eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-11

Ogłoszenie nr 560191566-N-2019 z dnia 11-09-2019 r.

Starachowice: Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511944-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510048266-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, Krajowy numer identyfikacyjny 29100989200000, ul. ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48412738275, e-mail zamowienia@starachowice.eu, faks 41 274-63-05.
Adres strony internetowej (url): https://starachowice.eu/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.11.2019.PMag

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są naprawy, konserwacje jako roboty remontowe instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania oraz centralnej ciepłej wody: naprawy i wymiany wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, gazowej i ciepłej wody, sprawdzenie stanu instalacji wodnych z usunięciem nieszczelności, uszczelnienie zaworów wodnych występujących w instalacji do zaworów odcinających w mieszkaniach oraz ich wymiana, udrażnianie, uszczelnianie pionów, poziomów kanalizacyjnych i rur odpowietrzających, likwidacja przecieków, udrażnianie studzienek kanalizacyjnych (w granicach własności nieruchomości), udział w okresowych kontrolach stanu technicznego suchych pionów i urządzeń p.poż. oraz usuwanie stwierdzonych usterek i nieprawidłowości, konserwacja zaworów czerpalnych przy zdrojach ulicznych, okresowe wykonywanie przeglądów technicznych instalacji gazowych w myśl przepisów Prawa Budowlanego, sporządzanie stosownej dokumentacji z tego zakresu, wykonanie konserwacji rur, zaworów i usuwanie ich nieszczelności, wykonywanie konserwacji, napraw i przeglądów instalacji gazowych w mieszkaniach, wykonywanie doraźnych i okresowych prób szczelności instalacji gazowych, konserwacja i naprawy instalacji i urządzeń c.o. i c.c.w. łącznie z uszczelnieniem zaworów grzejnikowych, uzupełnianie izolacji na instalacjach, odpowietrzanie instalacji c.c.w. i c.o. łącznie z grzejnikami, płukanie grzejników, udrażnianie pionów i gałązek grzejnikowych, inne naprawy i konserwacje w lokalach gminnych według potrzeb i wskazań Zamawiającego, przyjmowanie zgłoszeń (awarii od mieszkańców w ww. zakresie w dni robocze oraz wolne od pracy na II -ej i III -ej zmianie. Naprawy bieżące i konserwacje dotyczą niżej wymienionych budynków gminy Starachowice (380 lokali): ul. Bugaj 7, 9, 11, 11a, 15, 20, 22, 24, 26, 38, 39, 40, 41, ul. Robotnicza 1, 2, 4, 10, 14, ul. Widok 3, 8, 10, 12, 14, ul. Hutnicza 8, 13, 15, 15a, ul. Konstytucji 3 Maja 17, ul. Leśna 13, 27, ul. Kościelna 22, 52b, ul. M. Piłsudskiego 5, 35 , 94, 104, ul. Iłżecka 103 a, ul. Rynek 12, ul. Podgórze 107, ul. Targowa 11, ul. Ostrowiecka 21a, 21b, 107, 114, ul. Radomska 51, ul. M. Curie - Skłodowskiej 18, ul. Polna 47, ul. Boczna 42, budynki Wspólnot Mieszkaniowych, w których gmina posiada lokale komunalne - 469. Wartość wynagrodzenia za usługi objęte przedmiotem zamówienia, nie może przekroczyć kwoty określonej w pkt. 1 wzoru umowy tj. - 80.000,00 zł w tym 40 % winno być przeznaczone na materiały i sprzęt potrzebne do realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest: 1. wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających wymogom określonym w obowiązujących przepisach, 2. zapewnić całodobową obsługę w zakresie zleceń awaryjnych (dyżury na II i III zmianie oraz w dni wolne od pracy), 3. uporządkować teren po zakończeniu usług objętych bieżącym zleceniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z wykonywaniem robót instalacyjnych gazowych, wodnych, kanalizacyjnych i c.o.


II.4) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30.10.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Naprawy bieżące, konserwacje i usuwanie awarii w zakresie robót instalacyjnych w lokalach stanowiących własność gminy Starachowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/03/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

P.P.U.H. "SPEC" s. c., Artur Śliwa i Wiesław Zawłocki, , ul. Relaksowa 51, 27-230, Brody, kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 182345.00 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zlecenie Wykonawcy realizacji niezbędnego dodatkowego zakresu robót instalacyjnych o wartości ok. 99.900,00 zł.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zlecenie Wykonawcy realizacji niezbędnego dodatkowego zakresu robót instalacyjnych o wartości ok. 99.900,00 zł.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.