eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-09

Ogłoszenie nr 560197172-N-2020 z dnia 09-10-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602378-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500234726-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.91.2018.AH

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) drogowe, 2) elektryczne: oświetlenie uliczne, przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, 3) sanitarne: kanalizacja deszczowa oraz sieć wodociągowa, 4) teletechniczne, 5) nasadzenia i wycinka. 2. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29. ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: - roboty drogowe, - roboty sanitarne - sieć kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa, - roboty elektryczne - oświetlenie uliczne, przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, - roboty telekomunikacyjne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: cz. III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, cz. II Istotne postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa: projekt budowlany, projekt wykonawczy - branża drogowa, sanitarna, elektryczna, teletechniczna, projekt stałej organizacji ruchu, STWiORB sporządzona przez firmę "GRAMAR" Sp. z o.o. z siedzibą w Lublińcu (42-700), ul. Chłopska 15 wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ stanowiące integralną częścią SIWZ. 4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1. Wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) termin przekazania placu budowy - do 150 dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy; 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 180 dni kalendarzowych liczonych od daty przekazania placu budowy.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ul. Korfantego w ramach zadania PT i przebudowa ul. Korfantego w Kędzierzynie-Koźlu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/09/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych Sp. z o.o. , prdim-kk@wp.pl , ul. Kłosowa 4, 47-206, Kędzierzyn-Koźle , kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1913037.43 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

1.W pkt IV.3) wskazano wartość zamówienia. 2.Wartość umowy pierwotnej: 2 180 175,00 zł brutto. 3.Wartość umowy po zmianie (aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r.): 2 189 737,75 zł brutto. 4.Wartość umowy po zmianie (aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r.): 2 221 913,05 zł brutto.



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/05/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Aneks nr 1/2019 z dn. 07.05.2019r. §2 ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie: 2) termin realizacji przedmiotu zamówienia - do dnia 23.06.2019r. §6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (..) na kwotę: 2189737,75 zł słownie: dwa miliony sto osiemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści siedem zł 75/100 z uwzględnieniem finansowania i płatności jak niżej: a) w roku 2018 - płatne do kwoty 80000,00zł (brutto) b)(..) Aneks nr 2/2019 z dn. 19.06.2019r. §6 ust. 1 otrzymuje brzmienie: 1.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 ustala się, w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagrodzenia ryczałtowego brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT) na kwotę: 2221913,05 zł słownie: dwa miliony dwieście dwadzieścia jeden tysięcy dziewięćset trzynaście zł 05/100 (..)

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r. Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie inwestycyjne związane z przebudową ulicy Korfantego, w trakcie której wystąpiły utrudnienia mające wpływ na zwiększenie zakresu prac oraz na terminowość wykonania zadania. 1. W piśmie nr PRDiM Sp. z o.o./24/12/2918 z dnia 20.12.2018r. wykonawca poinformował Zamawiającego o kolizji montowanego kolektora kanalizacji deszczowej z istniejącym wodociągiem żeliwnym. Na tą okoliczność został sporządzony protokół konieczności nr 1/2019 z dnia 5.02.2019r., w którym Zamawiający potwierdził potrzebę przebudowy odcinka sieci wodociągowej oraz ustalił jej zakres i koszty wynoszące 3.424,98 zł brutto. Utrudnienia te spowodowały 3-dniowe opóźnienie robót. 2. W kolejnym piśmie z dnia 22.01.2019r. Wykonawca poinformował o kolizji przebudowywanej drogi, w tym również chodnika i parkingu z osadzoną zbyt płytko kanalizacją teletechniczną na odcinku ok. 85 mb. W protokole konieczności nr 2/2019 z dnia 8 kwietnia 2019r. Zamawiający potwierdził zakres niezbędnej przebudowy instalacji teletechnicznej oraz jej koszty wynoszące 6.137,77 zł brutto. Utrudnienia te spowodowały 5-dniowe opóźnienie robót. 3. W piśmie z dnia 24.04.2019r. Wykonawca opisuje utrudnienia przytaczając następujące okoliczności: 1) w dniach od 5.01.2019r. do 15.01.2019r. oraz od 23.01.2019r. do 11.02.2019r. (łącznie przez 31 dni) wystąpiły warunki pogodowe niepozwalające na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót; 2) zmiany projektowe w zakresie wjazdu na teren nieruchomości przy skrzyżowania ulicy Korfantego z ulicą Krzywoustego (działka nr 3420/116) w trakcie realizowanych robót drogowych. Utrudnienia te spowodowały 4-dniowe opóźnienie robót. Wobec powyższego Wykonawca zwraca się w cyt. piśmie do Zmawiającego o wydłużenie terminu realizacji zadania do dnia 30.06.2019r. Zamawiający uznał powyższe okoliczności za zasadne i po zbilansowaniu opóźnień spowodowanych nimi ostatecznie wyraził zgodę na wydłużenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o 43 dni kalendarzowe (3+5+31+4 dni), tj. do dnia 23.06.2019r. Zgodnie z kosztorysami inwestorskimi wartość robót na przedmiotowym zadaniu wzrośnie o kwotę łączną wynoszącą 9.562,75 zł. brutto (7.774,59 zł netto + VAT). Aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r. Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje zadanie inwestycyjne związane z przebudową ulicy Korfantego, w trakcie której zaistniała konieczność dokonania zmian zakresu części robót. 1. Zgodnie z treścią pisma z dnia 11.06.2019r. Wykonawcy zadania, w wyniku prowadzonych robót drogowych zaistniała konieczność nawiązania nawierzchni 8 chodników oraz 2 zjazdów do wybudowanych ciągów komunikacyjnych. Wartość tych prac, po zweryfikowaniu przez inspektora nadzoru, wyniosła 4.517,71 zł netto. Ponadto, w związku z wnioskiem Spółki R.E.AGRICOLA z Kędzierzyna-Koźla ws. zachowania możliwości parkowania pojazdów przed sklepem "Stokrotka" skorygowano obszar pasa zieleni przy ul. Korfantego. W wyniku tego ulega zmniejszeniu zakres prac a wartość robót drogowych zostaje skorygowana o kwotę -1.097,63 zł netto. 2. W wyniku dokonanej inwentaryzacji geodezyjnej ustalono, że zabudowane na instalacji ciepłowniczej prefabrykowane łupiny kanałowe w dostatecznym stopniu zabezpieczają preizolowane przewody ciepłownicze pod realizowaną drogą. W wyniku odstąpienia od zabudowy stalowej rury zabezpieczającej ww. instalację wartość zadania została skorygowana o kwotę -7.283,43 zł netto. 3. Zgodnie z treścią ugody majątkowej nr 2019/UP/TDS/NMG/06921 z dnia 21.03.2019r., zawartej z TAURON Dystrybucja Serwis S.A. z Wrocławia, Gmina zobowiązała się do zabudowania studzienek elektrycznych w miejscach likwidowanych latarń przy ul. Korfantego. Zakres tych prac nie był objęty przedmiotową umową a ich wartość została ustalona na kwotę 29.572,13 zł netto. 4. Wg dokumentacji projektowej, będąca w kolizji z nowym ciągiem komunikacyjnym, studzienka teletechniczna winna zostać przesunięta w nowe miejsce. Pismem z dnia 30.05.2019r. Wykonawca robót poinformował Zamawiającego o złym stanie technicznym tej studzienki i konieczności wymiany na nową. Jej wartość została ustalona na kwotę: 450 zł netto. Zamawiający uznał powyższe okoliczności za zasadne. Po zweryfikowaniu kosztorysów ustalono łączną wartość przedmiotowych zmian na 26.158,78 zł netto + VAT, tj. 32.175,30 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiany w umowie: Aneks nr 1 z dnia 07.05.2019r. - termin realizacji, wynagrodzenie umowne - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1 i 3 w zw. z ust. 4 pkt 1 umowy. Aneks nr 2 z dnia 19.06.2019r. - wynagrodzenie umowne - podstawa prawna wskazana w aneksie: art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz §15 ust. 1 pkt 1 i 2 umowy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.