eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Modernizacja sali obrad Urzędu Miasta Etap I.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-31

Ogłoszenie nr 560233627-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.

Tomaszów Mazowiecki: Modernizacja sali obrad Urzędu Miasta Etap I.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580219-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510185440-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 59064831000000, ul. ul. POW 42659, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 724 23 11, e-mail admin@tomaszow-maz.pl, faks 44 724 43 59.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sali obrad Urzędu Miasta Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia: 1) Wykonanie renowacji boazerii, boazerię należy oczyścić ocyklinować ręcznie i pomalować dwukrotnie lakierem bezbarwnym alkidowo - uretanowym (66,405m2); 2) Rozebranie zniszczonej podłogi (parkiet) i wywieźć materiały z rozbiórki na składowisko odpadów (165,482 m2); 3) Wykonanie nowego parkietu z deszczułek drewnianych (165,50m2 - z zastosowaniem wymiaru i historycznego układu zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków); 4) Uporządkowanie, wywiezienie gruzu i złomu wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem; Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:, przedmiary robót, specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45432114-6
Dodatkowe kody CPV:

45432120-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
pierwotna umowa do 10.10.2019 r., po zmianie umowy do 15.11.2019.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmienia sie zakres robót przez dodanie robót doadtkowych, w związku z czym zmienia się pierwotny termin realizascji zamówienia, oraz zmienia sie wynagrodzenie przez jego zwiększenie

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności wykonania robót dodatkowych stanowi iż: Podczas prowadzonych prac inwestycyjnych w sali obrad Urzędu Miasta nastąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych nie ujętych w dotychczasowej dokumentacji kosztorysowej. Mając na względzie trwające prace w obiekcie, uwarunkowania techniczne oraz przyszłą gwarancję, zasadnym będzie powierzenie tych prac temu samemu wykonawcy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
W związku z wystąpieniem okoliczności określonych w protokole konieczności z dn. 09.10.2019 r., stanowiącym załącznik do aneksu oraz zgodnie z treścią § 7 ust. 14 umowy w związku z § 7 ust. 16, § 7 ust. 19 i § 7 ust. 3 pkt 11 umowy oraz § 12 ust. 4 umowy, strony umawiają się zmienić postanowienia umowy dotyczące zakresu przedmiotu zamówienia, terminu realizacji oraz postanowienia dotyczące wynagrodzenia, wobec czego: 1) postanawia się o zleceniu wykonania robót dodatkowych, których szczegółowy zakres określono w protokole konieczności z dnia 09.10.2019 r. oraz w kosztorysie robót dodatkowych; 2) §1 ust. 6 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Termin zakończenia robót budowlanych nastąpi nie później niż do dnia 15.11.2019 r.", 2) §2 ust. 1 umowy otrzymuje następujące brzmienie: "Za wykonanie przedmiotu umowy zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie w wysokości: 134 063,19 złotych brutto (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące sześćdziesiąt trzy złote 19/100)."

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.