Ogłoszenie nr 560233445-N-2019 z dnia 30-10-2019 r.
Garwolin: Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Garwolinie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587286-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510219697-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Garwoliński, Krajowy numer identyfikacyjny 71158668500000,
ul. Mazowiecka
26,
08-400
Garwolin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 68 43 010, e-mail
starostwo@garwolin-starostwo.pl, faks
25 68 43 010.
Adres strony internetowej (url): www.garwolin-starostwo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Garwolinie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG 272.73.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartej Strefy Aktywności. Zamówienie obejmuje zamontowanie urządzeń rekreacyjnych służących wykonywaniu ćwiczeń fizycznych w postaci siłowni zewnętrznej, miejsca relaksu, placu zabaw. Zakres zamówienia obejmuje również opracowanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia stanowi przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem "lub równoważne".
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45110000-1,
37410000-5,
39113600-3,
39224340-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
02.10.2019r - 15.10.2019r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/10/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:?1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian. W SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu pkt IV.5) Zamawiający zamieścił zapis: zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zamian do umowy w przypadkach:b) konieczności zmiany terminu realizacji całości zadania w związku z:opóźnieniem w produkcji urządzeń spowodowanym przez producenta na które Wykonawca nie ma wpływu.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca przesłał do Zamawiającego pismo producenta urządzeń informujące o opóźnieniu produkcji urządzeń zabawowych określonych w ofercie spowodowane opóźnieniem w dostawie komponentów niezbędnych do ich produkcji. Wykonawca na w/w opóźnienie nie miał wpływu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH DLA SP ZOZ W GARWOLINIE
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
- Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.