Ogłoszenie z dnia 2019-10-04
Ogłoszenie nr 560210668-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.
Łódź: Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki
Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 599669-N-2018 z dnia 2018-08-06 r.
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500192083-N-2018 z dnia 10-08-2018 r. i 500193556-N-2018 z dnia 13-08-2018 r.
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500267164-N-2018 z dnia 07-11-2018 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47214755900000,
ul. ul. Pomorska
251,
92-213
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 675 75 00, e-mail
zam.publ@csk.umed.pl, faks
42 678 92 68.
Adres strony internetowej (url): http://www.csk.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/58/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu specjalistycznego dla klinik kardiochirurgii, anestezjologii, pediatrii, hemodynamiki Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia został również szczegółowo przedstawiony w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Parametry techniczne. 2. Zamówienie obejmuje 13 pakietów
II.4) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
33140000-3,
33182300-2,
33171000-9,
33172000-6,
33111710-1,
33111730-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
11.09.2018-11.09.2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Atraumatyczne wkładki |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
11/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Peters Surgical Polska Sp. z o.o. ul. Wenecka 12, 03-244 Warszawa,
,
,
,
, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
10/09/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie ilości dostaw
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
3. Zwiększenie ilość asortymentu określonego w Pakiecie nr 2: Atraumatyczne wkładki do zacisków naczyniowych wynika z powodu wcześniejszego wykorzystania w całości umowy w ww. zakresie w związku ze zwiększonym kontraktem w zakresie realizacji zabiegów w krążeniu pozaustrojowym i została zwiększona ilość operacji zastawek i pomostowanie naczyń wieńcowych w ciągu roku .
4. Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, gdyż stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami , których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia: Cena jednostkowa netto i brutto ww. asortymentu nie ulega zmianie. Wartość zmiany zawarta w aneksie.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej nr 61 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Zakup wraz z dostawą 6 szt. rębaków w podziale na 5 zadań
- Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru (SSP) w Pawilonie D Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup i dostawa 2 szt. urządzeń do ochrony i monitorowania sieci.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa stołu operacyjnego oraz dermatomu z kontenerem.
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych j. u. dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej wraz z rozbudową systemu informatycznego.
- Dostawa próżniowego procesora tkankowego na potrzeby Zakładu Patomorfologii
- "Dostawa aparatu USG dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie"
- Dostawa zużywalnych materiałów stomatologicznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.