eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołczyn › Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Wołczyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-11-04

Ogłoszenie nr 560235148-N-2019 z dnia 04-11-2019 r.

Wołczyn: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Wołczyn
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 559414-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540128733-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510169229-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 53141303000000, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4188340 w. 106, e-mail leonchabraszewski@wolczyn.pl, faks 774 188 344.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wolczyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Wołczyn

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZBF.271.7.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie składa się z 4 zadań. Zadanie nr 1 Remont drogi w Wierzbicy Dolnej (Kolonijka) Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje remont drogi o nawierzchni asfaltowej. Długość jezdni 283m, szerokość jezdni zmienna 3-4m. Zakres prac obejmuje min.: -wykonnie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 46,85 m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5cm - 1019,12 m2 Zadanie nr 2 Remont drogi w Duczowie Wielkim Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje remont drogi o nawierzchni asfaltowej. Długość jezdni 435,36m, szerokość jezdni zmienna 4-5,2m. Zakres prac obejmuje min.: -wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 198,78 m2 -ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 1939,07 m2 -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 1852,00 m2 Zadanie nr 3 Przebudowa drogi w Komorznie (droga do kościoła) Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje przebudowę drogi z wykonaniem nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz wykonaniem chodnika z betonowej kostki brukowej. Długość jezdni 357,44m, szerokość jezdni zmienna 3-5m. Zakres prac obejmuje min.: -wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 307,05 m2 -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 6cm - 1242,49 m2 Zadanie nr 4 Remont drogi gminnej nr 100423O ul. Młyńskiej w Wołczynie Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje remont drogi o nawierzchni asfaltowej. Długość jezdni 116,71m; szerokość jezdni 4,5m. Zakres prac obejmuje min.: -wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 434,86m2 -ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5cm - 527,00 m2 -ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm - 527,00 m2 -wykonanie kanalizacji deszczowej o łącznej długości kolektorów - 187,70m -budowa linii oświetleniowej o długości 115,00m wraz z lampami w ilości 5szt. 2. Zamówienie obejmuje także pełną obsługę geodezyjną.


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45233000-9,

45231300-8,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 31.07.2019 r. do 10.10.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont drogi w Duczowie Wielkim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

REMOST Sp. z o. o. Sp. k. , , ul. Wielkie Przedmieście 26, 46-300, Olesno, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 188801.84 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przebudowa drogi w Komorznie (droga do kościoła)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

REMOST Sp. z o. o. Sp. k. , , ul. Wielkie Przedmieście 26, 46-300, Olesno, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 185735.83 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 100423O ul. Młyńskiej w Wołczynie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

REMOST Sp. z o. o. Sp. k., , ul. Wielkie Przedmieście 26, 46-300, Olesno, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 305710.42 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Par. 12 umowy - 2. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych możliwa będzie w drodze aneksu zmiana terminu wykonania zamówienia a także wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks zawarto na podstawie § 12 umowy, zgodnie z którym w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych możliwa będzie w drodze aneksu zmiana terminu wykonania zamówienia a także wynagrodzenia. Wykonawca pismem z dnia 7.10.2019 r. zwrócił się do zamawiającego o wydłużenie terminu zakończenia robót do 30.10.2019 r., uzasadniając koniecznością wykonania robót dodatkowych o których mowa w Protokole Konieczności z dnia 25.09.2019 r. Szczegółowy wykaz robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do Protokołu konieczności. W tych okolicznościach zamawiający zdecydował o zmianie terminu zakończenia robót dla wszystkich zadań, zgodnie z wnioskiem wykonawcy. Jednocześnie zwiększono wynagrodzenie wykonawcy zgodnie z zatwierdzonymi kosztorysami dla zadania nr 2 i 3.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.