eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A.



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 560209175-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga Północ przy ul. 11 Listopada 15A w Warszawie" współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa i zmniejszenie emisyjności gospodarki, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 612442-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540246914-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510045802-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 17756000000000, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 590 28 13, e-mail ZAP_Warszawa@zus.pl, faks 22 590 21 07.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

450000/271/9/2019-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Inspektoratu ZUS Warszawa Praga-Północ przy ul. 11 Listopada 15A. Zakres prac obejmuje termomodernizację budynku, modernizację Sali Obsługi Klienta oraz modernizację sieci strukturalnej.


II.4) Główny kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV:

45312100-8,

45315600-4,

45331000-6,

45331200-8,

45332000-3,

45400000-1,

45453000-7,

45110000-1,

45331100-7,

45332300-6,

45332200-5,

45231300-8,

45311200-2,

45317300-5,

45331210-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
10.03.2020 r. - 01.09.2021 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 10/03/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ZAB-BUD Sp. z o.o., warszawa@zab-bud.pl, ul. Nowosielecka 14a/2, 00-466, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 16063171.05 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/10/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wykonanie robót budowlanych polegających na demontażu kątowników stalowych z muru, o wymiarach 115x75x5mm wraz z ich transportem. Zmiana wartości umowy o kwotę 17 779,19 zł + podatek VAT 23%.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rozszerzenie zakresu prac spowodowane zostało ujawnieniem wcześniej niemożliwej do przewidzenia przeszkody, bez usunięcia której nie jest możliwa prawidłowa realizacja umowy. Po demontażu cegły elewacyjnej ujawniono, nie wskazane w dokumentacji technicznej profile konstrukcyjne podtrzymujące cegłę elewacyjną, trwale dokręcone śrubami do żelbetonowych wieńców ścian nośnych. Pozostawienie profili uniemożliwiałoby prawidłowe wykonanie wszystkich warstw projektowanej nowej elewacji. Wartość zmiany jest niższa niż 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.