eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serock › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu - Etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2019-08-05

Ogłoszenie nr 560163025-N-2019 z dnia 05-08-2019 r.

Serock: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu - Etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Regionalny Program Województwa Mazowieckiego 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 569800-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500170268-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Krajowy numer identyfikacyjny 15570119000000, ul. Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 828 805, e-mail inwestycje@serock.pl, faks 227 827 499.
Adres strony internetowej (url): www.serock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zegrzu - Etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PRI.271.2.34.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Zegrzu przy ul. Oficerskiej 3 zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy PROJECT AND DESIGN Dominika Tarabasz, ul. Gen. mjr Jana Grochowskiego 7/26, 05 - 500 Piaseczno. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) wymianę instalacji elektrycznej w całym budynku szkoły, b) wymianę instalacji odgromowej na budynku szkoły, c) remont częściowy pomieszczeń w piwnicy - wg. przedmiaru robot, d) remont pomieszczeń wewnętrznych klas lekcyjnych i korytarzy po robotach elektrycznych - uwaga kolorystyka do uzgodnienia z zarządca obiektu i inwestorem, e) wymianę stolarki okiennej zewnętrznej - ilości wg. przedmiaru robót, parametry okien wg. projektu, f) docieplenie ścian zewnętrznych budynku powyżej poziomu gruntu - kolorystyka wg projektu, g) remont pokrycia dachu wraz z wymianę rynien spustowych oraz wymianą obróbek blacharskich, h) remont sali gimnastycznej - malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej - luksferów, i) remont pomieszczeń zaplecza sali gimnastycznej wraz z wyposażeniem - uwaga kolorystyka wykończenia do uzgodnienia z zarządcą obiektu i inwestorem, j) remont pomieszczeń specjalistycznych wraz z wyposażeniem - wg. przedmiaru robót, uwaga kolorystyka wykończenia do uzgodnienia z zarządcą obiektu i inwestorem.


II.4) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45330000-9,

45442100-8,

45312310-3,

45231000-4,

45421100-5,

39100000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres od dnia 16/07/2018r. do dnia 23/08/2019 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/04/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych dokumentacją projektową; zmianie ulega §6 ust. 1 umowy, który otrzymuje brzmienie: "1. Za wykonanie robót objętych niniejszą umową ustala się wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: wartość netto - 1.475.2017,70 zł, podatek VAT - 339.300,07 zł, wartość brutto - 1.814.517,77 zł słownie brutto: jeden milion, osiemset czternaście tysięcy, pięćset siedemnaście złotych, siedemdziesiąt siedem groszy.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokół konieczności z dnia 1.04.2019 r. dotyczący wykonania robót dodatkowych nieobjętych dokumentacją projektową

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Roboty dodatkowe: wykonanie powłoki malarskiej ścian lakierem lamperyjnym brylantowym. Wartość robót dodatkowych netto wynosi 20.469,99zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.