja 2019 r. (znak: AB.6743.7.13.2019.BS); 6) Ocena stanu technicznego "Kładka dla pieszych nad ciekiem wodnym", sporządzona przez Usługi Projektowe i Techniczne Nadzory Mirosław Skrzecz (marzec 2019). W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że dopuszczalne jest rozwiązanie "równoważne". Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład Przedmiotu zamówienia, polegające na pracach ręcznych związanych z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych oraz prace pomocnicze (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tekst jedn. Dz. U z 2019 r. poz. 1040). Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 45111291-4
Dodatkowe kody CPV:

45233200-1,

45231300-8,

45111200-0,

45233000-9,

45342000-6,

45236119-7,

45112723-9,

45221113-7,

45262210-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego zawarta została w dniu 09.09.2019 roku z okresem obowiązywania do dnia 20.11.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Zagospodarowanie terenu rekreacyjno - edukacyjnego przy Punkcie Informacji Przyrodniczo - Leśnej w Glinnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/09/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Budowlane Wiesław Furtak , , Przyjaciół Żołnierza 51/10, 71-670, Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 233821.14 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

W dniu 15.10.2019 r. strony zawarły Aneks nr 1 do umowy z uwagi na okoliczności, wskazane w paragrafie 15 ust. 1 pkt 3) lit. g) umowy. Aneks dotyczył zmiany sposobu wykonania ogrodzenia terenu, w technologii innej niż zaprojektowana. W związku ze zmianą technologii (brak dostępnych na rynku mocnowań, zaprojektowanych w dokumentacji przetargowej) nie zmieniono wynagrodzenia wykonawcy ani nie dokonano wydłużenia terminu realizacji. W dniu 21.10.2019 r., Zamawiający opublikował ogłoszenie o zmianie umowy nr 560224423-N-2019.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 10.12.2019 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr BZP 580101-N-2019 oraz w SIWZ (SA.270.2.10.2019) w postaci jednoznacznych postanowień umownych oraz w paragrafie 15 wzoru umowy, stanowiącego załącznik do SIWZ

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Pismem z dnia 12 listopada 2019 roku, Wykonawca zwrócił się z wnioskiem o wydłużenie terminu realizacji łączącej strony umowy do dnia 10 grudnia 2019 roku z uwagi na wystąpienie silnych opadów deszczu na początku listopada b.r., które uniemożliwiały kontynuowanie robót budowlanych, w szczególności wykonanie nowych przyczółków betonowych przy remontowanej kładce nad ciekiem wodnym oraz spowodowały brak możliwości zagęszczenia podłoża pod ścieżką wokół wiaty. Przedstawiciel Zamawiającego dokonał lustracji na gruncie i stwierdził zasadność złożonego przez Wykonawcę wniosku o wydłużenie terminu realizacji zamówienia publicznego. §2 ust. 1 zdanie pierwsze umowy otrzymał brzmienie: "Wykonawca wykona Przedmiot Umowy w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 grudnia 2019 r."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Mając na względzie powyższe należy stwierdzić, iż zaszły okoliczności wskazane w §15 ust. 1 pkt 2) lit. f) Umowy. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), możliwość wprowadzenia zmian została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu, opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 580101-N-2019 z dnia 30 lipca 2019 roku oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (sygn. SA.270.2.10.2019).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.