eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-09-09

Ogłoszenie nr 560189264-N-2019 z dnia 09-09-2019 r.

Stąporków: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; działanie: Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536530-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510103982-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 53020600000000, ul. Piłsudskiego -, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 741 122, e-mail sekretariat@staporkow.pl, faks 413 741 860.
Adres strony internetowej (url): bip.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Krasnej wraz z zakupem wyposażenia w celu przystosowania go do pełnienia funkcji świetlicy wiejskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BIN.271.1.2019/RS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa budynku remizy OSP w Krasnej dla potrzeb świetlicy wiejskiej, usytuowanej na działce 122, adres: 26-220 Stąporków Krasna 53, w obrębie ewidencyjnym 0018 Krasna, jednostce ewidencyjnej 260508_5 Stąporków - obszar wiejski, polegająca na wykonaniu następujących prac: 1.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe: ? rozbiórka okładzin ściennych z paneli PCW, płytek szkliwionych, ? zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów, ? rozebranie trzonu kuchennego, ? demontaż ścian działowych, ? demontaż ościeżnic drzwiowych stalowych i drewnianych, ? wykucie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej, ? rozbiórka drewnianej stolarki drzwiowej, ? rozbiórka posadzki z paneli, desek i z płytek, ? wykucie kratek wentylacyjnych, ? rozbiórka okładziny schodów z płytek, ? usunięcie starych powłok tynkarskich na murowanych balustradach schodowych, ? rozbiórka żeliwnej instalacji sanitarnej, 1.2. Przebudowa budynku - elementy zewnętrzne: ? likwidacja otworu okiennego i drzwiowego od strony północnej, ? ocieplenie ścian zewnętrznych w starej części budynku, ? wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, ? wykonanie przebudowy pozostałych elementów zewnętrznych w zakresie: * opaski wokół budynku z kostki betonowej, * ciągów komunikacyjnych - chodników, 1.3. Przebudowa budynku - elementy wewnętrzne: ? przebudowa pomieszczeń sanitarnych i socjalnych, ? wymiana okładzin posadzkowych, warstw pod-posadzkowych i izolacyjnych podłóg poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem do współczesnych standardów, ? wymiana okładzin ściennych w pomieszczeniach socjalnych, sanitarnych i w pomieszczeniu świetlicy, ? wymiana okładziny sufitowej z płyt gipsowo-kartonowych w pomieszczeniach świetlicy, ? odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów pomieszczeń, ? zastosowanie nowego źródła ciepła c.o. i c.w.u. w postaci pompy ciepła powietrze-woda oraz dostosowanie instalacji c.o. i c.w.u. do zmian wynikających z przebudowy budynku, ? dostosowanie starej instalacji wodno-kanalizacyjnej do współczesnych standardów i wymogów, ? montaż nowych urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach sanitarnych i socjalnych, ? dostosowanie instalacji elektrycznej wraz z wymiana źródeł światła typu LED. 1.4. Docieplenie ścian przyziemia: Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia w części starszej ze styropianu EPS 70-036 o współczynniku przewodzenia ciepła l = 0,036 W/(m*K) o grubości 12cm. Współczynnik przenikania ciepła warstwy Uc =< 0,23 W/m2K (obowiązujący obecnie Uc =< 0,23 W/m2K) W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z: ? dokumentacją projektową - projekt budowlany na: "Przebudowę budynku remizy OSP w Krasnej dla potrzeb świetlicy wiejskiej", opracowany przez Dariusza Boruń stanowiącym załącznik do decyzji nr BP.6740.508.2018.KŁ - załącznik 14 do SIWZ; ? projektem wykonawczym, SWiORB; ? zapisami SIWZ. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy także: ? opracowanie planu BIOZ, ? wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy w okresie trwania realizacji kontraktu aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robot. Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnały i znaki ostrzegawcze, wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robot, wygody społeczności i innych, ? przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. Wykonawca będzie utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany odpowiednimi przepisami. Materiały łatwopalne będą składowane w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami i zabezpieczone przed dostępem osób trzecich. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem wywołanym jako rezultat realizacji robot albo przez personel wykonawczy, ? przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma obowiązek zadbać, aby personel nie wykonywał pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia oraz niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca zapewni i będzie utrzymywał wszelkie urządzenia zabezpieczające, socjalne oraz sprzęt i odpowiednią odzież dla ochrony zdrowia osób zatrudnionych na budowie, ? w gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi, ? bieżąca obsługa geodezyjna realizowanego zadania. Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, ? usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w. w. zadanie, ? sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, ? umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, ? w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, ? zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w tym dostaw mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności energii elektrycznej i wody, jeśli występuje taka potrzeba. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę istniejących źródeł mediów, w tym wody i energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń dostawcy lub zarządcy obiektu oraz uiścić wszelkie wymagane opłaty na podstawie wskazań liczników; ? uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowaniu obiektu przez Zamawiającego, pozwoleń związanych z obsługa budowy oraz terenów sąsiadujących, ? zgłaszanie w formie pisemnej zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych minimum 10 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie, ? wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy, ? jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, ? zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, ? wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), ? wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki, stanowiące wartość i posiadające możliwość ponownego użycia, stanowią własność Zamawiającego, Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt ich odwóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w obrębie do 30 km. od miejsca budowy), ? wszelkie odpady stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany utylizować je zgodnie z ustawą o odpadach, ? powołanie kierownika budowy oraz zobligowanie go w szczególności do: prowadzenia dziennika budowy lub rozbiórki; umieszczenia na budowie, w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; odpowiedniego zabezpieczenia tereny budowy, ? zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych właściwego inspektora pracy przed rozpoczęciem budowy lub rozbiórki, jeżeli roboty budowlane będą trwały dłużej niż 30 dni roboczych przy jednoczesnym zatrudnieniu co najmniej 20 osób, albo jeżeli planowany zakres robót przekroczy 500 osobodni, ? przegotowanie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane uzyskanie decyzji, ? przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenie nieistotnych zmian do zatwierdzonego projektu budowlanego, ? przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy.


II.4) Główny kod CPV: 45111100-9
Dodatkowe kody CPV:

45310000-3,

45330000-9,

45410000-4,

45430000-0,

45421000-4,

45450000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 22.05.2019 r. do 20.09.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/08/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany przewidziane w SIWZ zmiana , zaniechowanie wykonania robót powtarzających oraz zmianie sposobu realizacji robót wyniku wystapienia wady w dokumentacji projektowej zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z 22.07.2019r.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
dokonuje się zmiany zakresu zamówienia poprzez wykonaia robót budowlanych koniecznych do realizacji zadania zgodnie z protokołem konieczności nr 1 z 22.07.2019r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zgłosił konieczność wykonania robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w dokumentacji technicznej, a ich wykonanie jest niezbędne do osiągnięcia celu inwestycji. Zamawiający po zasięgnięciu opinii nadzoru inwestorskiego oraz projektanta, uznał konieczność wykonania tych prac. Wykonawca oszacował wartość robót dodatkowych na kwotę 12 492,24 zł brutto. Równocześnie Zamawiający stwierdził wystąpienie w kosztorysie ofertowym zdublowanych pozycji, które nie zostaną wykonane.Po przeanalizowaniu kosztów stwierdzono, że zakres finansowy robót dodatkowych pokrywa się z wygenerowanymi oszczędnościami.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.