eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-11-06

Ogłoszenie nr 560221487-N-2020 z dnia 06-11-2020 r.

Wrocław: Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558059-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540124192-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510145192-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 93193481600000, ul. ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48 71 72 21 700, e-mail starostwo@powiatwroclawski.pl, faks +48 71 72 21 706.
Adres strony internetowej (url): https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SP.ZP.272.28.2020.II.DT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparki kołowej wraz z osprzętem i wyposażeniem, przy użyciu której wykonywane będą prace polegające na odmulaniu rowów, ścinaniu zawyżonych poboczy oraz innych robotach ziemnych wykonywanych w ramach bieżącego utrzymania dróg Powiatu Wrocławskiego. Parametry techniczne koparki kołowej zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 6.2 do SIWZ. Miejsce dostawy: Obwód Drogowy w Mirosławicach ul. Czerńczycka 1, 55 - 050 Sobótka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i wymagania stawiane Wykonawcy zostały zawarte w Opisie Przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik 6.1. do SIWZ, a sposób realizacji zamówienia, odbiór przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności za przedmiot zamówienia, zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.


II.4) Główny kod CPV: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
90 od dnia podpisania umowy tj. do dnia 04.11.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Dostawa koparki kołowej do prac przy bieżącym utrzymaniu dróg Powiatu Wrocławskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 06/08/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BROKER MASZYNY Sp. z o.o., , ul. Okólna 64, 95-002, Łagiewniki Nowe, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 545000.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
04/11/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu realizacji dostawy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z objęciem kwarantanną związaną z pandemią COVID - 19 pracowników upoważnionych do odbioru przedmiotu umowy zachodzi konieczność zmiany terminu dostawy do dnia 18.11.2020 r. Zmiany terminu zostały przewidziane w umowie. Wykonawca wyraził zgodę na przesunięcie terminu dostawy.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.