Ogłoszenie z dnia 2020-10-09
Ogłoszenie nr 560197172-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.
Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602378-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500234726-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000,
ul. ul. Piramowicza
32,
47-200
Kędzierzyn-Koźle, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 40 34 451, e-mail
zp@kedzierzynkozle.pl, faks
77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.1.91.2018.AH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) drogowe, 2) elektryczne: oświetlenie uliczne, przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, 3) sanitarne: kanalizacja deszczowa oraz sieć wodociągowa, 4) teletechniczne, 5) nasadzenia i wycinka. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29. ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty drogowe, - roboty sanitarne - sieć kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa, - roboty elektryczne - oświetlenie uliczne, przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, - roboty telekomunikacyjne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy - branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, projekt stałej organizacji ruchu, STWiORB sporządzona przez firmę "GRAMAR" Sp. z o.o. z siedzibą w Lublińcu (42-700), ul. Chłopska 15 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. 4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia:
1) termin przekazania placu budowy - do 150 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy;
2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 180 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
24/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o. ,
prdim-kk@wp.pl ,
ul. Kłosowa 4,
47-206,
Kędzierzyn-Koźle , kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
1.W pkt IV.3) wskazano wartość zamówienia.
2.Wartość umowy pierwotnej: 2 180 175,00 zł brutto.
3.Wartość umowy po zmianie (aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r.): 2 189 737,75 zł brutto.
4.Wartość umowy po zmianie (aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r.): 2 221 913,05 zł brutto.
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/05/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Aneks nr 1/2019 z dn. 07.05.2019r. §2 ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie: 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 23.06.2019r. §6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (..) na kwotę: 2189737,75 zł słownie: dwa miliony sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści siedem zł 75/100 z uwzględnieniem finansowania i płatności jak niżej: a) w roku 2018 - płatne do kwoty 80000,00zł (brutto) b)(..) Aneks nr 2/2019 z dn. 19.06.2019r. §6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: 1.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 2221913,05 zł słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset trzynaście zł 05/100 (..)
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie inwestycyjne związane z przebudową ulicy Korfantego, w trakcie której wystąpiły utrudnienia mające wpływ na zwiększenie zakresu prac oraz na terminowość wykonania zadania.
1. W piśmie nr PRDiM Sp. z o.o./24/12/2918 z dnia 20.12.2018r. wykonawca poinformował Zamawiającego o kolizji montowanego kolektora kanalizacji deszczowej z istniejącym wodociągiem żeliwnym. Na tą okoliczność został sporządzony protokół konieczności nr 1/2019 z dnia 5.02.2019r., w którym Zamawiający potwierdził potrzebę przebudowy odcinka sieci wodociągowej oraz ustalił jej zakres i koszty wynoszące 3.424,98 zł brutto. Utrudnienia te spowodowały 3-dniowe opóźnienie robót.
2. W kolejnym piśmie z dnia 22.01.2019r. Wykonawca poinformował o kolizji przebudowywanej drogi, w tym również chodnika i parkingu z osadzoną zbyt płytko kanalizacją teletechniczną na odcinku ok. 85 mb. W protokole konieczności nr 2/2019 z dnia 8 kwietnia 2019r. Zamawiający potwierdził zakres niezbędnej przebudowy instalacji teletechnicznej oraz jej koszty wynoszące 6.137,77 zł brutto. Utrudnienia te spowodowały 5-dniowe opóźnienie robót.
3. W piśmie z dnia 24.04.2019r. Wykonawca opisuje utrudnienia przytaczając następujące okoliczności:
1) w dniach od 5.01.2019r. do 15.01.2019r. oraz od 23.01.2019r. do 11.02.2019r. (łącznie przez 31 dni) wystąpiły warunki pogodowe niepozwalające na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót;
2) zmiany projektowe w zakresie wjazdu na teren nieruchomości przy skrzyżowania ulicy Korfantego z ulicą Krzywoustego (działka nr 3420/116) w trakcie realizowanych robót drogowych. Utrudnienia te spowodowały 4-dniowe opóźnienie robót.
Wobec powyższego Wykonawca zwraca się w cyt. piśmie do Zmawiającego o wydłużenie terminu realizacji zadania do dnia 30.06.2019r.
Zamawiający uznał powyższe okoliczności za zasadne i po zbilansowaniu opóźnień spowodowanych nimi ostatecznie wyraził zgodę na wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o 43 dni kalendarzowe (3+5+31+4 dni), tj. do dnia 23.06.2019r. Zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wartość robót na przedmiotowym zadaniu wzrośnie o kwotę łączną wynoszącą 9.562,75 zł. brutto (7.774,59 zł netto + VAT).
Aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r.
Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie inwestycyjne związane z przebudową ulicy Korfantego, w trakcie której zaistniała konieczność dokonania zmian zakresu części robót.
1. Zgodnie z treścią pisma z dnia 11.06.2019r. Wykonawcy zadania, w wyniku prowadzonych robót drogowych zaistniała konieczność nawiązania nawierzchni 8 chodników oraz 2 zjazdów do wybudowanych ciągów komunikacyjnych. Wartość tych prac, po zweryfikowaniu przez inspektora nadzoru, wyniosła 4.517,71 zł netto. Ponadto, w związku z wnioskiem Spółki R.E.AGRICOLA z Kędzierzyna-Koźla ws. zachowania możliwości parkowania pojazdów przed sklepem "Stokrotka" skorygowano obszar pasa zieleni przy ul. Korfantego. W wyniku tego ulega zmniejszeniu zakres prac a wartość robót drogowych zostaje skorygowana o kwotę -1.097,63 zł netto.
2. W wyniku dokonanej inwentaryzacji geodezyjnej ustalono, że zabudowane na instalacji ciepłowniczej prefabrykowane łupiny kanałowe w dostatecznym stopniu zabezpieczają preizolowane przewody ciepłownicze pod realizowaną drogą. W wyniku odstąpienia od zabudowy stalowej rury zabezpieczającej ww. instalację wartość zadania została skorygowana o kwotę -7.283,43 zł netto.
3. Zgodnie z treścią ugody majątkowej nr 2019/UP/TDS/NMG/06921 z dnia 21.03.2019r., zawartej z TAURON Dystrybucja Serwis S.A. z Wrocławia, Gmina zobowiązała się do zabudowania studzienek elektrycznych w miejscach likwidowanych latarń przy ul. Korfantego. Zakres tych prac nie był objęty przedmiotową umową a ich wartość została ustalona na kwotę 29.572,13 zł netto.
4. Wg dokumentacji projektowej, będąca w kolizji z nowym ciągiem komunikacyjnym, studzienka teletechniczna winna zostać przesunięta w nowe miejsce. Pismem z dnia 30.05.2019r. Wykonawca robót poinformował Zamawiającego o złym stanie technicznym tej studzienki i konieczności wymiany na nową. Jej wartość została ustalona na kwotę: 450 zł netto. Zamawiający uznał powyższe okoliczności za zasadne. Po zweryfikowaniu kosztorysów ustalono łączną wartość przedmiotowych zmian na 26.158,78 zł netto + VAT, tj. 32.175,30 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany w umowie:
Aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r. - termin realizacji, wynagrodzenie umowne - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1 i 3 w zw. z ust. 4 pkt 1 umowy.
Aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r. - wynagrodzenie umowne - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1 i 2 umowy.
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Budowa ul. Modrzewiowej - budowa drogi oraz ciągu pieszo-rowerowego
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w II półroczu 2024 roku
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w roku 2024
- Przebudowa ul. Tadeusza Kościuszki w Kędzierzynie-Koźlu
- Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
- Modernizacja nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wiklinowej - B.O. (etap I i II)
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu wokół zalewu w Strykowie
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Remontu Alei Niepodległości w Sopocie na odcinku od skrzyżowania z ulicą 23 Marca do skrzyżowania z ulicą Andersa
- Budowa ulicy Mieszka I, al. Jana Pawła II, ulicy Jana III Sobieskiego i ulicy Stefana Batorego w Pyskowicach
- Budowa sieci wodociągowej w działce nr ew. 478/6 w ulicy bocznej od ul. Brukowej w Stanisławowie Pierwszym
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 2021L Kajetanówka - Zalesie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.