Ogłoszenie nr 560249226-N-2019 z dnia 19-11-2019 r.
Warszawa: Remont części pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 17/19).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550497-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510151991-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001080,
ul. Nowogrodzka
43,
00-691
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 93 93, e-mail
sro.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 94 85.
Adres strony internetowej (url): www.srodmiescie.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont części pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie (znak sprawy ZP- 17/19).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-19/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont części pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie w oparciu o dokumentację określoną w §1 ust. 2 pkt 1) do 6) Projektu Umowy stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dane ogólne: Powierzchnia remontowanej kondygnacji ok. 1.275 m2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m. in.: - wymiana instalacji wod.-kan. i wentylacji, - wymiana podłóg, posadzek, tynków, stolarki drzwiowej i parapetów, - wymiana instalacji elektrycznej, w której szczególną uwagę należy zwrócić na: a) instalację oświetlenia elektrycznego, b) instalację gniazd wtykowych ogólnych, c) instalację gniazd wydzielonych dla zasilania stanowisk komputerowych, d) instalację sieci strukturalnej, e) instalację dzwonkową, f) instalację alarmową, g) instalację monitoringu CCTV, h) instalację nagłośnienia ogólnego, i) instalację złącz (okablowanie i gniazda) dla projektorów, j) instalację ochrony przepięciowej. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy) - prace związane z wymianą instalacji: 1) do wykonywania robót ogólnobudowlanych (murarskich, tynkarskich, malarskich, posadzkarskie, stolarskich, okładzinowych i wykończeniowych); 2) do wykonywania robót elektrycznych (wymiana przewodów instalacji elektrycznej, montaż osprzętu, punktów oświetleniowych, instalacja dzwonkowa, monitoringu, strukturalna), 3) do wykonywania robót sanitarnych (wymiana instalacji wod.-kan. i wentylacji). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu oświadczeń pracodawcy o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu oświadczeń pracodawcy o osobach zatrudnionych na umowę o pracę w terminach określonych w §4 ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). Wymagania Zamawiającego dotyczące oferowanych robót budowlanych: Zamawiający wyselekcjonował grupę trzech materiałów mających decydujący wpływ na jakość i estetykę wykończenia robót budowlanych i nazwał je materiałami kluczowymi są to: Systemowy sufit podwieszony; Gres podłogi 40 x 40 ; Wykładzina rolowana PCV. Oferowane materiały kluczowe muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w Szczegółowej Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla modernizacji Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie, a w szczególności muszą potwierdzać spełnianie wymagań dotyczących następujących parametrów: a) dla systemowego sufitu podwieszonego - reakcję na ogień, pochłanianie dźwięku, pogłosowy wsp. pochłaniania dźwięku (dla określonych częstotliwości ze STWiOR), b) dla gresu podłogi 40x40 - siłę łamiąca, odporność na ścieranie wgłębne, rozmiar płytek podłogi, antypoślizgowość podłogi, kolor bez koloru wstawek, c) dla wykładziny rolowanej PCV - grubość całkowitą, grupę ścieralności, właściwości antypoślizgowe, oddziaływanie krzesła na rolkach wg. EN 425 lub gdy producent nie podaje, należy potwierdzić że jest odporna na nacisk punktowy.
II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45111100-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
W umowie ustalono następujące terminy realizacji przedmiotu umowy:
1) rozpoczęcie wykonania przedmiotu umowy nastąpi w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy,
2) zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpi do dnia
12 listopada 2019 r.,
3) zakończenie wykonania przedmiotu umowy nastąpi do dnia 15 listopada 2019r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Remont części pierwszego piętra w budynku Zespołu Szkół nr 23 przy ul. Górnośląskiej 31 w Warszawie | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Zakład Robót Sanitarnych i Budowlanych INSTAL-BUD Andrzej Onopiak,
,
ul. Madziarów 21,
04-444,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy wysokości wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawcy wynikającego ze zmiany obmiarów. Zgodnie z Aneksem nr 1 § 3 ust. 1 umowy otrzymał brzmienie: "1. Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają na podstawie oferty Wykonawcy wynagrodzenie kosztorysowe, które nie przekroczy kwoty: brutto: 949 444,71 zł (słownie brutto: dziewięćset czterdzieści dziewięć tysięcy czterysta czterdzieści cztery złote siedemdziesiąt jeden groszy), w tym należny podatek VAT. Wynagrodzenie to obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy". Zmiana umowy przewidziana została w ogłoszeniu o zamówieniu i Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny dokonania zmian określone zostały w protokole konieczności nr 1, który stanowi załącznik do aneksu nr 1, tj. A. W trakcie wykonywania prac, po skuciu tynków okazało się, że stan techniczny ścian, ze względu na wbudowany materiał (zła jakość zaprawy i cegły) wymusił ich naprawę po przez uzupełnienia i zamurowania. Spowodowało to wzrost ilości obmiarowych robót w pozycji przemurowanie i uzupełnienie ścian oraz wywózki gruzu.
B. W pozycjach dotyczących stolarki zwiększeniu uległa wielkość obmiarowa
C. Z powodu niedoszacowania w przedmiarze ilości naroży oraz glifów ościeży zwiększyła się ilość narożników do obsadzenia. Zwiększeniu uległo również ilość gruzu z rozbieranych podłoży betonowych. Spowodowało to wzrost ilości obmiarowych robót w pozycji wywózki gruzu.
D. W trakcie wykonywania prac okazało się, że stan techniczny ścian, ze względu na sposób posadowienia oraz wbudowany materiał (zła jakość zaprawy i cegły) wymusił rozbiórkę i ponowne wymurowanie ścian z cegły na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej
W dziale instalacja kanalizacji, z powodu niedoszacowania w przedmiarze ilości obudów instalacji płytami GK należało zwiększyć obmiarowo ich powierzchnię, w celu zamknięcia obszarów mogących wpływać na bezpieczeństwo użytkowania.
E. W dziale "Dostawa i montaż wyposażenia łazienek", z powodu niedoszacowania w przedmiarze ilości przewodów doprowadzających oraz z ilości demontażu rurociągów wystąpiła konieczność zwiększenia ilości poprzez zastosowanie współczynnika krotności. Z powodu niedoszacowania w przedmiarze ilości obudów instalacji płytami GK nastąpiło zwiększenie ich powierzchnię.
F. W dziale instalacje elektryczne z powodu niedoszacowania w przedmiarze ilości przewodów elektrycznych oraz niedoszacowania ilość wykutych bruzd oraz konieczność rozbiórek zabudów osłaniających instalacje elektryczne nastąpiło zwiększenia tych robót.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- "Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Wolbromiu"
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Stopnica w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont korytarza I piętra i klatki schodowej w biurowcu przy ul. Budowlanych 59 w Tychach.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.