eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Przebudowa ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza realizowana w ramach zadania pn."Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"



Ogłoszenie z dnia 2020-09-30

Ogłoszenie nr 560188919-N-2020 z dnia 30-09-2020 r.

Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza realizowana w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547597-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 540098417-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510168607-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza realizowana w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.47.2019.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) prace przygotowawcze, 2) wykonanie robot rozbiórkowych, 3) wykonanie robot ziemnych, 4) przebudowa systemu odwodnienia, 5) przebudowa urządzeń elektroenergetycznych, 6) przebudowa urządzeń teletechnicznych, 7) przebudowa sieci wodociągowej, 8) wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża, 9) wykonanie warstw konstrukcyjnych, 10) dostosowanie wysokościowe wlotów dróg bocznych oraz wejść do budynków, 11) regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej, 12) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 2) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 4kpl. (w tym 2kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji w tym podział i wydzielenie gruntu pod obiekty. Format i zawartość plików zawierających pomiary powykonawcze w postaci wektorowej. Format plików to .DWG lub .DXF. Do plików ma być dołączona informacja o zastosowanym układzie współrzędnych. Stosowany obecnie na terenie gminy to: 1965 strefa IV. Zamieszczone na mapach obrysy obiektów winny być rozdzielone wg branż na warstwy i opisane zgodnie z instrukcją techniczną K-1 dot. map zasadniczych. Z uwagi na specyfikę obiekty oświetlenia ulic - o ile występują - winny być opisane następującymi warstwami: kable przyłączy nn. - polilinia1), / kable obwodów oświetleniowych - polilinia1), rury osłonowe - odcinek, mufy - punkt, latarnie - punkt 2), szafki oświetlenia ulicznego - prostokąt 2) gdzie 1) - opis kabla o niezmiennym przekroju (bez przerw na odcinkach zarurowanych), 2) - obiekt opisany dodatkowo nr określonym w dokumentacji projektowej; 3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy; 4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie). Przed przystąpieniem do realizacji umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do zaakceptowania propozycję podziału zadania na etapy w sposób ograniczający uciążliwość jaką powodują roboty drogowe w obszarze kozielskiego Rynku i sąsiednich ulic; 5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie); 6) Zajęcie pasa drogowego i koszty z tym związane; 7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu; 8) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów; 9) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika; 10) Kamerowanie wykonanej sieci kanalizacyjnej oraz uwzględnienie przy budowie jej wymogów MWiK; 11) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni na przyległych ulicach i chodnikach; 12) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy; 13) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej; 14) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki (kostka, krawężniki, płytki chodnikowe) na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 15) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; 16) Uporządkowanie terenu przylegającego do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót; 17) Wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne; 18) Przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej z dniem przekazania placu budowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości 2.500 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.: załączona dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez: GRAMAR Sp. z o.o., ul. Chłopska 15, 42-700 Lubliniec. Pomocniczo dołączono również przedmiar robót. 3. Zamawiający zmienia sposób wykonania stabilizacji ze stabilizacji wykonanej na miejscu na wykonanie stabilizacji z węzła betoniarskiego. 4. Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie: a) na warstwy odcinające i mrozoochronne piasku miejscowego, pod warunkiem spełnienia wymogów zawartych w dokumentacji projektowej , STWIORB - udokumentowanych wynikami badań gruntu , przedłożonych Inwestorowi, b) pod chodniki przekruszu pochodzącego z materiałów rozbiórkowych spełniającego wymogi dokumentacji projektowej, STWIOR udokumentowanego wynikami badań, przedłożonych Inwestorowi. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania następujących materiałów z rozbiórki: płytki chodnikowe, obrzeża chodnikowe i kostkę brukową w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie oraz nie należy ich przekazywać przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy 6. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej. 7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) roboty drogowe; b) roboty sanitarne; c) roboty elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. ww. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy.


II.4) Główny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż: 120 dni od daty przekazania placu budowy. (wartość oceniana). Przekazanie placu budowy w terminie do 60 dni od daty zawarcia umowy Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy, lecz nie dłużej niż 60 miesięcy licząc od dnia protokołu odbioru końcowego. (wartość oceniana). Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego). Zamawiający wprowadza obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia tj. roboty drogowe.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza realizowana w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi"
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum Firm Lider konsorcjum Zakład Ogólnobudowlany Artur Kiowski. Członek konsorcjum: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PROFECTUS Sp. z o.o. , , ul. Wiejska 8, , 47-143, Niezdrowice, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 1949593.50 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/10/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Aneks nr 1 z dnia 15.10.2019-WYNAGR. § 6 ust. 1 pkt 1 um. otrzymuje brzmienie: Wynagr. Wykonawcy za wyk.Przed.umowy określonego w § 1 ustala się w oparciu o złożoną w przetargu ofertę, w formie wynagr. Ryczał. brutto(zVAT)na kwotę:2 398 000,00 zł z podziałem na lata 1.1. 2019-do kwoty 1 600 000,00 zł brutto 1.2. 2020 -798 000,00 zł brutto(pozostała kwota tj.: wynagr.umowne minus płatności zrealizo. w 2019r.)".Aneks nr 2 z dnia 10.01.2020r.- termin§ 2 ust. 1 pkt 2 umowy otrzymuje brzmienie: ,,2)termin realizacji przedm.zamówienia - do 220 dni kalend. liczonych od daty przekazania placu budowy".

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Aneks nr 1: Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza wykonywane w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi". W związku z uzyskaniem przez Zamawiającego w trakcie realizacji zadania większych środków finansowych na realizację zadania w roku 2019 zmianie ulega wielkość wynagrodzenia umownego w podziale na poszczególne lata. Aneks nr 2: Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza wykonywane w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi". Pismem nr 95/12/2019/W/KM z dnia 20 grudnia 2019r. Wykonawca robót poinformował Zamawiającego o utrudnieniach w realizacji robót spowodowanych niezinwentaryzowanymi w dokumentacji projektowej przedmiotowego zadania instalacjami: sanitarnymi, wodociągowymi, elektrycznymi, teletechnicznymi a także odkryciem reliktów Bramy Odrzańskiej. Wykonawca udokumentował 86 dni opóźnienia w realizacji robót wynikającego z następujących przyczyn: 1) Podczas wykonania robót natrafiono na kolizję z siecią wodociągową - wstrzymano prace na 4 dni, w okresie 10.09.2019 r. ÷ 13.09.2019 r.; 2) Podczas wykonania robót natrafiono na przyłącze, które koliduje z siecią kanalizacyjną - wstrzymano prace na 4 dni, w okresie 17.09.2019 r. ÷ 20.09.2019 r.; 3) Podczas wykonania wykopu dla wpustu ulicznego Wp1 natrafiono na kolizję z rurą gazową - wstrzymano prace na 3 dni, w okresie 01.10.2019r. ÷ 03.10.2019r.; 4) Podczas próby wykonania wodociągu od węzła W11a do węzła W16 natrafiono na trzy kolizje z sieciami technicznymi - wstrzymano prace na 8 dni, w okresie 09.10.2019r. ÷ 16.10.2019r.; 5) Podczas wykonania koryta na wysokości bud. Piramowicza 10 natrafiono na niezinwentaryzowana studzienkę, która koliduje z wykonaniem koryta przy miejscu parkingowym dla osób niepełnosprawnych. Natrafiono również na płytko ułożone przyłącze gazowe oraz kable energetyczne, które wymagają przełożenia - wstrzymano prace na 7 dni w okresie 24.10.2019r. ÷ 30.10.2019r.; 6) Po wykonaniu korytowania na ul. Anny odcinku 75 ÷ 104.20 i wytyczeniu linii krawężnika stwierdzono, że przebiega ona po sieci gazociągu - wstrzymano prace na 7 dni, w okresie 15.11.2019r. ÷ 22.11.2019r.; 7) Wytyczona niweleta drogi nie zapewniała możliwości wejścia i wjazdów do posesji zgodnie z projektem stąd w oczekiwaniu na zmiany projektowe wstrzymano prace na kolejne 5 dni, w okresie 23.11.2019r. ÷ 27.11.2019r. 8) Podczas wykonania wykopu od studni S6-S7 natrafiono na fundamenty ceglane o grubości 60 cm i 145 cm. Zawiadomiono o tym konserwatora zabytków i wstrzymano prace na 22 dni, w okresie 28.11.2019r. ÷19.12.2019r. (tj. do dnia uzyskania decyzji); 9) Opóźnione zatwierdzenie tymczasowej organizacji ruchu ze względu na okres urlopowy - wniosek złożono w dniu 05.08.2019r. natomiast decyzja Urzędu Marszałkowskiego została wydana w dn. 29.08.2019r.; 10) Przedłużające się uzgodnienia z właścicielem posesji Piramowicza 4 związane z rozwiązaniem problemu wysokości zjazdu. 11) Z uwagi na zagęszczenie przyłączy odstąpiono od wykonania wykopów pod budowę sieci sanitarnych sposobem mechanicznym, przyjętym w założeniach projektowych. Konieczność wykonywania wykopów ręcznie wydłużyła czas realizacji tych prac o 26 dni. Zamawiający uznaje zasadność ww. argumentów Wykonawcy i akceptuje wniosek o przedłużenie terminu realizacji zadania o 60 dni kalendarzowych. Aneks nr 3: Gmina Kędzierzyn-Koźle realizuje roboty budowlane polegające na przebudowie ul. Anny i Piramowicza na odcinku od ul. Sądowej do ul. Planetorza, wykonywane w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi". W trakcie realizacji robót drogowych zaistniała konieczność dokonania korekt projektu stałej organizacji ruchu na ul. Anny, uwzględniających zjazd do nieruchomości Anny 10 oraz związaną z tym korektę - zmniejszenie ilości z miejsc postojowych. Zmiany te wymagają ponownego zatwierdzenia stałej organizacji ruchu stąd obecnie Zamawiający oczekuje na zatwierdzenie organu zarządzającego ruchem. Z uwagi na przewidywany czas oczekiwania oraz konieczność wykonania oznakowania poziomego i pionowego przewiduje się potrzebę przesunięcia terminu zakończenia robót o 14 dni od uzyskania zatwierdzenia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
c.d pkt V.2. C.D. ust.1 Aneks nr 3 z dnia 11.03.2020 r.(zmiana terminu):§ 2 ust. 1 umowy otrz. brzmienie: "§2.1. Wykonanie przed. zamówienia: 1)termin przeka. placu budowy- do 7 dni kalend. liczonych od daty podp. umowy; 2)termin reali. przed. zamów.-do 220 dni kalend. liczonych od daty przek. placu budowy z zastrz. pkt. 3;3)termin wykonania oznakowania dróg zgodnie z nową org. ruchu-do 14 dni od uzyskania zatwier. nowego projektu stałej organizacji ruchu; 4)czynności i roboty wymienione w § 1 ust. 2-od rozpoczęcia do zakoń. budowy."2/ W § 9 ust. 1 umowy otrz. brzmienie: "§9.1. Dopuszcza się rozliczenie zadania fakturami częściowymi za wykonanie poszczególnych elementów robót w cyklu nie mniejszym niż 1 faktura, co30 dni, z tym że pierwsza faktura nie wcześ. niż30 dni kalend. od dnia przek. placu budowy.Suma wartości brutto faktur części. nie może przekroczyć95% kwoty wskazanej w §6ust.1.umowy,przy czym suma wynagr.brutto wynikająca 2faktur część. wystawionych i płatnych w 2019r. nie może przekroczyć kwoty wskazanej w § 6 ust. 1.1." Zmiany w umowie: Aneks nr 1 z dnia 15.10.2020r.- zmiana wynagrodzenia:podstawa prawna wskazana w aneksie:§ 6 ust.1 umowy oraz art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp; Zmiany w umowie: Aneks nr 2 z dnia 10.01.2020 r.-zmiana terminu:podstawa prawna wskazana w aneksie:§ 2 ust.1 pkt.2 umowy oraz art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp; Zmiany w umowie: Aneks nr 3 z dnia 11.03.2020 r-zmiana terminu:podstawa prawna wskazana w aneksie:art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych oraz § 15 ust. 1 pkt 3 w zw. z ust. 4 pkt. 1 umowy .

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.