eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przebudowa i remont Zespołu Szkół nr 21 przy ul. Ignuta 28 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 560232008-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Wrocław: Przebudowa i remont Zespołu Szkół nr 21 przy ul. Ignuta 28 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534972-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510104976-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 93104008800000, ul. Januszowicka 15 a, 53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 607 356, e-mail bzp@zim.wroc.pl, faks 071 360 73 31.
Adres strony internetowej (url): www.zim.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont Zespołu Szkół nr 21 przy ul. Ignuta 28 we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZ.362.25.ZS 21 Ignuta.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku Zespołu Szkół nr 21 przy ul. Ignuta 28 we Wrocławiu, w podziale na zadania: ZADANIE 1: przebudowa i remont sanitariatów w segmencie C na parterze oraz w segmentach B i E na parterze, I i II piętrze oraz inne roboty Etapu I z dokumentacji opracowanej w 2019r. ZADANIE 2: dostawa i montaż wraz z przyłączeniem do tablicy głównej, szafy TE-Z zewnętrznej dla potrzeb oświetlenia terenu (część Etapu II z dokumentacji opracowanej w 2019r.), ZADANIE 3: dostawa montaż poidełka wody pitnej na parterze w łączniku segmentu B i E


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45111300-1,

45113000-2,

45112700-2,

45210000-2,

45223000-6,

45231000-5,

45232000-2,

45233200-1,

45310000-3,

45312100-8,

45320000-6,

45330000-9,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45440000-3,

45450000-6,

45453000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1) ZADANIE 1 - termin rozpoczęcia: od 09.06.2020 r., termin zakończenia: do 09.11.2020 r., 2) ZADANIE 2 - termin rozpoczęcia: od 09.06.2020 r., termin zakończenia: do 09.11.2020 r., 3) ZADANIE 3 - termin rozpoczęcia: od 09.06.2020 r., termin zakończenia: do 09.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 09/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

EM-DOM FABIA LESŁAW, , Smardzów 16a, 67-222, Jerzmanowa, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 798780.49 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

w poz. IV.3) podano wartość netto wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Z dniem 02.11.2020 r. zmieniono: 1) termin zakończenia (ZADANIE 1) z: do 09.11.2020 r. na: do 23.11.2020 r., 2) wynagrodzenie ryczałtowe brutto z kwoty: 982.500,00 zł na kwotę: 997.742,45 zł, w tym: za ZADANIE 1 z kwoty brutto: 917.500,00 zł na kwotę brutto: 932.742,45 zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.