eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn."Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-09-22

Ogłoszenie nr 560182039-N-2020 z dnia 22-09-2020 r.

Warszawa: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548749-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500246452-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500030543-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 16266500000000, ul. ul. Senatorska , 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 223 124 400, e-mail jpolak@szrm.pl, faks 223 124 490.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja zabytkowego budynku przy ul. Strzeleckiej 11/13 - Pałacyk Konopackiego."

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: 1) Wszelkie niezbędne materiały wyjściowe do projektowania, w tym : a) wykonanie mapy geodezyjnej do celów projektowych (w układzie zgodnym z Rozporządzeniem Rady Ministrów z 15.10.2012 r. w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych) ze szkicem geodezyjnym z przeprowadzenia inwentaryzacji wysokościowej terenu oraz sprawdzeniem granic nieruchomości - 1 egz. b) wykonanie inwentaryzacji istniejącego obiektu wraz z oceną stanu technicznego z odtworzeniem historycznego wyglądu zabytkowych elementów obiektu i detali stolarki okiennej i drzwiowej, schodów wewnętrznych (pochwyt, tralki, słupki, profil stopni i belek policzkowych), elewacji - 3 egz. Inwentaryzacja powinna zawierać istniejące elementy instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, przyłączy oraz zagospodarowanie terenu wraz z inwentaryzacją zieleni -3 egz. c) opracowanie badania stratygraficznego w celu ustalenia pierwotnej kolorystyki i materiałów zastosowanych do wykończenia elewacji - 3 egz. d) opracowanie programu prac konserwatorskich i restauratorskich dla całego obiektu, w szczególności elewacji (odtworzenie detalu w tradycyjnych technologiach), stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrzne okiennice, drzwi płycinowe) i dla żeliwnych balustrad balkonów - 3 egz. e) opracowanie dokumentacji geotechnicznej wraz z badaniami geologicznymi terenu całej inwestycji - 3 egz. f) uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. 2) Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w 6 egz., obejmującego: a) opracowanie ekspertyzy konstrukcyjnej; b) opracowanie ekspertyzy przeciwpożarowej budynku przeznaczonego na Dom Kultury; c) projekt zagospodarowania terenu - w zakresie niezbędnym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; d) projekt architektoniczno-budowlany zawierający charakterystykę energetyczną budynku oraz dokumentację geologiczną; e) uzyskanie aktualnych warunków przyłączenia do sieci miejskich; f) projekty instalacyjne - sanitarne, elektryczne, teletechniczne; g) informację dotyczącą BIOZ; h) uzyskanie pozwolenia - decyzji Stołecznego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich oraz robót budowlanych. 3) Wykonanie projektów wykonawczych robót w 6 egz. obejmujących: a) projekt usunięcia zagrożeń biologicznych; b) architekturę zawierającą m.in. scenariusz pożarowy, technologię kuchni, aranżację wnętrz wraz z książką pomieszczeń; c) architekturę - wyposażenie wnętrz wraz z zestawieniem pierwszego wyposażenia; d) konstrukcję; e) zagospodarowanie terenu w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; f) instalacje elektryczne w tym: - wewnętrzne linie zasilające; - rozdział energii w obiekcie i rozdzielniach piętrowych - rozdzielnia główna; - instalacja oświetlenia ogólnego; - instalacja oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjne i kierunkowe); - instalacja gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia; - instalacja gniazd wtykowych dla instalacji sieci komputerowej i multimedialnej; - system podtrzymania napięcia UPS dla serwerowni i wybranych obwodów; - instalacja zasilająca węzeł cieplny oraz wszystkie urządzenia i systemy wynikające z projektów branżowych; - instalacja połączeń wyrównawczych; - instalacja odgromowa; g) instalacje teletechniczne w tym: - projekt przyłącza teletechnicznego; - sieć strukturalna LAN (wraz z niezbędnymi urządzeniami i instalacjami telefonicznymi) wraz z serwerownią; - system telewizji CCTV (monitoring IP); - systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) wraz z systemem kontroli dostępu; - instalacja wideodomofonowa; - systemy bezpieczeństwa z zakresu ppoż. wynikające z Ekspertyzy ppoż. budynku oraz Postanowienia Komendanta PSP; - instalacje multimedialne i nagłośnieniowe w sali widowiskowej, salach performatywnych itp.; - instalacja przyzywowa; - system integracji i wizualizacji systemów teletechnicznych; h) instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego; i) projekt węzła cieplnego trójfunkcyjnego wraz z automatyką; j) instalacja wod-kan: - instalacja wody użytkowej (zimnej, ciepłej z cyrkulacją), wody na cele ppoż. (instalacja hydrantowa); - kanalizacji sanitarnej (w tym biały montaż i wyposażenie łazienek w tym dla niepełnosprawnych); k) instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką; l) przyłącza sanitarne (przebudowa istniejących przyłączy): - przyłącze wodociągowe; - przyłącze kanalizacji ściekowej; - odprowadzenia wód opadowych z terenu i dachu budynku; - przyłącze cieplne; m) projekt drogowy obejmujący swoim zakresem odtworzenie nawierzchni ulic po budowie przyłączy uzgodniony z zarządcą drogi. 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) do każdego projektu wykonawczego - 6 egz. 5) Kosztorysy robót budowlanych (metodą szczegółową) oraz szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia - 2 egz 2.2. Roboty budowlane w tym m.in.: 1) roboty zabezpieczające, osuszające, odgrzybiające oraz usunięcie innych zagrożeń biologicznych; 2) wykonanie robót budowlanych w budynku tym m.in.: ziemnych, izolacyjnych, murarskich, betonowych, ciesielskich, konstrukcyjnych (fundamenty, ściany, stropy, dach) oraz wykończeniowych (tynkarskich, posadzkarskich, stolarskich, malarskich itp.) z zachowaniem układu przestrzennego wnętrz i ich historycznego wystroju, 3) wykonanie robót elewacyjnych z przywróceniem historycznych detali architektonicznych; 4) wykonanie instalacji sanitarnych; 5) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych; 6) wykonanie przyłączy: teletechnicznego i wod. - kan. 7) Wykonanie prac dodatkowych - Protokół konieczności Nr 1 z 22.10.2018r. 8) wykonanie robót dodatkowych- Protokół konieczności Nr 2 z dnia 05.02.2020 r."


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45200000-9,

45330000-9,

45331000-6,

71200000-0,

71221000-3,

77120000-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 19.09.2017 r. do 30.09.2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/09/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana terminu zakończenia robót budowlanych do dnia 30.11.2020 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ad. 1 1.Zważywszy, iż: 1)w § 8 ust. 5 pkt 2) oraz ust. 6 Umowy przewidziano możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej, 2)na mocy przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 09 września 2016 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2017 r. (Dz.U. 2016 poz. 1456), od dnia 1 stycznia 2017 r. minimalne wynagrodzenie za pracę zostało ustalone w kwocie 2.000 zł, a minimalna stawka godzinowa w wysokości 13,00 zł, 3)na mocy przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w 2018 r. (Dz.U. 2017 poz. 1747), od dnia 1 stycznia 2018 r. minimalne wynagrodzenie za pracę zostało ustalone w kwocie 2.100 zł, a minimalna stawka godzinowa w wysokości 13,70 zł, 4)na mocy przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Dz.U. 2018 poz. 1794) od dnia 1 stycznia 2019 r. minimalne wynagrodzenie za pracę zostało ustalone w kwocie 2.250 zł, a minimalna stawka godzinowa w wysokości 14,70 zł, 5)na mocy przepisów Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 18 września 2019 w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2020 r. (Dz.U. 2019 poz. 1778) od dnia 1 stycznia 2020 r. minimalne wynagrodzenie za pracę zostało ustalone w kwocie 2.600,00 zł, a minimalna stawka godzinowa w wysokości 17,00 zł, w konsekwencji więc stawka r-g w trakcie realizacji Umowy wzrosła o 4,00 zł. 6)w § 8 ust. 6 Umowy ustalono, iż zmiana wynagrodzenia Wykonawcy związana ze wzrostem minimalnego wynagrodzenia za pracę, jak również stawki godzinowej będzie obejmować wynagrodzenie należne począwszy od daty złożenia wniosku, jednak nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie przepisów powołanych we wniosku, a więc może objąć wynagrodzenie Wykonawcy za roboty pozostałe do wykonania od dnia złożenia wniosku, tj. od dnia 19.05.2020 r., Strony umowy postanowiły zwiększyć wynagrodzenie Wykonawcy łącznie o kwotę 123.889,20 zł netto, tj. 152.383,72 zł brutto. Ad. 2 2.W związku z zaistnieniem siły wyższej, gwałtownym rozprzestrzenianiem się w Polsce i na świecie koronawirusa SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 Wykonawca napotkał na istotne przeszkody - braki kadrowe pracowników, ograniczoną dostępnością materiałów budowlanych z częściowo zamkniętych hurtowni i zakładów produkcyjnych, trudnościami w uzyskaniu uzgodnień z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z firmą Veolia - które wpływają na terminowe wykonanie umowy. Mając na uwadze powyższe Strony umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 15r ust. 4a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm.) postanawiają przesunąć termin zakończenia robót budowlanych do dnia 30.11.2020 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.