eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 560206388-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Łódź: Remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545520-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510135897-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000158300000, ul. al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6312027, 6312019, e-mail katarzyna.rybczynska@p.lodz.pl, office.so@adm.p.lodz.pl, faks 42 6364177.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OA.ZP.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont połaci dachowej w VIII Domu Studenta Politechniki Łódzkiej. Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, roboty remontowe dachu oraz ocieplenie dachu. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji projektowej, na którą składa się przedmiar robót, w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający informuje, że udostępniony przedmiar robót pełni funkcję wyłącznie pomocniczą i informacyjną, a jego celem jest ułatwienie Wykonawcy sporządzenia oferty przetargowej. Stanowi on część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie może być dla Wykonawcy wprost podstawą do obliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z wykonywaniem czynności i obowiązków wynikających ze Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), obowiązujących przepisów prawa, a także z warunków prowadzenia robót. Zakres prac obejmuje ponadto sprzątanie, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Teren prowadzenia robót powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. Zakres robót obejmuje również utrzymanie stałej czystości wszystkich remontowanych powierzchni, usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów oraz śmieci powstałych na skutek realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zabezpieczenie oraz oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. Wywóz śmieci i innych odpadów winien być dokonywany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia projekt organizacji i zabezpieczenia robót w czasie trwania budowy. Po stronie Wykonawcy leżą koszty organizacji terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty związane z realizacją budowy, w szczególności koszty zabezpieczenia i ogrodzenia terenu pod zaplecze budowy i składu materiałów, koszty uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, koszty ochrony mienia, wywozu i utylizacji materiałów, a także inne koszty, które mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidziane przez Wykonawcę na etapie złożenia oferty, niezbędne do realizacji zamówienia. Po stronie Wykonawcy leżą wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z Dokumentacji projektowej, jak również w niej nieujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. W przypadku, gdy w Dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w Dokumentacji. Przed wykonaniem wyceny Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na wymienionym w Specyfikacji obiekcie: VIII Dom Studenta Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy ul. Radwańskiej 40/42, w celu szczegółowego sprawdzenia warunków wykonania zamówienia, dokładnego sprawdzenia Dokumentacji projektowej oraz porównania z przedmiarami robót. Wizja lokalna obiektu do odbycia po uprzednim umówieniu telefonicznym konkretnej daty i godziny pod numerem telefonu - 606 909 070. Wizja odbędzie się przy zachowaniu należytych środków bezpieczeństwa epidemicznego. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. Zamawiający informuje, iż prace będą wykonywane w czynnym obiekcie zakwaterowania zbiorowego, w związku z tym muszą być prowadzone w sposób możliwie jak najmniej zakłócający spokój mieszkańców i niepowodujący zagrożeń dla życia i mienia przebywających w obiekcie osób.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261900-3,

45321000-3,

45410000-4,

45332300-6,

45261210-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 24 lipca 2020 roku do dnia 10 września 2020 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmiana umowy dotyczy wykonania dodatkowych robót budowlanych, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę brutto 55 557,90 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotu umowy wystąpiła konieczność realizacji przez Wykonawcę robót dodatkowych, wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Dokumentacja projektowa na którą składa się przedmiar robót oraz STWiOR, opisująca przedmiot zamówienia i stanowiąca integralną część SIWZ). Konieczność wykonania robót dodatkowych, integralnie związanych z zamówieniem podstawowym, ujawniła się w czasie realizacji zamówienia i wynikła z sytuacji niemożliwej do przewidzenia na etapie przygotowania SIWZ, przy zachowaniu przez Zamawiającego należytej staranności. Zakres rzeczowy robót dodatkowych dotyczył: konieczność zerwania dodatkowych warstw papy, likwidacji obróbek blacharskich znajdujących się pod połacią dachową na ogniomurach z turbowentami oraz zastosowanie izoklinów i listew dociskowych na wszystkich ogniomurach. Zaszła również konieczność tymczasowej likwidacji podpór instalacji telekomunikacyjnej i ponownego jej montażu. Roboty te są z punktu widzenia wymogów prawa budowlanego niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Zamawiający uznał za konieczne i niezwłoczne wykonanie ww. robót w celu zapewnienia i utrzymania odpowiednich warunków socjalno-bytowych. Bez nich Wykonawca nie byłby w stanie należycie wykonać umowy o zamówienie podstawowe. Ponadto wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.