eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › Budowa przedszkola w Wiskitkach - etap IV wraz z wyposażeniem oraz utworzenie i wyposażenie żłobka gminnego



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 560211374-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Wiskitki: Budowa przedszkola w Wiskitkach - etap IV wraz z wyposażeniem oraz utworzenie i wyposażenie żłobka gminnego
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536809-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510124167-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wiskitki, Krajowy numer identyfikacyjny 54654900000000, ul. ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 468 567 212, e-mail ug_wiskitki@onet.pl, faks 468 554 154.
Adres strony internetowej (url): http://wiskitki.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przedszkola w Wiskitkach - etap IV wraz z wyposażeniem oraz utworzenie i wyposażenie żłobka gminnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I.Z.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA pn. "Budowa przedszkola w Wiskitkach - etap IV wraz z wyposażeniem oraz utworzenie i wyposażenie żłobka gminnego" jest realizacja zadania polegającego na budowie i wyposażeniu (dostawa i montaż) przedszkola i utworzenie wraz z wyposażeniem (dostawa i montaż) żłobka gminnego w Wiskitkach oraz zagospodarowanie teren wokół obiektu tj. wykonanie placu zabaw dla dzieci z miejscami postojowymi na samochody osobowe na terenie działki nr ew. 804/2 w miejscowości Wiskitki, gmina Wiskitki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) które wraz ze specyfikacją techniczną wyposażenia żłobka i przedszkola stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. 3.2 DANE LOKALIZACYJNE Przedmiotowa działka o nr ew. 804/2 znajduje się w północnej części miejscowości Wiskitki. Posiada dostęp do dróg gminnych ul. Spółdzielczej działki nr ew. 574 oraz ul. Guzowskiej (dawniej drogi krajowej). Po przeciwnej stronie ul. Spółdzielczej znajdują się tereny zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej. W pobliżu przedmiotowej działki znajdują się tereny zabudowy usługowo-magazynowej. Po przeciwnej stronie ul. Guzowskiej znajdują się tereny cmentarza. Teren działki jest płaski, pokryty trawą, bez drzew i krzewów. Od strony zachodniej, w granicy działki przebiega rów melioracyjny. Przez działkę, wzdłuż ul. Guzowskiej przebiegają kablowe linie telefoniczne i energetyczna, przewidziane do pozostawienia. Linię elektryczną przebiegającą przez środkową część działki należy przełożyć a nieczynną linię telefoniczną zdemontować (zgodnie z załączonym projektem). 3.3. ZAKRES ROBÓT W ramach robót zagospodarowania terenu objętych opracowaniem należy wykonać: - wykonanie opaski wokół budynku - wykonanie chodników z kostki betonowej - wykonanie parkingów z płyt wielootworowych - wykonanie dróg dojazdowych z prawoskrętem z kostki betonowej - urządzenie terenów zielonych - wykonanie placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej z wyposażeniem (dostawą i montażem) w zabawki i ogrodzenie - zabudowa wiaty śmietnikowej, pergoli i elementów małej architektury: ławki, kosze i stojak na rowery, donice - wykonanie oświetlenia podposadzkowego - wyposażenie (dostawa i montaż) pomieszczeń przedszkola i żłobka zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ 3.4. PROJEKTOWANE ZAGOSPODAROWANIE TERENU 1) Droga dojazdowa/wewnętrzna. Zaprojektowano bezpośredni zjazd z ulicy Spółdzielczej o szerokości 6m z pasem zjazdowym o szerokości 3 m biegnącym wzdłuż granicy działki oraz drogą wewnętrzną. Szerokość drogi wewnętrznej wynosi 6,0 m. Nawierzchnię dróg wewnętrznych i placu manewrowego należy wykonać z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze grafitowym, na podsypce piaskowo-cementowej grub. 3cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 25cm i warstwie piasku grub. 20 cm oddzielonej geosiatką. Spadek o nachyleniu 1% kształtować w kierunku od osi drogi do jej skrajni. Droga wewnętrzna w miejscach oznaczonych na rysunku planu zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami będzie stanowiła drogę pożarową do projektowanego obiektu. Usytuowana jest w odległości 11m - 14,2m od wschodniej elewacji budynku i zakończona placem manewrowym o wymiarach 20m x 20m, oraz w odległości 5,5m - 14m od południowej elewacji budynku. 2) Parking. Na działce, od strony północnej i wschodniej zaprojektowano parking na samochody osobowe. Wymiary stanowisk 2,5 x 5,0 m oraz 2,3 x 5,0 m. Przy budynku wzdłuż drogi przewidziano miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych. Wymiary stanowisk 3,6 x 5,0 m. Stanowiska należy oznakować. Nawierzchnię parkingu należy wykonać jako przepuszczalną z ażurowych płyt betonowych 40 x 60 x 10cm w kolorze szarym, wypełnionych zagęszczonym kruszywem, ułożonych na podsypce piaskowej grub. 5cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 25cm oddzielonego geowłukniną. 3) Chodniki. Dojścia do budynku wykonać chodnikiem z płyt lub kostki betonowej grub. 6cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowej grub. 3 cm oraz piasku zagęszczonym grub. 20cm. Szerokość chodników wynosi min. 1,5 m. Przy kształtowaniu terenu w rejonie ścian budynku należy kierować się zasadą, że spadek kształtowanego terenu powinien być zawsze w kierunku od ściany budynku. Chodniki wykonać ze spadkiem 1% w kierunku przylegających terenów zielonych. 4) Krawężniki i obrzeża betonowe. Przewidziano powierzchniowe odwodnienie terenów utwardzonych. Krawężniki drogowe o wymiarach 20cm x 30cm i obrzeża betonowe 8cm x 30cm montować 0,5cm poniżej poziomu kostki. Pomiędzy drogą wewnętrzną i parkingami zastosować krawężnik 12cm x 25cm TYP B na poziomie równym z kostką i płytami ażurowymi. Na łukach stosować krawężniki łukowe o promieniu zgodnym z promieniami łuków pokazanych na rysunku. Krawężniki i obrzeża posadowić na ławach betonowych. 5) Zieleń. Na działce przewidziano fragmenty pod zieleń rekreacyjną. Wykonanie obsiań trawą, oraz nasadzeń drzew i krzewów ozdobnych wpłynie na wizualny wygląd projektowanego terenu oraz stworzy przyjazny klimat. Do obsady proponuje się: o drzewa liściaste ( Brzoza brodawkowata, Jarząb pospolity, Klon palmowy, Grab pospolity) o drzewa iglaste (Sosna gęstokwiatowa, Jodła górska), o krzewy liściaste (Irga pozioma, Dereń biały, Różanecznik, Pęcherznica kalinolistna, Kalina koralowa, Krzewuszka, Różanecznik gęsty, Tawuła japońska, Forsycja), o krzewy iglaste (Świerk biały, Jałowiec pospolity, Sosna górska karłowata), o rośliny płożące i okrywowe (Jałowiec płożący, Jałowiec rozesłany, Barwinek pospolity, Dąbrówka rozłogowa, Floks szydlasty), o rośliny wrzosowate ( Wrzos pospolity), o byliny, cebulowe i kłączowe (Lawenda wąskolistna, Funkia ogrodowa, Kosaciec syberyjski, Liliowiec ogrodowy,) o rośliny pnące (Wiciokrzew, Glicynia, Milin). Materiał szkółkarski powinien być zakupiony z bryłą korzeniową lub w pojemnikach, ponieważ zmniejsza to ryzyko, że rośliny nie przyjmą się. Przy ciągach komunikacyjnych pomiędzy miejscami parkingowymi proponuje się krzewy ozdobne liściaste i iglaste, rośliny płożące i okrywowe oraz byliny i kłączowe. Wzdłuż ogrodzenia zewnętrznego oraz na środku ronda przewidziano drzewa nie przekraczające trzech metrów wysokości. Drzewa mają charakter drzew alejowych. Do nasadzeń wybrano gatunki odporne, o małych wymaganiach glebowych. Donice z siatkobetonu w kolorze grafitowym, zlokalizowane przy wejściach do budynku oraz pomiędzy parkingiem i fontanną należy obsadzić płożącymi roślinami iglastymi. W projekcie przewidziano drewniane pergole z elementami żaluzjowymi oraz ogrodowe kraty żaluzjowe proste pod rośliny pnące zlokalizowane przy budynku przedszkola. Rośliny pnące sadzić przy pergolach i kratach ogrodowych. 6) Ogrodzenie wewnętrzne Wewnętrzne ogrodzenie z paneli z siatki zgrzewanej o wysokości 100 bez podmurówki należy wykonać jako wydzielenie placu zabaw dla dzieci wg. rozwiązań systemowych. Podwójne furtki z profili zamkniętych, wypełnienie z profili zimnogiętych zamkniętych 25 x 25 x 1,5mm na słupkach stalowych wg. rozwiązań systemowych. Ogrodzenie w kolorze ciemnym szarym lub grafitowym. 3.5. WPŁYW ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁEK NA OTOCZENIE: Projektowane zagospodarowanie działek nie tworzy zagrożeń dla środowiska naturalnego oraz higieny i zdrowia użytkowników. Projektowane obiekty nie zostały zaliczone do inwestycji mogących pogorszyć stan środowiska naturalnego. Obszar oddziaływania inwestycji mieści się w granicach obszaru objętego opracowaniem. 2. Obszar oddziaływania obiektu mieści się w całości na działce na której został zaprojektowany, stanowiącej własność Inwestora 3.6. INFORMACJA O WPISIE DO REJESTRU ZABYTKÓW: Teren inwestycji nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3.7. DANE O WPŁYWIE EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ: Działki przeznaczone pod inwestycje nie są objęte obszarem eksploatacji górniczej. 3.8. OPIS PRZEDMIOTÓW ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania i inne niezbędne informacje zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych ("stwiorb"), które wraz ze specyfikacją techniczną wyposażenia żłobka i przedszkola stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. 3.9 Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem oraz ich odbioru w szczególności w formie operatu kolaudacyjnego, wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. 3.10 Roboty musza być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami Prawa budowlanego 3.11 Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż, i branżowych tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.12 Użyte materiały oraz urządzenia musza mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3.13 Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót oraz zastosowanych materiałów. 3.14 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres - minimum 36 miesięcy (3 lata), liczone od dnia podpisania Protokołu ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 3.15 Wykonawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za usuniecie wad prawnych i fizycznych robót oraz dostarczonych materiałów w okresie równym okresowi udzielonej gwarancji liczonym od dokonania czynności odbioru końcowego. 3.16 Zamawiający zastrzega sobie wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu gwarancji. 3.17 W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 3.18 Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 3.19 Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności: 1) pokrywać koszty pobieranych mediów (woda, energia elektryczna, ogrzewanie, itp.) zużytych przy wykonywaniu robót, 2) zabezpieczyć i oznakować teren budowy przez cały czas trwania realizacji zadania oraz ponosić pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia terenu budowy, a po zakończeniu robót zewnętrznych uporządkować teren budowy. 3) zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. 4) zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i podwykonawców. 3.20 Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone zostały w Projekcie Umowy stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45223300-9,

45112723-9,

37535200-9,

45112710-5,

77310000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 19.08.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.H.U. Sochbud S.C. Grzeszczak Oktawian Nowicki Krystian, , ul. Polna 7, 96-500, Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2070731.71 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Stwierdzono konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1) zmianie ulega wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z postanowieniem § 7 ust. 1 umowy, który to zapis otrzymuje brzmienie: "Umowne wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia i zobowiązania zawarte w Umowie, wyraża się kwotą: 2.640.690,75 zł brutto (słownie: dwa miliony sześćset czterdzieści tysięcy złotych sześćset dziewięćdziesiąt złotych 75/100) (w tym podatek VAT = 23%, tj. 493.787,70zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt trzy tysiące siedemset osiemdziesiąt siedem złotych 70/100), z tego kwota 202.950,- zł brutto (słownie: dwieście dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2019 z Funduszu Pracy dotyczy Wyposażenia żłobka w ramach zadania "Budowa przedszkola w Wiskitkach - etap IV oraz utworzenie żłobka gminnego" oraz kwota 2.437.740,75 zł brutto (słownie: dwa miliony czterysta trzydzieści siedem tysięcy siedemset czterdzieści złotych 75/100) na zadanie "Budowa przedszkola w Wiskitkach etap IV oraz utworzenie żłobka gminnego." 2) przedmiotowe prace o których mowa w § 1 pkt 1 zostaną zakończone najpóźniej do dnia złożenia dokumentacji stanowiącej podstawę do uzyskania ostatecznej decyzji o udzielenie pozwolenia na użytkowanie. 3) postanowienie § 4 ust. 2 umowy nr 55/2019 z dnia 28.05.2019r. zmienionej aneksem nr 1 z dnia 26.06.2019r. otrzymuje brzmienie: "Przedmiot zamówienia realizowany będzie w terminie od dnia podpisania umowy do terminu określonego odpowiednio: a. Ostateczny termin wykonania robót budowlanych do dnia 31.07.2019 r. b. Termin uzyskania ostatecznej decyzji o udzieleniu pozwolenia na użytkowanie do dnia 20.09.2019r."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.