eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Przebudowa drogi powiatowej nr 1112W Wojciechów-Młodynie Dolne na odcinku od km 5+150 do km 6+400 Etap I



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 560214447-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Białobrzegi: Przebudowa drogi powiatowej nr 1112W Wojciechów-Młodynie Dolne na odcinku od km 5+150 do km 6+400 Etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536810-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510100706-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białobrzeski, Krajowy numer identyfikacyjny 67022313200000, ul. Plac Zygmunta Starego 9, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6133414 w. 56, e-mail promocja@bialobrzegipowiat.pl, faks 486 133 420.
Adres strony internetowej (url): https://powiatbialobrzeski.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1112W Wojciechów-Młodynie Dolne na odcinku od km 5+150 do km 6+400 Etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AR.272.1.2020.AB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1112W Wojciechów-Młodynie Dolne na odcinku od km 5+150 do km 6+400 Etap I. Roboty do wykonania: wykonanie poszerzenia jezdni na całym odcinku - 784,00m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną AC 16W w ilości 100kg/m2 - 625,00t, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S o gr. 3 cm - 7152,00m2, nawierzchnia zjazdów indywidualnych z tłucznia kamiennego 0/31,5mm o gr. 15 cm - 608,00m2, przepusty rurowe pod zjazdami z rur PP średnicy 400mm wraz z przyczółkami prefabrykowanymi - 144,00m, pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5mm o gr 10cm - 2042,00m2, rów kryty z rur PP sącząco-transportujących o średnicy 300mm - 181,00m, bariery ochronne SP-05/4 - 28,00m, wykonanie przepustu pod koroną drogi z rur PEHD o średnicy 500mm wraz z przyczółkami prefabrykowanymi - 9,00m. Przebudowa przedmiotowego odcinka mieści się w granicach pasa drogowego. Miejsce wywozu materiałów z rozbiórki- Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach ul. Kościelna 109. Zamawiający posiada Zaświadczenie Starosty Białobrzeskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu odnośnie zgłoszonych robót budowlanych, dotyczące realizacji przedmiotowej inwestycji. Podstawa opisu przedmiotu zamówienia: 1. PROJEKT WYKONAWCZY PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1112W WOJCIECHÓW-MŁODYNIE DOLNE NA ODCINKU OD KM 5+150 DO KM 6+400 ETAP I, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT, PRZEDMIAR ROBÓT, PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU - załącznik nr 8 do SIWZ Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia, załączony do dokumentacji technicznej przedmiar robót stanowi element pomocniczy. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający nie wymaga dołączenia do oferty kosztorysów. Kosztorys szczegółowy Zamawiający będzie wymagał wraz z harmonogramem rzeczowo-finansowym. Zasady rozliczenia za wykonane roboty związane z wykonaniem przedmiotu Umowy są następujące: 1) faktura końcowa: Wykonawca wystawia fakturę końcową po dokonaniu odbioru całości zrealizowanych prac (protokołem końcowym odbioru robót) i odebraniu przez Inspektora Nadzoru zakresu robót. UWAGA: 1. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego w związku z powyższym zaleca się dokonania wizji w terenie. 2, Informacja dotycząca harmonogramu: Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zaopiniowaniu i akceptacji Zamawiającego. 3. W ramach przedmiotu postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji wykonawczej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót (element pomocniczy)- załącznik nr 8 do SIWZ oraz postanowienia SIWZ w szczególności: §III Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy) a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni niezbędną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. 6. W przypadku wskazania w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze, SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją wykonawczą, STWiORB, przedmiarem, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji wykonawczej, STWIORB, przedmiarze oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji wykonawczej. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 11. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej. 12. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. 13. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 14. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z dokumentacją wykonawczą oraz wykona wszelkie towarzyszące czynności niezbędne do zrealizowania całego zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, uruchomienie, regulację i działanie urządzeń, jak również za jakość wykończeń, a także jakość przeprowadzonych prac odtworzeniowych.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45233120-6,

45233150-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30.10.2020

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
zmiana wynagrodzenia

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
protokół konieczności z dnia 25.09.2020

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.