eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › dostawa sortowni z wyposażeniem, wagi, kompaktora oraz kontenerów (pojemników) na odpady, w ramach zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-02

POZYCJA 56021

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świdwin: dostawa sortowni z wyposażeniem, wagi, kompaktora oraz kontenerów (pojemników) na odpady, w ramach zadania: Budowa Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym - gmina Połczyn Zdrój Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., do kontaktów: Arkadiusz Kurosz, ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3656852, fax 094 3656852, e-mail: mpgoswidwin@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka z o.o.; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sortowni z wyposażeniem, wagi, kompaktora oraz kontenerów (pojemników) na odpady, w ramach zadania: Budowa Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym - gmina Połczyn Zdrój. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wardyń Górny, gm. Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem dostawy są: 12-stanowiskowa linia sortownicza, kruszarka do szkła, prasa pozioma, wózek widłowy, ładowarka teleskopowa, elektroniczna waga samochodowa, stacja meteo, kompaktor, piezometry, wywrotnica pojemników, kontenery (pojemniki) na odpady. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a) szczegółowego opisu technicznego oferowanych maszyn i urządzeń, zawierających w szczególności odniesienie do wymogów stawianych przez Zamawiającego, a jeżeli fabryczny opis nie zawiera wszystkich danych umożliwiających dokonanie oceny czy oferowana maszyna lub urządzenie spełnia wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia, w formie oświadczenia, tabelarycznego zestawienia parametrów technicznych b) kolorowych fotografii lub w przypadku ich braku schematów oferowanych maszyn i urządzeń 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.17.31 - Przenośniki pasowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.73.10 - Przenośniki pasowe Oryginalny kod CPV: 29.56.62.00 - Prasy do odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.62.00 - Prasy do odpadów Oryginalny kod CPV: 29.24.23.10 - Maszyny ważące Kod CPV wg słownika 2008: 42.92.31.00 - Maszyny ważące Oryginalny kod CPV: 29.56.61.00 - Rozdrabniarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.99.61.00 - Rozdrabniarki Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem dostawy są: 12-stanowiskowa linia sortownicza, kruszarka do szkła, prasa pozioma, wózek widłowy, ładowarka teleskopowa, elektroniczna waga samochodowa, stacja meteo, kompaktor, piezometry, wywrotnica pojemników, kontenery (pojemniki) na odpady. Szacunkowa wartość zamówienia 4 600 000 PLN (bez podatku VAT) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 77

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia,. Przez dostawę odpowiadającą rodzajem rozumie się dostawę zawierającą m.in. dostawę wraz montażem kompletnej linii sortowniczej min. 8-stanowiskowej przeznaczonej do segregacji odpadów z tworzyw sztucznych, szkła, makulatury i puszek aluminiowych. Przez dostawę odpowiadającą wartością rozumie się dostawę o wartości min. 60% wartości oferty złożonej przez wykonawcę. 2. Legitymują się ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 1.000.000 zł. 3. Dysponują własnymi środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową kwocie nie mniejszej niż 50 % wartości złożonej oferty. 4. W przypadku ofert składanych przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielnie zamówienia Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie warunków przez wszystkich partnerów podmiotu składającego ofertę wspólną Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumenentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 3) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 5.1 ppkt a, b i d - wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.2 ppkt c - wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 6 W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć wymagane dokumenty wymienione w 1-4 lub 5.1 i 5.2 odrębnie dla każdego Wykonawcy oraz pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.12.2006, godzina 10:15, Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zadanie realizowane jest w ramach projektu nr Z/2.32/I/1.2/501/05, pn. Budowa Zakładu Gospodarki Odpadami w Wardyniu Górnym - gmina Połczyn Zdrój współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.