Ogłoszenie z dnia 2020-10-21
Ogłoszenie nr 560206790-N-2020 z dnia 21-10-2020 r.
Szczecin: Wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 581433-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510201455-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Krajowy numer identyfikacyjny 81006093700000,
ul. Narutowicza
17B,
70-240
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
26 1452026, e-mail
rziszczecin.przetargi@ron.mil.pl, faks
26 1452024.
Adres strony internetowej (url): http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Organizacyjna MON
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):56/RB/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na "Budowie zabezpieczeń ppoż. w budynkach nr 2, 4, 7, 9, 19 i 21 w Trzebiatowie" (decyzja DWOP nr 30/D/2014 z dnia 22.12.2014r.) (PKOB 1274, 1273). Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 2/O/2019 z dnia 24.01.2019r. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlanych i projektach wykonawczych; b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) Przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu robót dla każdego budynku (6 szt.): a) przygotowaniu terenu i przyłączenia obiektów do sieci w tym: o wykonanie przyłącza wodociągowego do budynku po trasie istn. i włączenie do istn. Wodociągu; b) budowa obiektów podstawowych w tym: o robót przygotowawczych, rozbiórkowych i demontażowych - stolarki drzwiowej i okiennej, ścian działowych, schodów zewnętrznych, krat; o wydzielenie ppoż. klatek schodowych, wykonanie ścianek działowych i zamurowań; o wymianę stolarki okiennej z obróbką otworów; o montaż parapetów; o wykucie otworu w stropie klatki schodowej i dachu; o montaż okna oddymiającego połaciowego - klap odymiających klatkę schodową; o wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i części wewnętrznej; o wykonanie schodów zewnętrznych żelbetowych z balustradą, obłożenie gresem; o wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowych ścian fundamentowych w miejscu schodów zewnętrznych; o wykonanie kanały wentylacyjnego z montażem klap ppoż.; o montaż kraty wewnętrznej w oknach klatki schodowej; o dostosowanie wysokości balustrad schodowych do wysokości normowej, montaż podchwytów; o montaż bramki uchylnej antypanicznej; c) robót sanitarnych w tym: o rozdzielenie wewnętrznej instalacji wodociągowej od projektowanej instalacji hydrantowej oraz bytowej; o opomiarowanie przyłącza wody do budynku; o wykonanie nowej instalacji hydrantowej, hydranty ppoż. w szafkach natynkowych; d) robót elektrycznych w tym: o montaż central oddymiających klatki schodowe z podłączeniem do rozdzielnicy głównej, czujki dymu; o wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego korytarzy i klatek schodowych, pomieszczeń toalet, przebieralni i szatni; o wykonanie zasilenia presostatów; e) wyposażenia w tym: o montaż oznakowania ewakuacyjnego; o montaż gaśnic proszkowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną - zgodnie z wytycznymi Zamawiającego (zał. nr 17 do SIWZ) oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 - to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 701). (sposób postępowania z odpadami został określony w § 4 wzoru umowy). 3) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując stan obiektu przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). Dokumentacja fotograficzna (12-18 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 4) Wykonawca wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych przyłączy wodociągowych potwierdzoną przez geodetę. 5) Wykonawca jest zobowiązany dopełnić wszystkich formalności wskazanych w decyzji o pozwoleniu na budowę w oparciu o udzielone przez Zamawiającego Pełnomocnictwo 6) Wykonawca wykona instrukcję: bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) - Rozdział 2, § 6.1. instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji związanych z tym obiektem. 7) Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. 8) Wykonawca dokona oznaczenia instalacji i rurociągów, opisze zawory i urządzenia.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45223000-6,
45111300-1,
45232121-6,
45232460-4,
45300000-0,
45311200-2,
45343000-3,
45400000-1,
45421000-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres 210 dni od daty przekazania terenu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/09/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 35 543,59 zł brutto
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 35 543,59 zł brutto
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Podczas realizacji robót stwierdzono konieczność wykonania robót budowlanych dodatkowych, zamiennych w branży budowlanej (wymiana stolarki drzwiowej, montaż dodatkowej armatury hydraulicznej) niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu w związku z wykonywaniem powierzonych zadań w zakresie funkcjonowania pomieszczeń modernizowanych obiektów oraz bezpieczeństwa pożarowego budynków.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wyposażenia platformy treningowej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego pn. Budowa Polskiego Ośrodka Szkoleniowego Ratownictwa Morskiego w Szczecinie
- Dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia dla USK-2
- Remont pokoi w Domu Studenckim nr 1 w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych na terenie miasta Szczecin w podziale na dwie części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwacyjne budowlano-sanitarne oraz drobne prace remontowe budowlano-sanitarne w budynkach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Budowa oświetlenia wewnętrznego stadionu sportowego w Osjakowie
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.