Ogłoszenie nr 560213040-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Tarnowskie Góry: Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359698-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 3671-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000,
ul. Rynek
4,
42-600
Tarnowskie Góry, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3933600, e-mail
bzp@um.tgory.pl, faks
32 3933602.
Adres strony internetowej (url): https://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy: https://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wody i odprowadzanie ścieków do budynków Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.4.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie dostawy wody za pomocą sieci wodociągowej do n/w budynków i obiektów oraz odprowadzania ścieków z poniżej wymienionych budynków. Dostawa wody Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Sienkiewicza 2,2a (nr 146038) Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Rynek 4 (nr 146039) Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Górniczej 1 (nr 142040) Fontanna Bryła Kruszcu - ul. Rynek - plac Rynku (nr 142203) Fontanna Plac Miejski - ul. Wyszyńskiego (nr 148046) OSP - "Florian" w Strzybnicy - ul. Kościelna 85 (173209) OSP - Repty Śl. - ul. Długa 10 (151060) OSP - Pniowiec - ul. Druha Ignacego Sowy 4 (160001) Targowisko - wodozdrój - ul. Teofila Królika (148082). Odprowadzanie ścieków: a)OSP - Florian w Strzybnicy - ul. Kościelna 85 (173209) b)OSP - Repty Śl.- ul. Długa 10 (151060) c)Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Sienkiewicza 2,2a (nr 146038) d)Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Rynek 4 (nr 146039) e)Budynek Urzędu Miejskiego - ul. Górniczej 1 (nr 142040) f)Targowisko - Wodozdrój - ul. Teofila Królika ( nr 148082). Wykonawca powinien zapewnić dostawę wody : w sposób ciągły i niezawodny o ciśnieniu określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tj. ciśnienie wody w instalacji wodociągowej w budynku, poza hydrantami przeciwpożarowymi, powinno wynosić przed każdym punktem czerpalnym nie mniej niż 0,05 MPa (0,5 bara) i nie więcej niż 0,6 MPa (6 barów), o jakości przeznaczonej do spożycia przez ludzi, odpowiadającej wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13.11.2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2015 r. poz.1989). Wykonawca powinien zapewnić odprowadzanie ścieków: w sposób ciągły i niezawodny o dopuszczalnych wskaźnikach i na warunkach wynikających z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 25.08.2015 r. w sprawie sposobu realizacji obowiązków dostawców ścieków przemysłowych oraz warunków wprowadzania ścieków do urządzeń kanalizacyjnych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1456).
II.4) Główny kod CPV: 41100000-0
Dodatkowe kody CPV:
90410000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowę zawarto na czas określony, od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2019 r., tj. na okres 36 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych, przeznaczonych na realizację umowy w wysokości 181.550,00 zł brutto.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
23/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Poniższa zmiana została przewidziana w postaci jednoznacznych postanowień umownych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana zapisów umowy nastąpi w przypadku konieczności zwiększenia lub zmniejszenia punktów poboru dostawy wody i odprowadzania ścieków, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.w związku z powyższym zmianie ulega Załącznik nr 1 do umowy nr AG.272.4.2016.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Usługa odbioru, transportu, zbierania i unieszkodliwiania odpadów medycznych z obiektów Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A." w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
- BZP.271.7.2024 "Budowa wybiegu dla psów w Tarnowskich Górach - dzielnica Lasowice"
- Budowa mostu w ciągu ulicy Drozdka w drodze powiatowej 2352 S nad rzeką Mała Panew w Kaletach w formule projektuj i buduj"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.