eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II



Ogłoszenie z dnia 2019-08-02

Ogłoszenie nr 560161314-N-2019 z dnia 02-08-2019 r.

Rypin: Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503603-N-2019

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 510040754-N-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Rypin, Krajowy numer identyfikacyjny 91086671000000, ul. ul. Warszawska 40, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 280 96 19, e-mail joanna.lewandowska@rypin.eu, faks 54 280 96 54.
Adres strony internetowej (url): www.bip.rypin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Magistratu przy ul. Jana Pawła II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące prace termomodernizacyjne i remontowe 2 kondygnacyjnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przybudowaną parterową oficyną zlokalizowanego przy ul. Jana Pawła II 10 w Rypinie. Budynek objęty pracami powstał w okresie międzywojennym i jest wykonany w technologii tradycyjne murowanej z wielospadowym dachem o konstrukcji drewnianej o nachyleniu około 20°. Zakres robót obejmuje wykonanie m. in.: a) wymiany rynien, rur spustowych na rynny i rury spustowe z blachy powlekanej w ilości około 82 mb (rynny) i 60 mb (rury spustowe), b) wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej w ilości około 76 m2, c) miejscowych rozbiórek istniejącego pokrycia dachu z papy i blachy płaskiej w ilości około 50 m2 z późniejszym odtworzeniem pokrycia papowego z wykonaniem dodatkowej jednej warstwy papy termozgrzewalnej nawierzchniowej na całości dachu w ilości około 460 m2, d) wymiany zniszczonej części deskowania na płytę OSB w ilości około 50 m2, e) wymiany uszkodzonych krokwi dachu w ilości około 57 m2 oraz impregnacja ognioochronna i biobójcza konstrukcji dachu i deskowania od spodu konstrukcji w ilości około 485 m2, f) remontu murowanych kominów wentylacyjnych powyżej połaci dachowej polegający na wymianie tynków (około 23 m2) z zamontowaniem nasad wentylacyjnych obrotowych wspomagających ciąg (29 szt.) z pokryciem czapek kominowych papą i opierzeniem blachą, g) izolacji stropu z wełny mineralnej w matach w ilości około 370 m2, h) wymiany klapy wejściowej na poddasze 1 szt., i) wymiany drewnianych drzwi zewnętrznych na drzwi drewniane sosnowe jednoramowe profilowane w ilości 3 szt. (około 9 m2), j) wymiany okien i drzwi balkonowych drewnianych oraz części okien PCV na okna PCV w ilości około 60 m2 (2 szt. drzwi balkonowych, 27 szt. okien), k) wymiany szklenia w części okien PCV w ilości około 15,73 m2 (18 szyb ze szprosami międzyszybowymi), l) wymiany wewnętrznych parapetów w wymiennych oknach na parapety PCV komorowe w ilości około 38,00 mb, m) malowania ościeży okiennych i drzwiowych od wewnątrz wymienianych okien i drzwi wraz z ramką szer. 50 cm w ilości około 166 m2, n) przemurowania pęknięć w ścianach w ilości około m przyjęto 15 mb, o) wymiany zniszczonych tynków w budynku głównym na tynki renowacyjne trójwarstwowe (przyjęto 100% wymiany tynków płaskich i 25% wymiany tynków na profilach ciągnionych) ze szpachlą renowacyjną gr. 2 mm na całości elewacji oraz malowanie farbą silikatową w kolorach wg kolorystyki elewacji w ilości około 620 m2, p) hydrofobizacji cokołu budynku (około 51 m2 m oraz pokrycie całej elewacji budynku do wysokości 2,00 m powłoką antygrafitti (około 178 m2), q) wymiany wszystkich zewnętrznych parapetów podokiennych w budynku głównym na parapety z blachy powlekanej w ilości około 15 m2 (35 szt.), r) wymiany izolacji i posadzek na balkonach na nowe wraz opierzeniem - 2 balkony, s) wymiany balustrad balkonowych na balustrady stalowe zbliżone do balustrady pokazanej na zdjęciu Nr 1 (Załącznik Nr 9 do SIWZ) - 2 balustrady, t) miejscowej naprawy betonowych schodów zewnętrznych, u) odtworzenia instalacji odgromowej nienaprężanej na dachu wyższej części w ilości około 140 mb, v) wymiany zwodów pionowych instalacji odgromowych w ilości około 47 mb wraz ze sprawdzenie skuteczności uziemienia (6 zwodów), w) wywozu gruzu na odl. do 3 km wraz z utylizacją oraz wywozu śmieci i materiałów z rozbiórki na odl. do 11 km wraz z utylizacją. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają rysunki elewacji - kolorystyka, zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 12, Nr 11, Nr 10 i Nr 2 do SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45261214-7,

45311100-1,

45320000-6,

45410000-4,

45421100-5,

45442100-8,

45453100-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 1 marca 2019 roku do dnia 19 czerwca 2019 roku. Aneksem Nr 1 z dnia 14 czerwca 2019 roku nastąpiła zmiana terminu realizacji umowy do dnia 31 lipca 2019 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/06/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana wynagrodzenia (zwiększenie do wartości brutto 295 014,92 zł) i zmiana terminu realizacji umowy (wydłużenie do dnia 31 lipca 2019 roku)

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy realizacji robót dodatkowych mających wpływ na zmianę wynagrodzenia (zwiększenie do wartości brutto 295 014,92 zł) i zmiana terminu realizacji umowy (wydłużenie do dnia 31 lipca 2019 roku).

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego. Wykonawca zgłosił po skuciu okładzin tynkarskich balkonów zaawansowaną korozję konstrukcji żelbetowej płyt balkonowych oraz wsporników stalowych.Po spotkaniu na terenie robót przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy potwierdzono konieczność rozbiórki konstrukcji balkonów i wykonania nowej (nie objęte przedmiotem zamówienia). Następstwem tego była konieczność opracowania projektu budowlanego na wykonanie stosownych robót naprawczych i wykonanie stosownego zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Rypinie. Ponadto w trakcie ustaleń stwierdzono zły stan techniczny zewnętrznego odpływu ścieków sanitarnych na elewacji tylnej budynku oraz konieczność jego docieplenia oraz zabudowy oraz konieczność dokonania przymurowań muru po skutych tynkach oraz poszerzenia otworów okiennych(dolna krawędź)oraz podmurowania wewnętrznych parapetów dla wyrównania uskoku muru po oknach skrzynkowych. Wykonawca wskazał również konieczność miejscowych wzmocnień elementów konstrukcyjnych dachu oraz konieczność wymiany czapek kominowych ze względu na zaawansowaną korozję betonu. Mając na uwadze powyższe stwierdzono, że dla prawidłowego zakończenia realizacji inwestycji konieczne jest wykonanie ww. robót, które nie były przewidziane w przedmiarze robót oraz opisie przedmiotu inwestycji, powodujące wzrost zakresu rzeczowego, finansowego oraz mające wpływ na termin zakończenia inwestycji.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.