eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na wskazanych drogach publicznych będących w Zarządzie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 3 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-16

Ogłoszenie nr 560227392-N-2020 z dnia 16-11-2020 r.

Wrocław: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na wskazanych drogach publicznych będących w Zarządzie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 3 zadania.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526786-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510108630-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl; https://powiatwroclawski.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na wskazanych drogach publicznych będących w Zarządzie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 3 zadania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.10.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie 1: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych nr 1453D, 1917D, 1920D i 1922D na terenie gminy Długołęka Zadanie 2: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na drodze powiatowej nr 1990D na terenie gminy Sobótka, drodze powiatowej nr 1954D na terenie gmin Siechnice i Żórawina oraz na drogach powiatowych na 2022D i ul. Chłopskiej w m. Smolec w gminie Kąty Wrocławskiej Zadanie 3: Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniu dróg powiatowych o numerach 1928D i 1535D w gminie Czernica Przedmiotem niniejszego opracowania są wymagania dotyczące wykonania i odbioru opracowań projektowych przewidzianych do wykonania w ramach opracowania projektów stałej organizacji ruchu dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego, o szacunkowej długości 71 400 mb. 3.3.1. Zakres zadania 1) Uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektów organizacji ruchu 2) Inwentaryzacja stanu istniejącego (m.in. oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia BRD). 3) Opracowanie zgodnie z uwagami Zamawiającego projektu stałej organizacji ruchu (również w wersji elektronicznej). 4) Wykaz znaków pionowych, poziomych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zawartych w projekcie. 5) Uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń, uzgodnień i opinii w trakcie opracowywania projektów. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy zostały zawarte w Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SIWZ, a sposób realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ


II.4) Główny kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie 1 - od dnia 17.06.2020 r. do dnia 16.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych nr 1453D, 1917D, 1920D i 1922D na terenie gminy Długołęka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 17/06/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

LEHMANN + PARTNER POLSKA Sp. z o.o., , ul. Marii Dąbrowskiej 8, 62-500, Konin, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 74175.00 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

wartość przewidywanych zamówień z art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy została ustalona na kwotę - 37.087,50 zł netto, co stanowi równowartość 8.687,02 euro



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana, tj. wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 16.12.2020 r., tj.: "Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z umową i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 16.12.2020 r., w tym: 2) w terminie do dnia 16.12.2020 r. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z umową i powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa (obowiązującymi na dzień przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu) w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 16.12.2020 r., w tym: 2) w terminie do dnia 16.12.2020 r. wykona przedmiot zamówienia w zakresie wskazanym w § 2 ust. 2 umowy, wraz z kompletem niezbędnych zatwierdzeń, uzgodnień, opinii i innych wymaganych dokumentów oraz oświadczeniami Wykonawcy".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Faktyczne: Zakres rzeczowy przedmiotowej umowy przewiduje opracowanie projektów organizacji ruchu dla dróg publicznych będących w Zarządzie Powiatu Wrocławskiego w podziale na 3 zadania - Zadanie 1: Wykonanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych nr 1453D, 1917D, 1920D i 1922D na terenie gminy Długołęka. Wniosek o zmianę terminu przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zgodnie z zapisami umownymi oraz OPZ Wykonawca jest obowiązany uzyskać komplet zatwierdzeń, uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie umownym. Podyktowane jest to również obowiązującymi przepisami prawa dla zatwierdzenia projektów organizacji ruchu (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 784)). Jak wskazano w piśmie o znaku 1219/DM/2020 skierowanym do Zamawiającego przez Wykonawcę, zgodnie z zapisami przywołanej powyżej umowy Wykonawca wywiązał się w terminie z obowiązku wysłania do wszystkich jednostek projektów organizacji ruchu, celem uzyskania opinii i uzgodnień. Na chwilę obecną, z sześciu jednostek, tylko dwie wystawiły niezbędne opinie. Wykonawca od pozostałych jednostek uzyskał informację o przedłużającym się czasie wystawienia opinii i braku możliwości precyzyjnego określenia czasu wydania opinii. Ponadto, pomimo terminowego przekazania projektów organizacji ruchu do jednostek Komendy Miejskiej i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, z przyczyn nieznanych i niezależnych od Wykonawcy jednostki odmówiły przyjęcia przesyłek i konieczne było ich powtórne dostarczenie. Tym samym ostatecznie do Policji we Wrocławiu projekty trafiły dnia 7 października br. Z uwagi na miesięczny termin jednostki na wydanie opinii z uwzględnieniem przedłużenia go o kolejny miesiąc w przypadku szczególnie skomplikowanej sprawy, nie jest możliwe dochowanie przez Wykonawcę terminów wyznaczonych w umowie na należyte wykonanie zadania przez Wykonawcę, tj. utrzymanie terminu wykonania całości zamówienia. Zakres rzeczowy prac umowy nr ZP.273.22.2020.II.DT z dnia 17.06.2020 r. oraz wynagrodzenie Wykonawcy za należyte wykonanie umowy pozostaje bez zmian. Prawne: Wyżej wymienione przesłanki w całości wyczerpują możliwość zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami). Zmiany terminu wykonania umowy można dokonać w oparciu o zapisy §14 ust. 2 pkt. 1 i §14 ust. 3 pkt. 3 i 4 Umowy jak wyżej.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.