eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 560211295-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Brwinów: NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561109-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540124963-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510151662-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7382567, e-mail h.bak@brwinow.pl, faks 7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.36.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest NAPRAWA DRÓG GMINNYCH W ROKU 2019 w podziale na części: Część 1 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2. Część 2 - Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: Część 1 i 2: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem 1) Korytowanie: - wykonanie koryta na głębokość do 25 cm, - profilowanie i zagęszczenie dna koryta, - wywiezienie urobku na miejsce składowania. 2) Podbudowa: - wbudowanie podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 2/63, - rozkładanie warstwy kruszywa wraz z zagęszczeniem, - po zagęszczeniu warstwy 15 cm, - utrzymanie podbudowy w czasie trwania robót. Dotyczy części 2 UWAGA: Zamawiający przekaże Wykonawcy 100 ton betonu kruszonego stanowiącego jego własność do wykona podbudowy pod nawierzchnię drogi do posesji nr 23-24 w Falęcinie. 3) Nawierzchnia z destruktu: - przygotowanie i oczyszczenie podłoża, - rozłożenie i zagęszczenie destruktu asfaltowego o frakcji 0/32, grubości 10 cm. 4) Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją bitumiczną przy użyciu grysu kamiennego (dwukrotne utrwalenie): - dokładne oczyszczenie nawierzchni za pomocą sprzętu mechanicznego, - podwójne rozłożenie lepiszcza, - podwójne rozłożenie kruszywa: - frakcja 5 - 8 mm ilości kruszywa - warstwa dolna, - frakcja 2 - 5 mm ilości kruszywa - warstwa górna, - wałowanie. 5) Ubytki nawierzchni w okresie gwarancyjnym należy uzupełnić masą mineralno-bitumiczną wzmacniając ją emulsją bitumiczną z grysami. 2.1. Regulacja elementów urządzeń podziemnych (zasuw, hydrantów, studni itp.) do poziomu ulepszonej nawierzchni. 2.2. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego robotami. Dotyczy części 1 i 2 UWAGA: Zamawiający zastrzega, że w trakcie korytowania może okazać się, iż w miejscu wykonywania robót budowlanych istnieje właściwa podbudowa, której parametry techniczne będą spełniały wymagania niniejszego zamówienia. W związku z wystąpieniem takiej sytuacji w terenie zakres prac do wykonania będzie obejmował prace wymienione w ust.2 pkt 3-5. Zamawiający szacuje, że ilość istniejących podbudów, których parametry techniczne spełniają wymagania Zamawiającego stanowić będzie nie więcej niż 20 % powierzchni robót do wykonania. 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa ust. 1 i 2, wykaz dróg i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniki nr 7 do SIWZ. 3.1. Zamawiający (dot. części 1 i/lub 2) dopuszcza możliwość zmiany odcinka ulicy lub drogi na inny, który nie znajduje się w wykazie dróg do naprawy z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie będzie powodowała zmiany łącznej powierzchni robót do wykonania. 3.2. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca uzyska informacje o istniejącym uzbrojeniu w drogach przeznaczonych do naprawy (dot. części 1 i 2) od Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. z siedzibą w Brwinowie. 3.3. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 4. Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia - rozkładanie destruktu asfaltowego. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego, b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), lub inne dokumenty. 5. Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia na umowę o pracę ww. osób mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, itp). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. W trakcie realizacji zamówienia na każde żądanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty, stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę: a) o których mowa w ust. 4, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 7. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę o ile kadra pracownicza Wykonawcy nie będzie wystarczająca. 8. Nieprzedłożenie przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób, o których mowa w ust. 3. skierowanych do realizacji przedmiotu umowy, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. 9. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, określonych w ust. 4-8, Wykonawca zapłaci kare umowną w wysokości 50,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usług niezgodnie z umową. 10. W umowie z podwykonawcą powinny znaleźć się odpowiednie zapisy dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 11. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 1, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić zgodnie z postanowieniami ust. 3-5, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:

45233142-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Do dnia 30.09.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie miasta Brwinowa na powierzchni do 9 500 m2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o. , , ul. Szomańskiego 8 , 02-495, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 666045.00 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE



CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Odtworzenie nawierzchni dróg destruktem asfaltowym i podwójne utrwalenie powierzchniowe grysami i emulsją asfaltową na podbudowie z tłucznia betonowego - na terenie sołectw gminy Brwinów na powierzchni do 25 150 m2.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 18/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o. , , ul. Szomańskiego 8, 02-495, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1760806.35 PL.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zamawiający rezygnuje z wykonania części zamówienia objętego umową nr 272.40.2019 z dnia 18.07.2019 r. (dalej "Umowa") dotyczącego naprawy ulicy Zielonej w Brwinowie, na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca oświadcza, że nie zgłasza z tego tytułu żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przedmiotowa umowa nr 272.40.2019 z dnia 18.07.2019 r. przewiduje m. in. naprawę nawierzchni ulicy Zielonej w Brwinowie. Zamawiający przewidywał wykonanie w/w naprawy po zakończeniu prac przez Polską Spółkę Gazownictwa, która prowadzi zadanie inwestycyjne mające na celu przyłączenie do sieci gazowej obiektów zlokalizowanych w pasie drogowym ulicy Zielonej w Brwinowie. Decyzja nr 276/2019 Starosty Pruszkowskiego zatwierdzająca projekt budowlany Polskiej Spółki Gazownictwa i udzielająca pozwolenie na budowę została zaskarżona przez właściciela jednej z nieruchomości, Wojewoda Mazowiecki utrzymał decyzję w mocy, a następnie skarżący wystąpił na drogę sądową do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie. Obecnie trudno jest przewidzieć w jakim czasie postępowanie to zostanie zakończone. Niegospodarnym byłoby wykonanie naprawy w/ ulicy a następnie rozkopanie jej w celu wykonania sieci gazowej przez Polską Spółkę Gazownictwa. Wobec powyższego, Zamawiający postanowił odstąpić od realizacji części zamówienia dotyczącą naprawy ulicy Zielonej. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 3 konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.