eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Rozbudowa ulicy Waryńskiego w Zielonce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 560213388-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Zielonka: Rozbudowa ulicy Waryńskiego w Zielonce
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511032-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510056513-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000, ul. ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 613 913, e-mail zam.publiczne@zielonka.pl, faks 227 819 989.
Adres strony internetowej (url): www.zielonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa ulicy Waryńskiego w Zielonce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WIZ.271.2.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Rozbudowa ulicy Waryńskiego w Zielonce" Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawierają dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę "DROMACC ." w zakresie: 1) w branży drogowej 2) w branży sanitarnej 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania - zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również nie ujęte tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Załączony do SIWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. II.5) Główny kod CPV: 45000000-7 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 45240000-1 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy PZP. Do kwoty 1 000 000 zł netto. Zakres prac zgodny z zakresem zamówienia podstawowego a w szczególności prac w zakresie elementów podbudowy i wykonania nawierzchni bitumicznej wszystkich warstw konstrukcyjnych jezdni II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: 240 lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 240 dni od podpisania umowy. 1) Termin zakończenia robót budowlanych: 190 dni od dnia podpisania umowy, 2) Termin zakończenia realizacji umowy: 240 dni od dnia podpisania umowy. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie robót drogowych polegających na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej o długości co najmniej 450 mb każda. 2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. o niniejsze zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - co najmniej w ograniczonym zakresie, 2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej w ograniczonym zakresie. Dopuszcza się odpowiadające powyższym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wskazane powyżej uprawnienia budowlane, muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019, poz. 1186) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w ww. specjalności, zgodnie z ustawą z dnia 22.12.2015 o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r. poz. 65). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków i oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45240000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
240 dni od podpisania umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana wynagorodzenia wynikająca ze zmian technologicznych spowodowanych koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdyby zastosowanie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W protokole konieczności wykonania robót dodatkowych/podobnych oraz robót zaniechanych do wykonania z dnia 12.10.2020 roku, Inspektor Nadzoru po dokonaniu wizji lokalnej w terenie oraz zapoznaniu się z dokumentacją fotograficzną przedstawioną przez Wykonawcę, potwierdził konieczność usunięcia licznych kolizji nowobudowanej kanalizacji deszczowej z istniejącą kanalizacją sanitarną, której inwentaryzacja znacząco odbiega od stanu faktycznego. Jednocześnie w protokole został wskazany zakres robót: 1) wykonanie dodatkowego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z trzema studniami rewizyjnymi w obrębie skrzyżowania ul. Waryńskiego z ul. Brzozy-Brzeziny - długość kanału - 70,0 m, studnie rewizyjne - 3 szt.; 2) wykonanie dodatkowej studzienki rewizyjnej DN 425 na kanale Ø250 na odcinku od istniejącej studni Di1 w ul. Bankowej do studni D1; 3) usunięcie kolizji przyłącza sanitarnego Ø160 z nowobudowaną kanalizacją deszczową Ø500 - przebudowa przyłącza sanitarnego warz z włączeniem do kanału głównego sanitarnego; 4) wykonanie dokumentacji wraz z usunięciem kolizji energetycznej na skrzyżowaniu Armii Krajowej i Waryńskiego; 5) demontaż bramy przesuwnej i furtki wraz z automatyką; 6) wykonanie i montaż bramy i furtki wraz z automatyką; 7) obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. Kosztorys na ww. roboty stanowi załącznik do przedmiotowego protokołu. Kolizje i zmiany w ilościach przedmiarowych, pomimo zachowania staranności przez Projektanta i Zamawiającego na etapie projektowym, nie były możliwe do przewidzenia. Wykonanie odkrywek punktowych nie dawało pełnego obrazu rozległych i niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych. Bez wykonania powyższych robót dodatkowych/podobnych cała inwestycja nie funkcjonowałaby prawidłowo.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.