eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Imielin › "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-10-08

Ogłoszenie nr 560213082-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.

Imielin: "Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575859-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510184265-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Imielin, Krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000, ul. ul. Imielińska 81, 41-407 Imielin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2255505, 32 2254137, e-mail przetargi@imielin.pl, faks 32 2254119.
Adres strony internetowej (url): www.imielin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Miasta Imielin wraz z zapewnieniem opieki do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2019/2020."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GK.271.37.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz niepełnosprawnych dzieci z terenu Imielina wraz z opieką do placówek oświatowych i z powrotem w okresie od 01.09.2019r. do 26.06.2020 r. na trasach: trasa nr I Imielin - Tychy i trasa nr Il Imielin - Mysłowice (Brzezinka) - Mysłowice(Brzęczkowice). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od 01.09.2019r. do 26.06.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Trasa nr I Imielin - Tychy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/08/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

F.U.H. EUROTRANS Krzysztof Kowalski, kowalski712@wp.pl, ul. Folwarczna 47, 43-144, Lędziny, kraj/woj. śląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 66990.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Brak



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1) zmiana przedmiotu zamówienia o dodatkowy przejazd; 2) zmiana wartości umowy - nowa wartość 86 882,84 zł; 3) zmiana długości dziennej rasy - nowa 112 km i 162 km dwa razy/tydz.; 4) zmiana kwoty środków zabezpieczonych w budżecie - nowa wartość 86 882,84 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zaistniałą sytuacją, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć przed udzieleniem zamówienia należy zmienić postanowienia umowy, w zakresie przedmiotu umowy o usługę (trasę) dodatkową, zwiększyć długość podstawowej trasy dziennej oraz zwiększyć wartość maksymalną umowy o wartość usługi dodatkowej i wartość wynikającej z wydłużonej podstawowej trasy dziennej, w oparciu o art. 144, ust.1 pkt 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U.2018,poz. 1986 ze zm.). Zgodnie z ww. przepisem zmiany umowy można dokonać kiedy te zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zaistniała sytuacja w trakcie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem publicznym spełnia wszystkie przesłanki przytoczonego przepisu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Brak

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.