eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-27

Ogłoszenie nr 560161363-N-2020 z dnia 27-08-2020 r.

Biłgoraj: Wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 - Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513973-N-2020

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510075966-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95036901400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6882000, 6882006, e-mail zamowienia@bilgorajski.pl, faks 846882009.
Adres strony internetowej (url): www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.273.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji trzech obiektów oświatowych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju w ramach projektu "Poprawa efektywności energetycznej obiektów 7 jednostek organizacyjnych powiatu biłgorajskiego" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 - Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.2 - Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - Wykonanie termomodernizacji budynku dydaktycznego z salą gimnastyczną i łącznikami oraz budynku warsztatów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 98 23-400 Biłgoraj; CZĘŚĆ II - Wykonanie termomodernizacji budynku internatu Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju wraz z agendami Starostwa Powiatowego w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Żołnierzy Wojska Polskiego 3 23-400 Biłgoraj. 3. Opis części zamówienia. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I: 1) w budynku dydaktycznym z salą gimnastyczną i łącznikami: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) docieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem wraz z wykonaniem konstrukcji pod nowe pokrycie dachowe, f) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, g) remont (modernizacja) schodów zewnętrznych i wejść do budynków, h) przebudowa instalacji odgromowej, i) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, j) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, k) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 28 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 2) w budynku warsztatów (Centrum Kształcenia Praktycznego): a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) wykonanie podwyższenia chodnika - dojścia do drzwi zewnętrznych budynku, f) docieplenie stropodachu nad segmentem B, g) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, h) modernizacja (naprawa) płyty balkonowej - zadaszenia, i) przebudowa instalacji odgromowej, j) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, k) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, m) wymiana instalacji c.o. bez wymiany źródła ciepła, n) dostawa i montaż przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach zewnętrznych, o) dostawa i montaż przyschodowej platformy dla osób niepełnosprawnych na schodach wewnętrznych, w obrębie klatki schodowej p) wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na wysokim parterze oraz na II piętrze, q) dostawa i montaż (wymiana) dźwigu osobowego z napędem elektrycznym, linowym w istniejącym szybie windowym, r) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 12 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 3) wykonanie wewnętrznej drogi tymczasowej dojazdowej na czas wykonywania termomodernizacji budynku dydaktycznego i warsztatów RCEZ w Biłgoraju, 4) dokonanie potrzebnych badań i wykonanie kompletnej dokumentacji dozorowej i odbiorczej (wg obowiązujących przepisów) dla dostarczonych dwóch platform przyschodowych i dźwigu windowego (w budynku warsztatów CKP) z przygotowaniem urządzeń do odbioru i zgłoszeniem do Urzędu Dozoru Technicznego oraz odbiór przez UDT i uzyskanie decyzji zezwalających na ich eksploatację, 5) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. CZĘŚĆ II: 1) w budynku internatu RCEZ wraz z agendami Starostwa Powiatowego w Biłgoraju: a) roboty rozbiórkowe, demontażowe i przygotowawcze, b) docieplenie ścian fundamentowych z hydroizolacją pionową, c) docieplenie ścian zewnętrznych wraz z nową kolorystyką elewacji, d) wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku z kostki betonowej, e) wymiana niezbędnej stolarki okiennej i drzwiowej, f) remont (modernizacja) schodów zewnętrznych, balustrad i wejść do budynków oraz zadaszeń, g) przebudowa instalacji odgromowej, h) wymiana całego oświetlenia ogólnego wewnętrznego na energooszczędne LED, i) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego, j) wykonanie instalacji fotowoltaicznej, k) wymiana instalacji c.o. bez wymiany źródła ciepła, l) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz schodów przy wejściu głównym do budynku internatu od strony południowej wraz z zadaszeniem, m) dostawa schodołazu elektrycznego umożliwiającego samodzielny dostęp osobom niepełnosprawnym na wyższe kondygnacje budynku internatu, n) wydzielenie sanitariatu dla osób niepełnosprawnych na parterze, o) przystosowanie na parterze pokoju mieszkalnego do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z przynależną łazienką, p) dostarczenie i zamocowanie budek (skrzynek lęgowych) dla ptaków w ilości 18 szt. zgodnie z wymaganiami ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, 2) obsługę geodezyjną oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z potwierdzeniem przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, 3) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45111300-1,

45111100-9,

45111000-8,

45233250-6,

45410000-4,

45320000-6,

45321000-3,

45262300-4,

45261000-4,

45262500-6,

45421130-4,

45442100-8,

45431000-7,

45432100-5,

45313100-5,

45262100-2,

45332000-3,

45331100-7,

45310000-3,

45311000-0,

45312310-3,

45315100-9,

45316000-5,

45261215-4

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
CZĘŚĆ I - Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do dnia: 27 listopada 2020 r. CZĘŚĆ II - Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie do dnia: 20 listopada 2020 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I - Wykonanie termomodernizacji budynku dydaktycznego z salą gimnastyczną i łącznikami oraz budynku warsztatów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Kościuszki 98 23-400 Biłgoraj;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/04/2020
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Tynkarskie Franciszek Kamieniec , franciszek1410@onet.pl, ul. Zamojska 147a, 23-400, Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4589311.51 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/05/2020

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
W § 2 ust. 6 otrzymał brzmienie: "W czasie trwania egzaminu maturalnego w dniach od 8 do 24 czerwca 2020 r. w godzinach od 8.00 do 18.00 Wykonawca wstrzyma się całkowicie od wykonywania prac przy budynku dydaktycznym (tj. segment A, B, C1, C2 i D).". W § 2 ust. 7 otrzymał brzmienie: "Ponadto w czasie trwania egzaminu zawodowego w dniach od 25 do 30 czerwca 2020 r. w godzinach od 8.00 do 19.00 Wykonawca wstrzyma się całkowicie od wykonywania prac przy budynku warsztatów CKP oraz w dniach od 24 czerwca do 01 lipca 2020 r. w godzinach od 8.00 do 19.00 Wykonawca wstrzyma się całkowicie od wykonywania prac przy budynku dydaktycznym (tj. segment A).". Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy postępu realizacji robót będący załącznikiem Nr 4, o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy Nr IR.273.2.2020 Część I z dnia 16 kwietnia 2020 r., zastępuje się harmonogramem o nowej treści stanowiącym załącznik do niniejszego Aneksu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie § 14 ust. 2 pkt 1 i 8 zawartej umowy z Wykonawcą o roboty budowlane oraz na podstawie Komunikatu dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 24 kwietnia 2020 r. w sprawie harmonogramu przeprowadzania egzaminu ósmoklasisty, egzaminu gimnazjalnego oraz egzaminu maturalnego w 2020 roku, Komunikatu dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 11 maja 2020 r. w sprawie harmonogramu przeprowadzania egzaminu zawodowego w 2020 r. oraz Komunikatu dyrektora Centralnej Komisji Egzaminacyjnej z 11 maja 2020 r. w sprawie harmonogramu przeprowadzania egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie oraz egzaminu eksternistycznego potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w 2020 roku w związku z art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dokonano zmian w umowie.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.