Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2019-08-05
Ogłoszenie nr 560163025-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.
Serock: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu - Etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 569800-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500170268-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000,
ul. Rynek
21,
05-140
Serock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 828 805, e-mail
inwestycje@serock.pl, faks
227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu - Etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PRI.271.2.34.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Zegrzu przy ul. Oficerskiej 3 zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy PROJECT AND DESIGN Dominika Tarabasz, ul. Gen. mjr Jana Grochowskiego 7/26, 05 - 500 Piaseczno. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę instalacji elektrycznej w całym budynku szkoły, b) wymianę instalacji odgromowej na budynku szkoły, c) remont częściowy pomieszczeń w piwnicy - wg. przedmiaru robot, d) remont pomieszczeń wewnętrznych klas lekcyjnych i korytarzy po robotach elektrycznych - uwaga kolorystyka do uzgodnienia z zarządca obiektu i inwestorem, e) wymianę stolarki okiennej zewnętrznej - ilości wg. przedmiaru robót, parametry okien wg. projektu, f) docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu - kolorystyka wg projektu, g) remont pokrycia dachu wraz z wymianę rynien spustowych oraz wymianą obróbek blacharskich, h) remont sali gimnastycznej - malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej - luksferów, i) remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej wraz z wyposażeniem - uwaga kolorystyka wykończenia do uzgodnienia z zarządcą obiektu i inwestorem, j) remont pomieszczeń specjalistycznych wraz z wyposażeniem - wg. przedmiaru robót, uwaga kolorystyka wykończenia do uzgodnienia z zarządcą obiektu i inwestorem.
II.4) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45330000-9,
45442100-8,
45312310-3,
45231000-4,
45421100-5,
39100000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 16/07/2018r. do dnia 23/08/2019 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/04/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych dokumentacją projektową; zmianie ulega §6 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie robót objętych niniejszą umową ustala się wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: wartość netto - 1.475.2017,70 zł, podatek VAT - 339.300,07 zł, wartość brutto - 1.814.517,77 zł słownie brutto: jeden milion, osiemset czternaście tysięcy, pięćset siedemnaście złotych, siedemdziesiąt siedem groszy.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności z dnia 1.04.2019 r. dotyczący wykonania robót dodatkowych nieobjętych dokumentacją projektową
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Roboty dodatkowe: wykonanie powłoki malarskiej ścian lakierem lamperyjnym brylantowym. Wartość robót dodatkowych netto wynosi 20.469,99zł.
INNE PRZETARGI SEROCK
- Zakup i posadzenie drzew i krzewów na terenie działki o nr. ew. 84/12 obr. Jadwisin, gm. Serock, które stanowić będą pas zieleni izolacyjnej wokół boiska piłkarskiego w Jadwisinie.
- Koszenie poboczy dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Serock w roku 2024
- Wspieranie działań gminy w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na obszarze wodnym Jeziora Zegrzyńskiego wraz z zabezpieczeniem kąpieliska (...).
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Asnyka w Serocku ramach zadania pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie Serocka
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.