eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 560210668-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Łódź: Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599669-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500192083-N-2018 z dnia 10-08-2018 r. i 500193556-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500267164-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000, ul. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 675 75 00, e-mail zam.publ@csk.umed.pl, faks 42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): http://www.csk.lodz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/58/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Parametry techniczne. 2. Zamówienie obejmuje 13 pakietów


II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

33140000-3,

33182300-2,

33171000-9,

33172000-6,

33111710-1,

33111730-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.09.2018-11.09.2019

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Atraumatyczne wkładki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 11/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Peters Surgical Polska Sp. z o.o. ul. Wenecka 12, 03-244 Warszawa, , , , , kraj/woj.

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 36594 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie ilości dostaw

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
3. Zwiększenie ilość asortymentu określonego w Pakiecie nr 2: Atraumatyczne wkładki do zacisków naczyniowych wynika z powodu wcześniejszego wykorzystania w całości umowy w ww. zakresie w związku ze zwiększonym kontraktem w zakresie realizacji zabiegów w krążeniu pozaustrojowym i została zwiększona ilość operacji zastawek i pomostowanie naczyń wieńcowych w ciągu roku . 4. Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami , których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie. Wartość zmiany zawarta w aneksie.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.