eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 OD KM 72+834 DO KM 74+451 W MIEJSCOWOŚCI PACZKÓW

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-21

Ogłoszenie nr 560224620-N-2019 z dnia 21-10-2019 r.

Opole: ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 OD KM 72+834 DO KM 74+451 W MIEJSCOWOŚCI PACZKÓW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zamawiający uzyskał dofinansowanie z Unii Europejskiej ze środkówEuropejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Reg. Programu Operacyjnego Woj. Opolskiego nalata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 570965-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500214993-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 12652800000000, ul. ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 591 800, e-mail przetargi@zdw.opole.pl, faks 774 581 352.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ROZBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 OD KM 72+834 DO KM 74+451 W MIEJSCOWOŚCI PACZKÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WP.6021.21.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie inwestycji pn.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 382 od km 72+834 do km 74+451 w miejscowości Paczków" zgodnie z warunkami specyfikacji. 71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych, 45000000-7 - Roboty budowlane, 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych, 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii telekomunikacyjnych, 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk; wyrównywanie terenu, 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych, 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg, 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg, 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni, 45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic, ścieżek ruchu pieszego. 2. Zakres zamówienia. 1) Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej: projekt budowlano - wykonawczy wraz z uzyskaniem niezbędnego pozwolenia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016 r. poz. 290) lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z Ustawą z dnia 3 grudnia 2015 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - Dz. U. 2015 r. poz. 2031). W razie potrzeby należy uzyskać zmiany w istniejącej lub uzyskać nową decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydaną zgodnie z ustawą z dnia 16 marca 2016 r. w sprawie udostępnienia informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2016 r. poz. 353). Dokumentacja projektowa powinna swoim zakresem obejmować: ? opracowanie dokumentacji geologicznej, ? sporządzenie projektu budowlanego, ? uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, lub pozwolenia budowlane ? sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej, elektrycznej i kanalizacji deszczowej z kompletem wymaganych uzgodnień. ? sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż, ? sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, ? opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ? sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z kompletem wymaganych uzgodnień. 2) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o wykonaną dokumentację projektową - zgodnie z uzyskanym pozwoleniem budowlanym lub/i decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz odpowiednie przepisy prawne i normy


II.4) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:

71223000-7,

45000000-7,

45110000-1,

45111200-0,

45231400-9,

45231600-1,

45230000-8,

45232300-5,

45233000-9,

45233200-1,

45233300-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 05.09.2018 r. do dnia 10.10.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Budimex SA, kamil.gambal@budimex.pl, ul. Stawki 40, 01-040, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8874847.43 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia na dzień 10.11.2019 r. w związku z wystąpieniem trudnych do przewidzenia okoliczności dotyczących opóźnienia w wydaniu przez właściciela sieci gazowej uzgodnień do projektu budowlano-wykonawczego

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
okoliczności dotyczące opóźnienia w wydaniu przez Polską Spółkę Gazownictwa Sp. zo.o. uzgodnień do projektu budowlano-wykonawczego. Okoliczności te wpłynęły na przedłużenie się prac projektowych, termin wystąpienie z wnioskiem o zgłoszenie robót i z wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz miały wpływ na termin ukończenia całości robót w umownym terminie. Konieczność powyższej zmiany wynika z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy,skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy. Termin zakończenia realizacji umowy uległ przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.