eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przebudowa peronów tramwajowych przy al. 11 Listopada w ramach inwestycjiŚcieżki rowerowe wraz z infrastrukturą transportu publicznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-17

Ogłoszenie nr 560221295-N-2019 z dnia 17-10-2019 r.

Gorzów Wielkopolski: Przebudowa peronów tramwajowych przy al. 11 Listopada w ramach inwestycji: Ścieżki rowerowe wraz z infrastrukturą transportu publicznego.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego- Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 3. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3. Ograniczenie niskiej emisji w miastach Poddziałanie 3.3.2. Ograniczenie niskiej emisji w miastach - ZIT Gorzów, zgodnie z umowami o dofinansowanie RPLB.03.03.02-08-0005/18-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510138791-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa peronów tramwajowych przy al. 11 Listopada w ramach inwestycji: Ścieżki rowerowe wraz z infrastrukturą transportu publicznego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.49.2019.NP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową peronów tramwajowych w ramach inwestycji "Ścieżki rowerowe wraz z infrastrukturą transportu niskoemisyjnego". 2) Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem: - Perony Muza: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch peronów tramwajowych "Muza" zlokalizowanych w ciągu Al. 11 Listopada. Zakres robót obejmuje przebudowę peronów tramwajowych wraz z wiatami przystankowymi, chodników oraz zieleni w niezbędnym zakresie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Stan istniejący: Perony tramwajowe "Muza" przewidziane do przebudowy w ramach zadania są w złym stanie technicznym. Wyjątek stanowi fragment peronu w kierunku pętli "Wieprzyce", na których jest położona nowa kostka (bez wymiany krawężników peronowych na nowe). Perony tramwajowe "Muza" w stanie istniejącym mają długości ok. 57 m i 75 m natomiast ich szerokości to ok. 8 m i 6 m. Przejście przez torowisko wykonane jest z płyt betonowych. Peron południowy (kier. Centrum) wyposażony jest w wiatę przystankową oraz kosz na śmieci, natomiast peron północny (kier. Zajezdnia MZK) jedynie w kosz na śmieci i tablicę przystankową. Rosną na nim również drzewa. Stan projektowany: Zaprojektowano przebudowę przedmiotowych peronów tramwajowych, chodników oraz zieleńców w niezbędnym zakresie. W stanie projektowanym zachowano istniejący układ przystanków, korygując jedynie ich długości oraz szerokości zgodnie z wytycznymi zamawiającego (długość peronów 40 m + rampa, szerokość 3,5 m). Na każdym z peronów zaprojektowano wiaty i słupy przystankowe oraz kosze na śmieci. Rozwiązanie wysokościowe peronów oparto na dostosowaniu wysokości krawędzi peronowych do obowiązujących, zgodnie z wytycznymi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, 22 cm ponad główkę szyny istniejącego torowiska tramwajowego. Przewidziano również przebudowę i dowiązanie wysokościowe istniejących chodników prowadzących do peronów. Profile torowe opracowano w nawiązaniu do istniejącego profilu torowiska z dowiązaniem wysokościowym w granicach opracowania. Typowe wyniesienia krawężników: 12 cm w przekroju ulicy; 2 cm na przejściu dla pieszych; 0 cm w miejscu przejazdów dla rowerów. Krawędzie peronu przewidziano o wysokości 22cm ponad główkę szyny w odległości 1,25m (+ poszerzenie) od osi toru. Pochylenie poprzeczne peronu winno wynosić 2%. Krawędzie peronowe od strony torów i na prostopadłym do nich zakończeniu przewidziano ze ścianek peronowych L 50x70cm. Powierzchnie peronu podzielono na trzy strefy. Licząc od krawężnika przy torach są to: strefa bezpieczeństwa, pas bezpieczeństwa (pas techniczny zapewniający skrajnię poziomą) oraz powierzchnia poza strefą bezpieczeństwa. Nawierzchnię peronu przewidziano z kostki betonowej o wym. 20x10x8cm, koloru szarego o szorstkiej fakturze. W pasie technicznym przewidziano ułożenie jednego rzędu kostki betonowej (szer. 20cm) z wypustkami o wymiarach 20x10x8cm koloru żółtego. Roboty ziemne w zakresie robót będą polegać na usunięciu gruntu podłoża na głębokość projektowanego koryta nawierzchni i odwiezieniu urobku na składowisko wykonawcy wraz z utylizacją ziemi z wykopu. - Perony Os. Słoneczne: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch peronów tramwajowych "Os. Słoneczne" zlokalizowanych w ciągu Al. 11 Listopada. Zakres robót obejmuje przebudowę peronów tramwajowych wraz z wiatami przystankowymi, przebudowę chodnika oraz zieleni w niezbędnym zakresie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Stan istniejący: Perony tramwajowe "Os. Słoneczne" przewidziane do przebudowy w ramach zadania są w złym stanie technicznym. Wyjątek stanowi fragment peronu w kierunku pętli "Wieprzyce", na których jest położona nowa kostka (bez wymiany krawężników peronowych na nowe). Perony tramwajowe "Os. Słoneczne" w stanie istniejącym mają długości ok. 75 m i 90 m natomiast szerokości odpowiednio ok. 8 m i 5,2 m. Przejście przez torowisko wykonane jest z płyt betonowych. Perony wyposażone są w wiaty przystankowe oraz kosze na śmieci. Stan projektowany: Zaprojektowano przebudowę przedmiotowych peronów tramwajowych, chodników i zieleni w niezbędnym zakresie. W stanie projektowanym zachowano istniejący układ przystanków, korygując jedynie ich długości oraz szerokości zgodnie z wytycznymi zamawiającego (długość peronów 40 m + rampa, szerokość 3,5 m). Na każdym z peronów zaprojektowano wiaty i słupy przystankowe oraz kosze na śmieci. Rozwiązanie wysokościowe peronów oparto na dostosowaniu wysokości krawędzi peronowych do obowiązujących, zgodnie z wytycznymi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, 22 cm ponad główkę szyny istniejącego torowiska tramwajowego i odsunięciu od osi toru 1,25 m + poszerzenie na łukach zgodnie z normą. Przewidziano również przebudowę i dowiązanie wysokościowe istniejących chodników prowadzących do peronów. Typowe wyniesienia krawężników: 12 cm w przekroju ulicy; 2 cm na przejściu dla pieszych; 0 cm w miejscu przejazdów dla rowerów. Krawędzie peronu przewidziano o wysokości 22cm ponad główkę szyny w odległości 1,25m (+ poszerzenie) od osi toru. Pochylenie poprzeczne peronu winno wynosić 2%. Krawędzie peronowe od strony torów i na prostopadłym do nich zakończeniu przewidziano ze ścianek peronowych L 50x70cm. Powierzchnie peronu podzielono na trzy strefy. Licząc od krawężnika przy torach są to: strefa bezpieczeństwa, pas bezpieczeństwa (pas techniczny zapewniający skrajnię poziomą) oraz powierzchnia poza strefą bezpieczeństwa. Nawierzchnię peronu przewidziano z kostki betonowej o wym. 20x10x8cm, koloru szarego o szorstkiej fakturze. W pasie technicznym przewidziano ułożenie jednego rzędu kostki betonowej (szer. 20cm) z wypustkami o wymiarach 20x10x8cm koloru żółtego. Roboty ziemne w zakresie robót będą polegać na usunięciu gruntu podłoża na głębokość projektowanego koryta nawierzchni i odwiezieniu urobku na składowisko wykonawcy wraz z utylizacją ziemi z wykopu. W trakcie realizacji przebudowy peronów "Os. Słoneczne" należy wykonać kanalizację technologiczną pod System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (SDIP) wraz z dostawą i montażem studni telekomunikacyjnych oraz fundamentów pod maszty zgodnie z załączoną dokumentacją. Część zamówienia związana z Systemem Dynamicznej Informacji Pasażerskiej realizowana będzie w ramach inwestycji "System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp.", które współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (Umowa o dofinansowanie nr POIS.06.01.00-00-0046/16-00). Konieczność wykonania kanalizacji technologicznej pod SDIP warunkuje rozpoczęcie robót w zakresie przebudowy peronów. - Perony Żelazna: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch peronów tramwajowych "Żelazna" zlokalizowanych w ciągu Al. 11 Listopada. Zakres robót obejmuje przebudowę peronów tramwajowych wraz z wiatami przystankowymi oraz zieleni w niezbędnym zakresie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Stan istniejący: Perony tramwajowe "Żelazna" są w bardzo złym stanie technicznym. Jeden z nich (południowy) ma długość ok. 29 m i szerokość ok. 3,5 m. Drugi (północny) ma długość ok. 95 m i szerokość w granicach 5,5 m - 11 m. Oba perony wyposażone są w wiaty przystankowe oraz kosze na śmieci. Stan projektowany: Zaprojektowano przebudowę 2 peronów tramwajowych oraz zieleńców w niezbędnym zakresie. W stanie projektowanym zachowano istniejący układ przystanków, korygując jedynie ich długości oraz szerokości zgodnie z wytycznymi zamawiającego (długość peronów 40 m + rampa, szerokość 3,5 m). Na każdym z peronów zaprojektowano wiaty i słupy przystankowe oraz kosze na śmieci. Perony znajdujące się w sąsiedztwie torów łukowych ("Żelazna") zaprojektowano z dodatkowym odsunięciem krawędzi peronowej zgodnie z normą. Rozwiązanie wysokościowe peronów torowiska oparto na dostosowaniu wysokości krawędzi peronowych do obowiązujących, zgodnie z wytycznymi Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego, 22 cm ponad główkę szyny istniejącego torowiska tramwajowego. Profile torowe opracowano w nawiązaniu do istniejącego profilu torowiska z dowiązaniem wysokościowym w granicach opracowania. Typowe wyniesienia krawężników: 12 cm w przekroju ulicy; 2 cm na przejściu dla pieszych; 0 cm w miejscu przejazdów dla rowerów. Krawędzie peronu przewidziano o wysokości 22cm ponad główkę szyny w odległości 1,25m (+ poszerzenie) od osi toru. Pochylenie poprzeczne peronu winno wynosić 2%. Krawędzie peronowe od strony torów i na prostopadłym do nich zakończeniu przewidziano ze ścianek peronowych L 50x70cm. Powierzchnie peronu podzielono na trzy strefy. Licząc od krawężnika przy torach są to: strefa bezpieczeństwa, pas bezpieczeństwa (pas techniczny zapewniający skrajnię poziomą) oraz powierzchnia poza strefą bezpieczeństwa. Nawierzchnię peronu przewidziano z kostki betonowej o wym. 20x10x8cm, koloru szarego o szorstkiej fakturze. W pasie technicznym przewidziano ułożenie jednego rzędu kostki betonowej (szer. 20cm) z wypustkami o wymiarach 20x10x8cm koloru żółtego. Roboty ziemne w zakresie robót będą polegać na usunięciu gruntu podłoża na głębokość projektowanego koryta nawierzchni i odwiezieniu urobku na składowisko wykonawcy wraz z utylizacją ziemi z wykopu.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
3 miesiące od dnia podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
03/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
w związku z koniecznością realizacji robót dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z koniecznością realizacji robót dodatkowych

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość umowy (po zmianach): 1 716 304,15 zł brutto

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.