eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Remont drogi gminnej 340476K Siekierczyna - Podlas w km od 0+000,00 do km 3+030,00 w miejscowości Siekierczyna, Gmina Limanowa



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05

Ogłoszenie nr 560192401-N-2020 z dnia 05-10-2020 r.

Limanowa: Remont drogi gminnej 340476K Siekierczyna - Podlas w km od 0+000,00 do km 3+030,00 w miejscowości Siekierczyna, Gmina Limanowa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526221-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540059767-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510087374-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Limanowa, Krajowy numer identyfikacyjny 49189236300000, ul. ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 18 337 22 52, e-mail sekretariat@gminalimanowa.pl, faks +48 18 337 13 37.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/uglimanowa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej 340476K Siekierczyna - Podlas w km od 0+000,00 do km 3+030,00 w miejscowości Siekierczyna, Gmina Limanowa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Or.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont drogi gminnej K340476 Siekierczyna - Podlas w km 0+000 - 3+030, który obejmował będzie: - roboty ziemne, przygotowawcze i rozbiórkowe, - odtworzenie dolnej i górnej warstwy podbudowy, - odtworzenie nawierzchni bitumicznej, - profilowanie i zagęszczenie podłoża, - renowację, czyszczenie rowów, przepustów pod drogą i zjazdami, - uzupełnienie poboczy kruszywem, powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysem kamiennym, - remont i wymiana barier stalowych, - remont i wymiana przepustów pod drogą i zajazdami, uzupełnienie uszkodzeń materiałem kamiennym, betonowym, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. - zabezpieczenie kolidującej z drogą sieci gazowej (w załączeniu warunki techniczne PSG sp. z o.o. Tarnów). U W A G A !!! Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nieotrzymania środków z budżetu państwa. UWAGI KOŃCOWE. 1. Wszystkie roboty prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną w drogownictwie, wytycznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami BHP zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonaniu robót budowlanych (Dz.U. z 2003r, Nr 47, poz. 401) oraz w sposób nieuciążliwy dla właścicieli sąsiednich posesji, wszelkie prace prowadzić pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia budowlane, wszystkie wymiary podane w projekcie/przedmiarze robót sprawdzić na budowie przed zamówieniem materiału, stosować wyłącznie materiały budowlane i wykończeniowe dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, podczas realizacji inwestycji, w razie uzasadnionej konieczności prowadzenia robót w rozbieżności z przyjętymi założeniami projektowymi, niezwłocznie skontaktować się z projektantem w celu dokonania niezbędnych korekt, a po zakończeniu prac budowlano-montażowych i terenowych, teren w obrębie budowy należy uporządkować. 2. Wykonawca robót musi zorganizować proces budowlany tak, aby swoimi działaniami nie doprowadzić do uszkodzenia nawierzchni lub konstrukcji dróg nie objętych bezpośrednio robotami nawierzchniowymi, w szczególności chodzi tutaj o odcinki dróg gminnych, po których Wykonawca będzie się poruszał sprzętem ciężkim. Jeśli w wyniku działań Wykonawcy robót dojdzie do uszkodzenia konstrukcji bądź nawierzchni odcinków dróg, na których nie są prowadzone przez niego roboty nawierzchniowe, Wykonawca robót będzie zobowiązany w ramach realizowanego zadania odtworzyć zniszczone elementy dróg bez prawa do dodatkowej zapłaty. W związku z powyższym Wykonawca robót przed rozpoczęciem prac wykona dokładną inwentaryzację fotograficzną lub inną (uzgodnioną z Zamawiającym) stanu dróg gminnych, z których będzie korzystał (na całej ich długości) w związku z zawartą umową o roboty budowlane. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty: dokumentacja techniczna, przedmiar robót budowlanych oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45220000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin realizacji zamówienia: 30.09.2020 rok

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Dokonano zmiany poprzez zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie do 15% wynagrodzenia umownego, w związku z koniecznością wykonania robót dodatkowych.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Dokonanie zmiany w umowie jest uzasadnione koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do zakończenia zadania. Zmianie ulega zakres robót określony w kosztorysie ofertowym Wykonawcy stanowiącym integralną część umowy zgodnie ze sporządzonym kosztorysem robót dodatkowych. Zmiany w umowie uzasadnione są koniecznością wykonania robót dodatkowych(na podstawie protokołu konieczności spisanego w dniu 28.08.2020 r. i kosztorysu ofertowego): 1. konieczność poszerzenia drogi z wykonaniem nawierzchni bitumicznej od końca działki nr 804 do cmentarza; 2. remont przepustów na odcinku 60 m; 3. umocnienie dna rowu korytkami betonowymi. Wartość robót dodatkowych: 66.085,50 złotych brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Kwota umowy po zmianie aneksem nr 1 - 1.532.579,54 zł netto. Termin realizacji zamówienia po zmianie aneksem nr 1: 30.10.2020 rok.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.