eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8, ul. Badestinusa 30 w Zabrzu



Ogłoszenie z dnia 2019-11-15

Ogłoszenie nr 560246577-N-2019 z dnia 15-11-2019 r.

Zabrze: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8, ul. Badestinusa 30 w Zabrzu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594822-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500182687-N-2018, 500195150-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500255513-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323733537, e-mail sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks 323733516.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8, ul. Badestinusa 30 w Zabrzu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.48.2018.MZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem socjalnym przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 8, ul. Badestinusa 30 w Zabrzu - działka nr 786/98 wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45262210-6,

45262300-4,

45262500-6,

45324000-4,

45430000-0,

45420000-7,

45261200-5,

45261000-4,

45321000-3,

45262100-2,

45262100-2,

45233253-7,

45233252-0,

45112710-5,

45310000-3,

45311200-2,

45233253-7,

45233252-0,

45112710-5,

45310000-3,

45311200-2,

45311100-1,

45332000-3,

45331200-8,

45331100-7,

45331110-0,

45333100-1,

45231300-8,

45231000-5,

45230000-8,

45232140-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Wykonawca obowiązany jest zakończyć roboty i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego robót do 30.04.2020r. b) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie pełnego zakresu robót objętego przedmiotem umowy i protokolarne przekazanie budynku do użytkowania do 30.06.2020r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 8, ul. Badestinusa 30 w Zabrzu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/10/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Riser sp. z o.o. , , ul. Inwalidów Wojennych 8, 43-603, Jaworzno, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4196746.63 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/11/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
I. Zamawiający po dokonaniu wizji lokalnej na placu budowy oraz przeanalizowaniu dokumentacji technicznej, stwierdza potrzebę i konieczność wykonania robót zgodnie z umową na roboty budowlane nr CRU/2283/2018 z dnia 15.10.2018 roku polegających na wykonaniu: 1. Niezależnego zasilania kablowego budynku przedszkola , dostosowanie układu pomiaru rozliczeniowego energii elektrycznej do wymagań dostawcy energii elektrycznej. Wymiany rozdzielnicy głównej szkoły ze względu na wyeksploatowanie niewłaściwą lokalizację i niedostosowanie do obowiązujących norm i przepisów . Brak w dokumentacji projektowej głównego wyłącznika ppoż. dla szkoły i sali gimnastycznej. 2. Zasilania w wodę od zaprojektowanego nowego przyłącza do sali gimnastycznej, którego brak w dokumentacji projektowej, 3. Potrzeba wykonania nowego przyłącza światłowodowego , telefonicznego oraz linii dzwonków szkolnych łączących budynek szkoły z przedszkolem. II. Uzasadnienie: Ad. 1 Istniejąca rozdzielnica budynku szkoły z której zasilana jest instalacja elektryczna sali gimnastycznej i zaplecza jest wyeksploatowana, wadliwie zlokalizowana (na biegu schodowym) i niedostosowana do obowiązujących norm i przepisów wymaga bezwzględnej wymiany. Brak głównych wyłączników zasilania ppoż nie uwzględnionych w dokumentacji projektowych dla szkoły i sali gimnastycznej oraz wykonanie niezależnego zasilania kablowego do budynku przedszkola wymaga dostosowania układu zasilania do w/w potrzeb. (wartość 68 000 zł czyli 1,3 % wartości pierwotnej umowy). Ad. 2 W dokumentacji projektowej zaprojektowano nowe przyłącze wodne przed budynkiem przedszkola i instalację wewnętrzną w Sali gimnastycznej. Brakuje elementu połączenia pomiędzy przyłączem, a salą gimnastyczną. Wykonano dodatkową dokumentacją na brakujący element konieczny do wykonania (wartość 40 000 zł czyli 0,8 % wartości pierwotnej umowy). Ad. 3 Zdemontowane na skutek budowy sali gimnastycznej linie telefoniczne, światłowodowe, polaczenie kablowe dzwonków szkolnych wymagają wykonania nowych połączeń kablowych oraz wykonania stosownej kanalizacji teletechnicznej na terenie przyległym do szkoły i przedszkola. (wartość 19 000 zł czyli 0,3 % wartości pierwotnej umowy). III. Wartość robót koniecznych do wykonania wynosi ok. 207 000,-- PLN brutto. (w tym roboty dodatkowe pkt. 1, 2, 3 - 127 000 zł - tj. 2,4 % wartości pierwotnej umowy w oparciu o art. 144 ust 1 pkt. 2 PZP). Z punktu widzenia sztuki budowlanej , dobrych praktyk jak również ze względów ekonomicznych i technicznych nie jest zasadne powierzanie robót innej firmie niż aktualnemu Wykonawcy związanemu z umową o roboty budowlane. Zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność oraz mogłaby spowodować znaczny wzrost kosztów dla Zamawiającego. Roboty te nie zostały wydane w dokumentacji projektowej ani w przedmiarze robót. W związku z powyższym Wykonawca nie ujął ich w ofercie. Roboty te są ściśle powiązane z zakresem podstawowym i ze względów technicznych i technologicznych konieczne jest zlecenie wykonania zamówienia dodatkowego. Bez zakończenia w/w robót dodatkowych nie da się wykonać zamówienia podstawowego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.