eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Biskupiec cz. I

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-08-21

Ogłoszenie nr 560174154-N-2019 z dnia 21-08-2019 r.

Biskupiec: Zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Biskupiec cz. I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinasowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu: "Poprawa oferty kulturalnej i rekreacyjnej na terenie rewitalizowanym miasta Biskupca."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529898-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510100748-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, Krajowy numer identyfikacyjny 68779300000000, ul. al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 150 110, e-mail zamowienia.publiczne@biskupiec.pl, faks 897 152 437.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Biskupiec cz. I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BMA-ZP.271.06.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Biskupiec zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową. Zamówienie składa się z 3 części. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony jest z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. Uwaga: Przewiduje się równoległe prowadzenie prac budowlanych: Plac Bramche (chodniki), teren przed Urzędem Miejskim (chodniki), ul. Dworcowa działka 47/1 (ścieżka rowerowa) - przez Wykonawców wybranych w odrębnych postępowaniach przetargowych. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób, które w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U.z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) zobowiążą się do wykonywania na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie przez nich wyznaczonym czynności polegających na: wykonaniu prac ziemnych (w tym: usunięcie istniejącej roślinności, wykopanie krzewów minikoparką, cięcie pilarką mechaniczną drzew, wykopanie korzeni koparką, załadunek i wywóz nieczystości, przesadzenie roślin, niwelacja terenu wraz zebraniem nieczystości, wyznaczenie rabat, trawników, miejsca dla fontanny, wałowanie terenu), wykonaniu nawodnienia (w tym: montaż zraszaczy, linii nawadniających, rozdzielaczy, łączników, zestawów przyłączeniowych, filtrów, programatorów, czujników, studzienek, skrzynek na elektrozawory, zaworów, pomp, przekaźników pompowych), wykonaniu nasadzeń roślinnych (w tym: niskie skoszenie istniejącego trawnika kosą spalinową, zastosowanie herbicydu totalnego na istniejący trawnik, przejazd glebogryzarką, nawiezienie ziemi urodzajnej, rozwiezienie ziemi mini koparką ze wstępnym wyrównaniem, niwelacja terenu wraz zebraniem nieczystości, spulchnienie końcowe terenu glebogryzarką, załadowanie i wywóz nieczystości, gruzu, wyznaczenie rabat, trawników, małej architektury, wałowanie terenu, sadzenie roślin, rozładunek i rozłożenie trawy z rolki), wykonaniu oświetlenia (w tym: wykonanie fundamentów pod latarnie, montaż latarni, transport latarni), wykonaniu prac elektrycznych ( w tym: rozplanowanie podłączenia, wykonanie podłączeń), wykonaniu/montażu elementów małej architektury (w tym: ławek, siedzisk, koszy, chodników, napisu, fontanny, murków oporowych, nakładek choinkowych, donic, furtki, księgi), wykonaniu nawierzchni (w szczególności: alejek, chodników, otoczenia fontanny, w tym: wykonanie nawierzchni (w szczególności z: kostki, nawierzchni mineralnej, kamyka ozdobnego), ograniczników, krawężników) - (tam gdzie projekt budowlany danej części zamówienia przewiduje wykonanie wyżej wymienione czynności). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku do SIWZ. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Geodezyjny pomiar powykonawczy leży po stronie Wykonawcy i koszt jego wykonania należy ująć w cenie oferty. Długość trwania rękojmi dotyczącej robót budowlanych w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy - max. 65 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 65 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 65 miesięcy. W przypadku obumarcia roślin z winy Wykonawcy w terminie 12 miesięcy od odbioru nasadzeń, Wykonawca zobowiązuje się do dokonania nowych nasadzeń. Wymagania dotyczące materiału roślinnego stosowanego przy realizacji zamówienia. Materiał roślinny użyty do nasadzeń, jego opakowanie, transport oraz przechowywanie muszą pod względem jakościowym odpowiadać normie BN-65-9125-02 materiał roślinny pierwszego wyboru zgodny z BN76/912501, PN-R-67022 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy iglaste, PN-R-67023 Materiał szkółkarski. Ozdobne drzewa i krzewy liściaste, PN-87/R-67020 Materiał szkółkarski. Krzewy róż "Mieszanki nasion traw na trawniki" Polska Izba Nasiennictwa Sekcja Traw i Roślin Motylkowych Wydanie upowszechnione IHAR-Radzików 2004. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Biskupiec reprezentowana przez Burmistrza, al. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec; ? w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz.1986 ze zm.), dalej "ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata lub został na Zamawiającego nałożony obowiązek przechowywania dokumentacji powyżej 4 lat okres przechowywania obejmuje cały wyznaczony okres; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wskazanie w opisanym przedmiocie zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - w celu wyeliminowania możliwości doprowadzenia do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, należy przyjąć że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny"- tzn. o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia" (art. 29 ust. 3 ustawy pzp). Analogicznie, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy pzp opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne." Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych. Nie dopuszcza się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych. Język w jakim mogą być sporządzane oferty: polski. Opis część I zgodnie z załączonymi do SIWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową: ? zagospodarowanie Placu Wolności (Ronda) w Biskupcu ? wykonanie fontanny, napisu z liter przestrzennych, wykonanie systemu nawadniającego, wykonanie opaski ronda z kostki granitowej i krawężników najazdowych oraz zagospodarowanie zieleni ? Zagospodarowanie terenu na Placu Bramsche w Biskupcu ? zagospodarowanie terenu zielenią


II.4) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:

45112711-2,

45111200-0,

77310000-6,

03451000-6,

03451300-9,

45233200-1,

45233253-7,

45223800-4,

39113600-3,

34928480-6,

39370000-6,

45316100-6,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
20.05.19 r - 30.07.2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 20/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Edward Ziemiańczyk, Krzewy Ozdobne Handel i Usługi Edward Ziemiańczyk, , , ul. Mickiewicza 34, 11-300, Biskupiec, kraj/woj. warmińsko - mazurskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 620000 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/07/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
cz. I: znalezienie niewybuchu, co poskutkowało przerwaniem prac; zmiany w projekcie dotyczące posadowienia fontanny, konieczność przesunięcia fontanny z przebiegu sieci wodociągowej; wystąpienie kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami - rozpoczęcie prac związanych z rozprowadzeniem elektryki na Rondzie oraz wykonaniem przepustów elektroenergetycznych, rozpoczęcie prac przez firmę remontującą ul. Żeromskiego na Placu Bramche i planowane zakończenie na koniec sierpnia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
cz I: Za wykonanie przedmiotu aneksu do umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości 33 948,00 złotych brutto (słownie: trzydzieści trzy tysiące dziewięćset czterdzieści osiem, 00/100 zł brutto). Zakończenie robot do dnia 02 września 2019 r.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.